Amazon - jak odzyskać pieniądze

wrz 13. 2023
Witam. Mam pytanie czy ktoś może przerabiał temat nieotrzymania zamówienia z Amazona i braku zgłoszenia tego w ciągu 30 dni od wysyłki przez nich? Bo ich BOK pisze mi, że nie mogą w tej sytuacji nic zrobić...ani zwrócić kasy ani nic.. Przesylka niby została wysłana ale nie dotarła od listopada 2022... z góry dziękuję za pomoc
Aktualizacje społecznościowe

16 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    Dajesz się rok zbywać prawie żeby odzyskać pieniądze ?
    Niech zgadnę zamiast płacić kartą płaciłeś blikiem XD?
    Awatar użytkownika _Y4D
    Autor
    Nie że rok ale po prostu gdzieś to mi umknęło..;) niestety blikiem...
  2. Awatar użytkownika Herushingu
    Została wysłana? Ale nie dotarła? Co dokładnie widnieje na trackingu? Bo wydaje się oczywistym, że w tym tkwi rozwiązanie... W przypadku nie dotarcia powinno być to wystarczające dla zwrotu.

    Chyba że był to zewnętrzny sprzedawca, i fałszywy tracking, tudzież całkowity brak trackingu. W takim razie zapewne niewiele zrobisz, bo z perspektywy amazonu transakcja przebiegła pomyślnie, bo nie zgłosiłeś problemu w terminie, i kasa została przekazana sprzedawcy. I teraz dochodzenie do tego może być problematyczne.
    Awatar użytkownika jan_karolek
    no właśnie to są takie akcje że jak system i procedury Amazon tego nie uwzględniają, to nic nie zrobisz (no poza chargebackiem i sądem)

    polecam challenge - kup coś na Amazonie, usuń konto i spróbuj zwrócić produkt albo skorzystać z gwarancji/rękojmi otoz nie da się, może masz prawo polskie i ue, ale oni nie mają takiej opcji w systemie
  3. Awatar użytkownika asimply
    Raczej po ptokach. Po takim czasie to nawet system trackingowy może wyrzucać pusty rekord lub błąd. I jeszcze ten BLIK
    Awatar użytkownika jan_karolek
    do czego doszło że płacenie BLIKiem na amazonie jest uznawane za nierozważne
  4. Awatar użytkownika Maly_Lou
    Po 10 miesiącach się obudziłeś? Jeśli nie byłeś w śpiączce to ciężko to wytłumaczyć. Chyba nie było to takie cenne, więc przyjmij stratę na klatę.

    Za dużo czasu minęło żeby odzyskać pieniądze.
    Blik nie jest kryty, ale nawet kartą jakbyś płacił, to już też za późno na chargeback. Tym bardziej nie dziwi że amazon nic z tym nie zrobi
    Awatar użytkownika jan_karolek
    jasne, czekanie 10 miesięcy jest turbo głupie i ja bym tak nie zrobił, ale za niedostarczenie zamówienia nadal cywilnie odpowiada sprzedawca/dostawca

    A jak Amazon ma praktyki które nadpisują kodeks cywilny no to trzeba z tym walczyć
  5. Awatar użytkownika lwik
    Moim zdaniem pracownicy kradną zwroty i tyle. Nie wprowadzają ich do systemu, a firma nie oddaje pieniędzy za zwrot. BOK zwyczajnie kłamie aby się pozbyć człowieka z jego problemem i tyle. Mi kilkakrotnie mówili że pieniądze będą tuż-tuż, jeden nawet napisał że maksymalnie do 7 dni roboczych pojawią się na koncie i on właśnie ZLECIŁ zwrot.

    Mam dokładnie taki sam problem: pepper.pl/dys…165 (Edytowano)
Awatar użytkownika