wrz 13. 2023
Witam. Mam pytanie czy ktoś może przerabiał temat nieotrzymania zamówienia z Amazona i braku zgłoszenia tego w ciągu 30 dni od wysyłki przez nich? Bo ich BOK pisze mi, że nie mogą w tej sytuacji nic zrobić...ani zwrócić kasy ani nic.. Przesylka niby została wysłana ale nie dotarła od listopada 2022... z góry dziękuję za pomoc
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
16 Komentarzy
sortowanie:Niech zgadnę zamiast płacić kartą płaciłeś blikiem XD?
Chyba że był to zewnętrzny sprzedawca, i fałszywy tracking, tudzież całkowity brak trackingu. W takim razie zapewne niewiele zrobisz, bo z perspektywy amazonu transakcja przebiegła pomyślnie, bo nie zgłosiłeś problemu w terminie, i kasa została przekazana sprzedawcy. I teraz dochodzenie do tego może być problematyczne.
polecam challenge - kup coś na Amazonie, usuń konto i spróbuj zwrócić produkt albo skorzystać z gwarancji/rękojmi otoz nie da się, może masz prawo polskie i ue, ale oni nie mają takiej opcji w systemie
Za dużo czasu minęło żeby odzyskać pieniądze.
Blik nie jest kryty, ale nawet kartą jakbyś płacił, to już też za późno na chargeback. Tym bardziej nie dziwi że amazon nic z tym nie zrobi
A jak Amazon ma praktyki które nadpisują kodeks cywilny no to trzeba z tym walczyć
Mam dokładnie taki sam problem: pepper.pl/dys…165 (Edytowano)