paź 2. 2023
Hej. Właśnie wróciłem ze sklepu. Przy skanowaniu karty skarbonka ekran kasy jakby na chwilę się zacinał. Stwierdziłem już że kij z tym i postanowiłem normalnie zapłacić, i od razu został przywołany pracownik. Gdy się zalogował pojawiło się info: "karta zablokowana". Pracownicy nie potrafili pomóc.
Czy to coś normalnego, chwilowe problemy ich systemu? Ktoś miał podobnie?
W aplikacji nie zauważyłem nic niepokojącego, saldo na karcie pokazuje prawidłowe
Czy to coś normalnego, chwilowe problemy ich systemu? Ktoś miał podobnie?
W aplikacji nie zauważyłem nic niepokojącego, saldo na karcie pokazuje prawidłowe
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
4 Komentarze
sortowanie:Ja w selgros podałem kartę Auchan i dostalem komunikat żeby zgłosić się do bok. Tam mi powiedzieli że podałem kartę skarbonki a nie selgros
Ale dziś byłem w innym Auchan i już wszystko działało elegancko, jutro podskoczy do tego, w którym był problem i zobaczę czy to jednorazowa akcja czy sklep ma jakiś problem