x-kom - Kupony

x-kom kody rabatowe

2287 gorących okazji
x-kom to sieć sklepów komputerowych obecna na rynku już od 2002 roku. x-kom oferuje swoim klientom nie tylko gotowe laptopy oraz komputery stacjonarne, lecz także szeroki wybór podzespołów i urządzeń peryferyjnych. W asortymencie marki znajdziemy też pozostałą elektronikę, w tym dostępne w x-kom smartfony. Kupony dostępne na Pepper.pl uczynią zakupy w x-kom jeszcze bardziej korzystnymi! Zobacz więcej

Kupony i kod rabatowy od x-kom w czerwiec 2020

-45%
-45%
Sprzęt muzyczny z rabatami nawet 45%
04/06/2020
Lista produktów w promo jest ograniczona: https://promocje.x-kom.pl/muzyka Trzeba też wpisać i aktywować kod rabatowy: muzyka Produkty całkiem fajne: - Głośnik Fresh N Rebel Ro… Czytaj dalej
maciej.darmofal

JBL flip 5 można w media marketach RTV w podobnej cenie trafić. Kupiłem 2 mega zajebiście grają więc okazja raczej na +

Janusz_Cebularz

ok

m4rk

Creative Outlier Air Sports Black zgarnia całkiem dobre opinie na internecie i jest w dobrej cenie 279.

-82%
-82%
Zniżka w x-kom na etui Nilkin. Darmowa dostawa!
DZIAŁA TYLKO APLIKACJI X-KOM! Wyglada na to, że odbiór w x-kom jak i dostawa darmowa! Przykladowa znizka na case do iphona 29zł -> 9zł co daje jakieś 70%.
the3ye

Zamówiłem frosted shield dla iPhone'a 11. Wczoraj odebrałem. O ile wizualnie etui wygląda całkiem solidnie, tak w praktyce nie nadaje się do użytkowania. Miało zapewnić pewny chwyt dzięki swojej teksturowanej powierzchni. Ślizga się w rękach niesamowicie. Bez etui telefon leży pewniej w dłoni i mam mniej obaw, że mi się z niej wyślizgnie. Najlepszy z tego zestawy jest dodatkowy "kickstand". Niestety nie polecam, nawet za 9 zł z wysyłką

Jacera

Kod nilkin przez jedno l

piotr.markiewiczoQU

przez strone kod nie działa

goodsoon

Dubel https://www.pepper.pl/kupony/znizka-w-x-kom-na-etui-nilkin-darmowa-dostawa-267142

karol.szulzycki

SZYBKA AKCJA NIE SPADAJĄ

-45%
-45%
Nowy kupon na Dzień Dziecka
X-kom w aplikacji daje do 45% na wybrany prezentowy asortyment. Z ciekawostek na szybko: Power Bank Adata 5000mAh za 12 złotych https://www.x-kom.pl/p/546274-powerbank-adata-power… Czytaj dalej
Dusigrosz

Bywało taniej, ale na tą chwilę jest to dobra cena nie udało mi się znaleźć lepszej oferty

arek.mrokwa

Czy to dobra cena za Kindle 10?

ja_cek__

Ale w końcu wziąłem skromne to (zamawiając z KOMPA z kodem dziecko, a nie z apki), odbiór w sklepie:

ja_cek__

A mi weszło cos takiego, tylko po JEDNEJ Sztuce trzeba:

vurux

Z kindle myślę że warto się wstrzymać. Na dzień matki powinny wskoczyć promki na Amazonie.

Karty graficzne w dobrych cenach
W x-komie dostępne są aktualnie kary graficzne w niższych cenach. Oferta limitowana! ASUS GEFORCE RTX 2060 ROG STRIX OC 6GB z 1829 zł na 1629 zł - najniższa dostępna cena w Polsce… Czytaj dalej
ricardoP

Warto teraz kupić tego gtx 1660 super od asusa?

Lite

Widzę jak wygląda sprawa z cenami sprzętu ogólnie. Na chwilę obecną nie dostaniesz lepszej promocji

MrBright83

raczej nayebunny...

Tabooo

Bo jak zrobią tańczy kartę o 100zł lub 200 zł to i tak wyjdą na swoim ka mnie przecena to od 400 zł a szukam karty graficznej tańszy 8gb z fajna promocja temu tu jestem

Cebulaniebula

Z tej promocji kupiłem sobie GT 710

-33%
-33%
Drukarki, monitory lub inne sprzęty z rabatem nawet 33% w x-kom
12/05/2020
Wrzucam zbiorczo z przykładami dobrych cen: Dahua DB11 Wideodomofon FullHD LED IR (dzień/noc) Z 449,00 -> 179,00 zł https://www.x-kom.pl/p/473143-domofon-wideodomofon-dah… Czytaj dalej
RafJack

@Pepper dzisiaj ostatni dzień promki, fajne rzeczy są dostępne, podbijam aby nie wrzucać od nowa :D

Seweryn_S

M130FW to tak samo urządzenie wielofunkcyjne jak DCP-1623WE. Różnica jaką widzę to szufladka na dokumenty i fax (którego nie potrzebuję). Zależy mi na kopiowaniu, wi-fi, tanim drukowaniu i dobrej jakości.

Darciel_

Użyłem kody na monitorze Acer Nitro XV272UP Cena spadła do 1499 więc dla mnie pormocja się udała

zielu19911

Szukałem laptopa, na X-kom w ciągu miesiąca wszystkie podrożały o 10-15%.

necik

Niech idzie, kto to teraz kupi hee;)

-52%
-52%
Do -52% na sprzęt x-kom
11/05/2020
Do -52% na sprzęt x-kom Przykładowe propozycje: Plecak Targus Work + Play Cycling 15.6" czarny z 349 zł na 125 zł Unitek Kabel USB 3.0 - Lightning, USB-C, micro USB z 99 złCzytaj dalej
Matteos92

Lepiej na smartfony.

bartosz325

XDD karta, która standardowo kosztuje 99 zł na allegro poszła za 109... Jak jedt ktoś obeznany to wie, ze starsza z napisem 95 MB/s jest dokładnie taka sama w środku, a kosztuje 70 zł. Ciekawostka: to 170 MB/s jest osiągalne tylko na czytniku sandisk uhs-I. Na czytniku sandiska uhs-II już te karty mają 95MB/s (limit interfejsu)

sened

Ja mam z 10 lat, co prawda ostatnio mniej używany, ale cały czas świetnie się trzyma. Jak dla mnie jakość outstanding.

Tomasz__mecz

Sam chłam

k.michael

Dzięki, właśnie chciałem kupić ten pendrive :)

-45%
-45%
Zasilacze, powerbanki, ładowarki i inne akcesoria do 45% taniej w x-kom
28/04/2020
Dużo produktów jest, więc wrzucę zbiorczo. Pamiętajcie o kodzie rabatowym do aktywacji: energia Silver Monkey Ładowarka sieciowa USB-C, PD, 18W z 49 na 29 zł https://www.x-kom… Czytaj dalej
miszelin

Działa XD

pioo

Działa jeszcze kod?

miszelin

Akurat sprawdzałem cene Samsunga Endurance Pro i 128GB karta pamięci kosztuje teraz u nich 179pln. Pare dni temu była dyszke droższa

fellow

xcom zawsze ma ceny z kosmosu nawet po rabacie

Cebulowy

To prawda, te rzeczy które obserwuje podrożały przynajmniej o koszt dostawy (embarrassed) . Ot darmowa dostawa.

Nocne marki z rabatami - Promocja X-Kom do 7:00
24/04/2020
Na X-Komie rozpoczęła się wyprzedaż kilku ciekawych produktów np Honor Band 4 za 99zł słuchawki z ANC i bardzo dobrymi opiniami Taotronics 046 349zł
PasiBrzuchPL

mi to graj, drugi raz skorzystałem 👌 8)

Marcinoss1

Ależ dalej nic wielkiego

nowypan

Aukcja wznowiona

Wojtek.J

Bo jest nocnym Markiem

MarekPaluszak

No właśnie lipna więc zasnąłem, wolę zbierać magicarpie w dzień :)

-53%
-53%
X-kom rabat do 53% z kuponem
19/04/2020
X-kom przeceni 100 akcesoriów, po 100 sztuk każde aż do 53%. Wystarczy wpisać kod rabatowy a cena zostanie obniżona. Przykładowe przeceny: Roccat KAIN 102 AIMO Corsair Gaming VO… Czytaj dalej
mnietuniema

Zdania ekspertów są podzielone (y)

MrTheRogal_.

Kupiłem słuchawki o godzinie 12 i na drugi dzień (dziś) kurier zadzwonił o 11 30, więc polecam serdecznie serwis, tymbardziej że od xkomu również zakupiłem laptop i nie żałuję :)

Mikolaj_Car

Do wyboru wersja biała i czarna. Biała pod linkiem, a czarna tutaj: x-kom.pl/p/5…773 ADATA to jedna z najlepszych firm na rynku powerbanków, więc jest gwarancja jakości vs jakieś rzeczy z AliExpress.

Meteoryt

Wolę odbiór osobisty

Madak_from_Poland

no ja też :) nie ma miesiąca, żebym czegoś nie kupił, a jeszcze czekam na przesyłki z urodzin Ali

Darmowa dostawa na produkty 3MK w aplikacji mobilnej x-kom (bez MWZ)
12/04/2020
Promocja łączy się z innymi zakupami, więc przy okazji brania czegoś, można kupić szkło z darmową dostawą, albo tylko szkło z darmową dostawą. [aktualizacja] promocja działa tylk… Czytaj dalej
MatixYo

Nie, wszystkie inne produkty też tylko musisz zamawiać przez apkę (y)

6wo6ek6

Ta oferta pokazuje dwubiegunowość połączona ze schizofrenią :) ludzie pulsują mimo ze jest błąd w ofercie, w komentarzach widać ze ludzie wyłapali ten błąd i ze na stronie jest za free, a najwięcej lików dostaje komentarz ze w pace jest za free (lol) (lol) ogarnijcie się (y)

bakus4751

Dzięki, szkoda tylko że już tego telefonu nie można kupić. Jedynie używki na olx albo nowe w astronomicznych cenach na allegro.

bakus4751

Raczej ciężko będzie. Też poluje od dłuższego czasu...

Gizmo99

Fajnie ale brakuje do szczęścia w dobrej promocji telefonu Xiaomi Mi 9 SE ;)

Darmowa dostawa do paczkomatów na materiały eksploatacyjne (możliwe na całe zamówienie) w x-kom
31/03/2020
Darmowa dostawa w x-kom na materiały eksploatacyjne (brak minimalnej wartości zamówienia) z kodem: dostawa Darmową dostawę można wykorzystać na cały asortyment x-kom (wystarczy… Czytaj dalej
Falconnnn

Co to za komentarz? Nie wnosi odpowiedzi na pytanie. Zamawiałeś kiedyś coś więcej wartego niż 500zł przez neta? Wiesz, że nowe produkty też potrafią przyjść z wadą fabryczną? Wtedy jesteś w plecy o koszty przesyłki zwrotnej Staruszku... (unicorn)

junak1949

Jak masz zwracać to nie zamawiaj

thebestisyettocome

I pyk cena do góry o koszt dostawy.

Falconnnn

Ok a w razie potrzeby zwrotu będą darmowe zwroty?

Sylwester.Mech

Do dupy taki interes.

350zł
350zł
Xiaomi Mi 9T 6/64GB Flame Red za 1249 pln, Motorola One MAcro za 699 (x-kom)
08/03/2020
Dzień Kobiet już za kilka dni. Z tej okazji sklep x-kom przygotował promocję na wybrane produkty, wśród których znalazły się dwa smartfony. Aby obniżyć ceny, potrzeba kodu rabatow… Czytaj dalej
Hexadecymalny

Aż tak...

sacree

Serio?! Aż tak? ;)

Hexadecymalny

Tak super, że właśnie to gówno sprzedaje :)

Bond_007

Może warto sprawdzić zanim piszesz bzdury..!!!

vWisnia

ok dzieki

20zł
20zł
Kupony grupy X-Kom
29/02/2020
Przy odbiorze zamówienia w sklepie x-kom można otrzymać broszurę z 6 kodami rabatowymi na 20 i 50 zł (przy zakupach za kwotę odpowiednio do 100 i 500 zł) w x-komie, ale.to oraz com… Czytaj dalej
lordzul

Ma ktos jakis kodzik rabatowy do xkoma? Z checia przygarne :)

janusz.szefer

Jest ktoś kto ma jakiś kod na 50zł rabatu jeszcze? Będę wdzięczny :P Pisać na pv

Aleksandra_KSI

Ja mam, oddam kod do x-kom za numer seryjny pogwarancyjnego laptopa hp :)

Nev_Scratch

Nie mam

GORĄCY STRZAŁ(link nie prowadzi do promocji) - Microsoft Surface Pro 7 i3/4GB/128 Platynowy + klawiatura
19/02/2020
Microsoft Surface Pro 7 i3/4GB/128 Platynowy + klawiatura w bardzo obniżonej cenie. Ok. 700zł taniej ej od najniższej oferty w innych sklepach. Trzeba wejść przez stronę główną w g… Czytaj dalej
Bandi_PL

A to jesli tak to on przesadzil :D Ja swego czasu mialem laptopa gamingowego, ktory byl mocniejszy od mojej stacjonarki. W moim przypadku skonczylo sie ze wiekszosc czasu jednak byl podpiety do monitora i klawiatury w domu ale znajomy przywozil do pracy. Waga z tych normalnych ok 2,4kg + 600g ladowarka. Dla mnie jednak to bylo za duzo i gdybym wtedy kupil Surface (a sie przymierzalem) to pewnie bym sie przekonal do mobilnego urzadzenia zwlaszcza ze glownie gram na konsolach

Crankees

Nie, nie. Kolega napisał, że kupowanie laptopa w 2020 jest bezsensowne, a nie że kupowanie laptopa z takimi parametrami.

Krzysztof054

Pozdrawiam tylko tych kumatych... (highfive)

Bandi_PL

Ale czy teraz Ty nie przesadzasz - nie chce czytac drugi raz ale ja zrozumialem ze nie ma sensu kupowac konfiguracji z takimi parametrami i sie w pelni zgodze. Zarowno praca na telefonie jak i na zamulajacym sprzecie nie jest efektywna. Jak dla mnie teraz minimum 8GB ramu. Inne podzespoly wedlug uznania. Sam kiedys kupilem Galaxy Note 1 jak byl nowoscia myslac ze mi zastapi laptopa. Potem kupilem laptopa myslac ze mi zastapi komputer. W koncu w domu mam kompa, ktorego moge upgradeowac wedlug potrzeb a sprzet typu Surface kupie jesli na prawde bedzie potrzebny i juz sie kiedys do niego przymierzalem choc cale szczescie przemyslalem i stwierdzilem ze bedzie kurzyl sie jak moj kilkuletni iPad (choc wiem - Ipad do konsumpcji a Surface blizej do sprzetu do pracy)

Crankees

Jemu nie przegadasz. On wie lepiej. Laptopy to zło, a każdy który je kupuje to pomiot szatana.

-77%
-77%
Tydzień akcesoriów
03/03/2020
trwa tydzień akcesoriów skompletuj wyposażenie aż do 77% taniej np. Uchwyt Baseus z 69zł na 39 zł https://promocje.x-kom.pl/tydzien-akcesoriow?j=448129&sfmc_sub=32262946&amp… Czytaj dalej
reee

Dzieki wlasnie zamowilem na allegro, a tu 30 zl taniej. Trzeba oddac, albo sprobowac anulować zanim wysla.

necik

Plecak akurat to dno jak za 500zł miałbym kupowac to wołałbym za 40zł kupić cokolwiek i wymoieniać co roku. Cena 150zł za plecak szału też nie robi, tym bardziej laptop 14 cali to jakaś kpina.

wassup_nephew

W ostatnich kilku miesiącach z tego co sprawdzałem najniższa cena tej klawiatury to właśnie około 230zł, ja w pracy dostaje vouchery do media marktu a tam jest za 299, więc dlatego porównywałem do ceny z tego zjebanego sklepu. No ale powinąłem za te 199, zobaczymy jak się sprawuje w domku, najwyżej zwrócę.

gregolator.transformator

Jest w dobrej cenie ładowarka akumulatorów Philips AA/AAA (4xAAA 800 mAh) wraz z 4 aku za 49 zł.

Wesoleefzraczkami

Faktycznie xD przeczytałem tylko początek... (embarrassed)

30zł
30zł
Kod xkom 30zl MWZ 300zl
06/02/2020
Fajny kod aktualny tylko dzis Wysyłka z 🇵🇱 Edit :wrzuciłem zdj bo dziwnie wygląda bez niego
Daniel_LljN

Do dzis

maciej_m

ważne do dziś

TSD

kurde też szukam jakiegoś 30/300 :P

kacper.grynasz

Zaraz luknę

nabi

Jakiś nowy kod działający macie Koledzy?

20zł
20zł
x-kom.pl kod rabatowy 20 zł MWZ 100 zł
20/01/2020
Sprawdźcie swoje maile. X-kom rozsyła kody rabatowe na 20 zł przy MWZ 100 zł. Kod działa tylko w aplikacji mobilnej. Darmowy odbiór zamówienia w sklepach.
krionix

Kolo 22:10 mozna do mnie napisac, oddam 20/100 i 50/500

Zatoichi

Aktualne? Wejdź na PW

DoktorCebula

Mam kody do al.to i combat 50/500 i 20/100.

groXel

Chętnie przygarnę :)

Zatoichi

mam 1 kod 50/500 na zakup w APP Xkomu, może ktoś chce? kod ważny do dziś

30zł
30zł
-30 zł na zakupy od 300 zł
17/01/2020
Kod uprawnia do zniżki 30 zł na zakupy od 300 zł.
Kawola223

koniec :/

MaMiX

Ja z morele ze 3-5x zamawiałem rzeczy jakieś kable RJ45, dysk zewnętrzny, HDD, tego kompa i cyrków nie było, poza tamtym wyciekiem co do tej pory mam spam na mailu a nie mogę go zmienić, bo niektóre strony nie dają zmienić maila itp., no ale nie miałem tam żadnych innych danych podanych więc nie aż tak tragicznie, od x-kom zamawiałem 2xssd, drukarkę i słuchawki i też nie było problemów. W każdym razie jeśli chodzi o zniżki na życzenie i składanie kompów no to morele znacząco wygrywa, ale i tak warto sprawdzić ceneo, zawsze można podzielić zakupy, szczególnie jak jest gdzieś darmowa dostawa. A jeśli chodzi o jakieś pojedyncze zakupy to wiadomo zawsze sprawdzanko na ceneo.

Victoremque

Dają takie same zniżki, niezależnie ile się korzysta z forum. Zniżka jest uzależniona od produktu, ceny i być może od hojności osoby która tam wchodzi i rozdaje kody ;) Też zamawiam tam gdzie wychodzi najtaniej patrząc na ceneo. Co do morele to bywają tam niestety różne cyrki.

MaMiX

A że się nie łączy z innymi promocjami z tego co pamiętam jak tam szybko przejrzałem to oznacza, że zniżka taka że żadna XD Jeśliby dali te -30 gdyby nie było akurat tej akcji to ten byłoby ok :)

Duchozol

Właśnie odpisali. Dostałem ... 30 zł zniżki xD przypadek? (Monitor za 1400 zł a więc 2% rabatu xd)

30zł
30zł
-30zł w x-kom MWZ: 300zł
31/12/2019
30 zł zniżki za zakupy o wartości min. 300zł Ważność: do 31.12 godzina 23:59 Pula kodów ograniczona Promocja nie łączy się z innymi akcjami
Mikolaj4569

Haha nie ma marży nie wiem w jakim Ty świecie żyjesz.. na wszystko spokojnie mają 30-50% marży pracowałem w małym sklepiku komputerowym i na wszystko z hurtowni było 20-30% marży. A co dopiero taki X-kom który bierze wszystko w hurtowej ilości

Mikolaj4569

Ma ktoś może nie potrzebny kod 20-100 lub 30-300 ?

mohito94

Witam, nie mam możliwości napisania na priv, czy ma Pan może jeszcze kod na mwz.5000?

Andrzej_84

pisz pw

Mateusz_Nowotnik

Witam jest jakiś kodzik na laptopa czy nie bardzo ?

Kod rabatowy na akcesoria w X-kom, do 82% znizki
15/12/2019
Kod rabatowy na akcesoria w X-kom - działa w aplikacji. Do 82% znizki w stosunku do cen regularnych w xkom. Moze ktos cos znajdzie dla siebie. Dla tych co nie wiedza jak skorzys… Czytaj dalej
joruss

Telefon masz ze sobą wszędzie, zawsze mogą ci wysłać informacje o "promocji" i może na którąś się złapiesz. Polecam genymotion, emulator androida :-)

wojnarr

Dzięki, jabra elite 65t kupione :)

bejker1989

na tym konkretnym produkcie ktory wybrales pewnie osiagnieto limit - na innych moze dalej dzialac

Hellish_Bear

"Wpisany kod jest niepoprawny, stracił ważność lub pula kodów promocyjnych została wyczerpana" Chyba już koniec promocji.

qbaloz

Dzięki za wrzutkę. Kupiłem słuchawki, miałem je dzisiaj odebrać, ale sprawdziłem i pojawiły się z tym kodem taniej. Anulowałem zamówienie i zamówiłem taniej.

Najnowsze Kupony x-kom:

Zniżkax-kom Szczegóły ZniżkiWygasa
45%Sprzęt muzyczny z rabatami nawet 45%4/06/2020
82%Zniżka w x-kom na etui Nilkin. Darmowa dostawa!2/08/2020
45%Nowy kupon na Dzień Dziecka2/08/2020
ZniżkaKarty graficzne w dobrych cenach2/08/2020
33%Drukarki, monitory lub inne sprzęty z rabatem nawet 33% w x-kom6/05/2020