IBood - Kupony

IBood okazja

254 gorących okazji

Kompletna lista kod rabatowy i okazja od IBood w 2018

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa IBOOD kod a darmową dostawę.
04/07/2018
Nie wiem do kiedy ważny. Dziś działa ;) M8NA7NS6
skateboard_p

Czy ktos ma kody na darmowa przesyłkę???

pioo

Mi niestety dzisiaj już nie działa.

kocjan

Moze dlatego, ze dzis nic w dobrej cenie nie sprzedaja ;)

Rafa_Kolarowa

już po północy (w sensie mamy już poniedziałek) a kod na darmową dostawę .. działa :)

marcin.elo

Trzeba zakladac tematy w dyskusji, tam nie banuja za xkom czy al.to :)

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa Darmowa dostawa w iBood (standardowa cena 29,95-39,95zł)
28/06/2018
Kod na darmową wysyłkę w iBood - wielokrotnego użytku. Powinien działać dziś i jutro.
artur.sobolewski

Ja to w aplikacji odpalam

StefanMucha

Nie, póżniej już działała normalnie. Tak myślałem, że to przeciążenie strony.

ZbigniewRoszczyk

A usunąłeś ciasteczka albo spróbowałeś odpalić w innej przeglądarce??

artur.sobolewski

Kod juz nie dziala

MichoS

Kod nie działa

Newsletter
Gorąco!
Najgorętsze okazje wprost na Twoją skrzynkę?
Subskrybuj przegląd najlepszych okazji publikowanych codziennie.
PepperPromo
PepperPromo 
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa Kod na darmową dostawę (taniej o 29,95-39,95zł) @ iBood
01/05/2018
Kod ważny dziś i jutro na całą ofertę iBood :)
artur.sobolewski

Ma ktos jakis nowy kod na darmowa wysylke?

tibadu

Już nie działa :(

Najemnik

Czemu nie działa już?

cooger

Satyniarka jest w dobrej cenie, ale nie miałem z tą marką styczności: http://www.ibood.com/diy-pl/pl/flash-sales/36327/3430/fartools/ Niestety kod nie wchodzi, on jest tylko na ofertę główną a nie na flashe?

alande

Dzisiaj spoko jest dysk Freecom 1TB za 169,95zł - z gwar. 24msc. Freecom to część Mitsubishi Chemical.

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa Kod na darmową dostawę (taniej o 29,95-39,95zł) @ iBood
06/03/2018
Kod ważny na pewno do końca dzisiejszego dnia (może dłużej). Zniżkę możemy dodać w koszyku po zalogowaniu się na nasze konto iBood - w innym wypadku wyskakuje komunikat, że kod jes… Czytaj dalej
Muyn

@Kaban no nie wiem :/

Kaban

@Muyn :/

Kaban

@Muyn Zalogowany jesteś na konto?

Muyn

nie działa :( e/ @Kaban Tak

mloody

Hehe no tak, ale skoro coś jest słabe to po co mam to kupować nawet jak jest Good Price (y)

-29,95zł
-29,95zł Kod na darmową dostawę @ iBood
08/02/2018
Kod na darmową dostawę. NIE JEST to kod jednorazowy :) Działa bez znaczenia na koszt wysyłki 29,95/39,95zł. Najprawdopodobniej ważny tylko dziś. Wszystkie dostępne dzisiaj rz… Czytaj dalej
solmyr

Dzięki. Zamówienie na filiżanki poszło.

Goldmember

Tak z 2-3 lata temu były fajne oferty. Przynajmniej raz na miesiąc można było coś fajnego kupić czego nie było u nas w sklepach.

Qtmaster

Kiedyś zamawialem straciłem pieniądze spory nic nie dały towar nie dotarł niewiem jak można jeszcze to reklamować :(

Jzc

Dzięki za kod. Gatki head zamówione!

MichaD_

Ja kupiłem robot odkurzacz za niecałe 300 z przesyłką. Chodzi jak pijany ale daje radę.

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa Darmowa dostawa iBood.pl
02/04/2018
Kod na darmową dostawę. Ważny do 22 grudnia. Edit: Robert83 zasugerował żebym dopisał (dzięki): jeśli ktoś subskrybuje newsletter ibood to wczoraj powinien tez dostać taki kod ime… Czytaj dalej
Artur_Kostrzewski

bede bardzo wdzięczny

Artur_Kostrzewski

Hej pomożecie z nowym kodem? dziekuję !

LordGym

Nowy kod vC0jO4pT

Roswell

Nie ma ktoś jeszcze zbędnego kodu ? :D

Roswell

baranica zamówiona ? :D

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa Kod na darmową dostawę IBOOD
19/11/2017
Nie wiem czy jednorazowy czy wielokrotnego użycia.
propper

Z kodami mają tak sprytnie zrobione, że jak nie zadziała za pierwszym razem - a tak dzieje się w większości wypadków (jakiś błąd) - to nie masz już drugiej szansy. Miałem kody od nich i nie zadziałały. Obsługa twierdzi, że niestety, nastąpiła próba wykorzystania kodu, co powoduje, że jest nieważny. Fakt, że kod nie zadziałał jest nieistotny ;-) Do kompletu mało konkretne opisy z błędami po polsku, brak szczegółów, niedopracowane oferty, z których się wycofują. Najlepiej działają chyba w Holandii, tam często są eksperci na forum i kultura obsługi inna.

mloody

Teraz nie wiem. Nie sprawdzałem. Lookne po pracy. 😁

RafaRav

Co teraz polecasz? :D

RafaRav

Co teraz warto kupić? ;)

mloody

Szkoda, ze dopiero teraz. 30zl za zlodziejską przesyłkę to duzo, ale ja tam na ten serwis nie narzekam. Już nie raz dorwalem sporo tańsze produkty. Ostatnio sprzedawali żarówki 10szt. Philipsa, a na Alledrogo za te pieniądze mozna kupić tylko 1szt. Połowe wykorzystalem, połowę sprzedałem. Ode mnie + (y)

-39,95zł
-39,95zł Kod na darmową dostawę @ iBood
06/11/2017
Kod ważny tylko w dniu dzisiejszym. Standardowa cena dostawy to 29,95-39,95zł.
Leverant88

Dzięki, kupiłem 2 kubki contigo u nas ich cena to 130-149zl za sztukę tu są 2 i darmowa przesylka.

vlodar.dnb

Chyba stylistyką, bo często są różnice w możliwościach używania indukcji i mycia w zmywarce, ale tu oba modele to mają. Logika by jeszcze podpowiadała, że materiały/grubość dna będą lepsze w tej droższej, ale z doświadczenia wiadomo, że niekoniecznie. Z drugiej strony z przesyłką wychodzi to samo tylko tam masz szanse, że droższe znaczy lepsze, a na Allegro standardowa cena. Ten z Ibood koło 150 zł się pojawia w internecie. Według danych ze sklepów Jamie Oliver jest cięższa więc prawdopodobnie ma grubsze dno i jest wykończona stalą nierdzewną.

Kaban

@vlodar.dnb Właśnie zastanawiam się czym się różni ten z iBood od tego http://allegro.pl/patelnia-wok-tefal-chef-c6941902-28-cm-indukcja-i7015586387.html? - wok akurat by mi się przydał.

vlodar.dnb

Dzięki, nawet dobra cena za ten wok wychodzi

Jakub87

Dzieki! dwupak kubków Contigo zamówiony:)

-29,95zł
-29,95zł Kod na darmową dostawę @ iBood
19/10/2017
Kod na darmową dostawę w iBood. Zaoszczędzimy 29,95zł. Niestety nie wiem do kiedy ważny ;( Ważny tylko dzisiaj!
FireBird

@tohm - szanuje za doswiadczenia, wiec szanuj i mnie, a wujkami rzucaj wsrod wlasnej rodziny. Natomiast im wiecej z nas ich lupnie po mordzie odpowiednimi organami, to moze sie w koncu cos zmieni. Szerzmy swiadomosc o obowiazujacym prawie, to nam wszystkim bedzie lepiej

tohm

@FireBird ja w przeciwieństwie do Ciebie nie mam. To Ty starałeś się być wujkiem dobra rada dla @TomekBoguszewski. Zapewne w przeciwieństwie do Ciebie przerabiałem zwrot towaru z tytułu niezgodnosci towaru z umową K-S w iBood i wiem doskonale jak to wygląda. 14 dni możesz między bajki włożyć. Gdy nie wypełnisz zgłoszenia gwarancyjnego nie dostaniesz numeru zwrotu a bez tego w ogóle nie przyjmą przesyłki kierowanej na ich adres, pomimo, że nie mają do tego prawa. Ale co z tego, skoro prawo mają gdzieś ? Tak się składa, że na korespondencji z DOK iBood spędziłem sporo czasu. Kończyło się różnie - od wysyłania kuponu na darmową wysyłę jako forma przeprosin (ale tylko raz, bo przy drugiej sprawie dowiedziałem się, że "przecież już pan kiedyś dostał kod") do blokowania mi konta gdy nie chciałem odpuścić tematu. Rzecznik Praw Konsumenta może coś zdziałać, pod warunkiem, że trafisz na takiego, któremu się chce a z tym bywa różnie. Generalnie z obsługą reklamacyjną w iBood był przez dłuższy czas dramat - pisząc coś do nich miało się wrażanie, że po drugiej stronie siedzi obcokrajowiec, który nie zna polskiego albo ktoś o inteligencji ameby (nie obrażając ameb). Czy coś się w temacie zmieniło nie wiem, bo od dłuższego czasu nic tam nie kupiłem a to, co nabyłem nie wymaga póki co reklamacji.

FireBird

Jak znasz lepszy sposob, to tym chetniej posluchamy. Jedynie prawem mozemy z nimi walczyc.

tohm

Było, i owszem. Ale jakieś 5-6 lat temu, kiedy na dobę był wystawiany tylko jeden produkt. Osobiście obkupiłem się w sprzęt RTV, telefony GSM, AGD, gadźety komputerowe. Jakby wtedy wyskoczyli z gaciami lub skarpetami, to chyba by ich ludzie śmiechem zabili... Nie ma co ukrywać - iBood nabiera rozpedu staczając się w dół po równi (mocno) pochyłej. Kiedyś były rzeczywiście promocyjne oferty i o północy każdy męczył F5 na klawiaturze. Teraz wyprzedają leżaki magazynowe, nawyżki produkcyjne, sprzęt ze zwrotów - przestałem tam zaglądać, bo gdy jest coś w miarę ciekawego to i tak dowiem się z Pepperka. @FireBird A robiłes tak na iBood czy tylko teoretyzujesz? Oświeć mnie proszę, co Ci da, że zareklamujesz w ten sposób? Jak Ci nie wypłacą kasy w 14 dni idziesz po pieniądze do kasy Urzędu Skarbowego, czy wypłaca Ci za iBood inna instytucja? A może wylewasz swe żale u Rzecznika Konsumenta, który podrywa się ze swojego ciepłego krzesełka i leci w te pędy zapukać do drzwi xięgowej iBood?

piotr.ikser

Niestety juz jie dziala

Najlepsi sprzedawcy

Najnowsze Kupony IBood:

ZniżkaSzczegóły ZniżkiWygasa
ZniżkaIBOOD kod a darmową dostawę.1/07/2018
ZniżkaDarmowa dostawa w iBood (standardowa cena 29,95-39,95zł)27/06/2018
ZniżkaKod na darmową dostawę (taniej o 29,95-39,95zł) @ iBood30/04/2018
ZniżkaKod na darmową dostawę (taniej o 29,95-39,95zł) @ iBood5/03/2018
29,95złKod na darmową dostawę @ iBood8/02/2018