O nas

Pepper.com – największa społeczność zakupowa na świecie.



Około 20 milionów sprytnych klientów kupujących online na całym świecie, używa portalu pepper.com do dzielenia się wskazówkami, informacjami i najlepszymi okazjami, zarówno w sprzedaży internetowej jak i stacjonarnej. To około 400 milionów odsłon, miliony głosowań i komentarzy użytkowników każdego miesiąca.

Co powoduje, że pepper jest tak wyjątkowy? Jest prosty i przyjazny: nie ma reklamy produktu i marketingowych sztuczek, brak spamu – tylko konkretne okazje, a wszystko w przystępnej formie. Każdy z nas, odwiedzając sklepy online napotyka na marketingowe hasła, które są bardzo nachalne i denerwujące. Na stronie ppeper.com tego nie ma.

Znajdziesz tu najlepsze okazje, sprawdzone i znalezione przez użytkowników serwisu, które stają się coraz gorętsze. Główną zaletą pepper jest to, że nie my publikujemy oferty, ale nasi użytkownicy wraz z milionami głosowań oraz komentarzy.



Pepper.com: Jak to działa?
Społeczność to cała siła: Jeśli pojawia się nowa okazja na stronie, Ty i inni użytkownicy peppera zaczynają głosowanie na “plus lub na minus”. Im bardziej atrakcyjna okazja, tym więcej zdobywa “plusów” i staje się gorąca. W komentarzach społeczność odpowie na każde zadane pytanie lub pomoże Ci w decyzji zakupu. Najgorętsze oferty, pojawią się na głównej stronie. Dzięki temu każdy użytkownik zwróci na nie uwagę i rozpowszechni ją w inych sewrisach społecznościowych, forach lub blogach.



Pepper.com jest własnością 6Minutes Media GmbH. Dzięki międzynarodowym wspólnikom i partnerom nasza siedziba w Berlinie stała się sercem globalnego, społecznego handlu. Hotukdeals.com, mydealz.de, dealabs.com, promodescuentos.com oraz preisjaeger.at (nasi partnerzy) wraz z portalami Pepper.com – są wiodącymi markami społeczności zakupowej na rodzimych rynkach.