lis 23. 2018
Na początek zaznaczę, że robię z powodzeniem, bez ABSOLUTNIE ŻADNYCH problemów, zakupy w sklepach całego świata - amerykańskich, włoski ebay, japońskie, wiele chińskich.
Jedyny problem, jaki W ŻYCIU miałem i dalej mam przy zakupach online - to Amazon.
Rok temu w Back Friday próbowałem dokonać pierwszego zakupu na Amazon. Płatność została jednak odrzucona ze względu na limit wydatków na karcie przy płatności przez internet. Moje konto na Amazon zostało przez to automatycznie zablokowane i dostałem na maila automatyczną wiadomość, że mam im wysłać FAKSA z moimi danymi. FAKSA!!! Na dodatek w tym mailu była informacja, że jak go wyślę, to ktoś to tam może sprawdzi z jakiegoś oddziału i zajmie to nie wiadomo ile. Paranoja i sposób nie na rozwiązanie problemu - tylko na pozbycie się klienta. Nigdy w życiu nie wysyłałem faxa; nikt przecież w ogóle już nie używa tej technologii. Bądźmy poważni.
Jedyne rozwiązanie, jakie miałem, to otworzyć nowe konto. Zaraz po otwarciu zostało jednak automatycznie zablokowane. Próbowałem otworzyć jeszcze kilka na inne adresy email i wszystkie zostały zablokowane. Dałem sobie spokój.
Dopiero w tym roku przy użyciu VPN i nowego maila udało mi się dokonać kilku pierwszych zakupów na amazon.de i amazon.it. Po jakimś czasie niestety też to konto zostało zablokowane. Zostałem poproszony o przesłanie wyciągu z banku i skanu paszportu. Tak też zrobiłem. Konto po 2 dniach zostało odblokowane, tylko po to, by zostać znów zablokowane kilka dni później. Zostałem ZNOWU POPROSZONE O TE SAME DOKUMENTY. Jakby tego było mało, wysłałem te same, ale tym razem moje konto nie zostało odblokowane!!!
OD MIESIĄCA telefonicznie kontaktuję się z polskim supportem z amazon.de. TEN SUPPORT NIC NIE MOŻE ZROBIĆ I POWINIEN BYĆ ROZWIĄZANY - rozmawiałem łącznie z 10 osobami!!! ŻADNA NIE BYŁA W STANIE MI POMÓC. Mało tego - jedyne co proponują to kontakt z działem bezpieczeństwa - ponoć od nich mógłbym uzyskać pomoc w mojej sprawie - TYLKO ŻE OD MIESIĄCA POLSKI SUPPORT NIE MOŻE SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z TYM DZIAŁEM - ANI MAILOWO, ANI TELEFONICZNIE!!! PO CO TAKI SUPPORT W TAKIM RAZIE??!!! Próbowali mnie połączyć osobiście telefonicznie z tym działem - na kilka prób tylko raz odezwał się na sekundę jakiś hindus, mówi "helo helo", ale mnie chyba nie słyszał i po 3 sekundach się rozłączył!!! Co to ma być?! TO jest firma najbardziej przyjazna klientowi?!?! TO jest jakaś totalna żenada i patologia.
Mam laptopa z amazon.it, którego chcę zwrócić, a nie mam jak przez zablokowane konto, a zaraz minie termin na zwrot...
Jeżeli ktoś ma pomysł, jak to rozwiązać, to bardzo proszę o pomoc. Chyba będę musiał do samego Jeffa napisać.
Jedyny problem, jaki W ŻYCIU miałem i dalej mam przy zakupach online - to Amazon.
Rok temu w Back Friday próbowałem dokonać pierwszego zakupu na Amazon. Płatność została jednak odrzucona ze względu na limit wydatków na karcie przy płatności przez internet. Moje konto na Amazon zostało przez to automatycznie zablokowane i dostałem na maila automatyczną wiadomość, że mam im wysłać FAKSA z moimi danymi. FAKSA!!! Na dodatek w tym mailu była informacja, że jak go wyślę, to ktoś to tam może sprawdzi z jakiegoś oddziału i zajmie to nie wiadomo ile. Paranoja i sposób nie na rozwiązanie problemu - tylko na pozbycie się klienta. Nigdy w życiu nie wysyłałem faxa; nikt przecież w ogóle już nie używa tej technologii. Bądźmy poważni.
Jedyne rozwiązanie, jakie miałem, to otworzyć nowe konto. Zaraz po otwarciu zostało jednak automatycznie zablokowane. Próbowałem otworzyć jeszcze kilka na inne adresy email i wszystkie zostały zablokowane. Dałem sobie spokój.
Dopiero w tym roku przy użyciu VPN i nowego maila udało mi się dokonać kilku pierwszych zakupów na amazon.de i amazon.it. Po jakimś czasie niestety też to konto zostało zablokowane. Zostałem poproszony o przesłanie wyciągu z banku i skanu paszportu. Tak też zrobiłem. Konto po 2 dniach zostało odblokowane, tylko po to, by zostać znów zablokowane kilka dni później. Zostałem ZNOWU POPROSZONE O TE SAME DOKUMENTY. Jakby tego było mało, wysłałem te same, ale tym razem moje konto nie zostało odblokowane!!!
OD MIESIĄCA telefonicznie kontaktuję się z polskim supportem z amazon.de. TEN SUPPORT NIC NIE MOŻE ZROBIĆ I POWINIEN BYĆ ROZWIĄZANY - rozmawiałem łącznie z 10 osobami!!! ŻADNA NIE BYŁA W STANIE MI POMÓC. Mało tego - jedyne co proponują to kontakt z działem bezpieczeństwa - ponoć od nich mógłbym uzyskać pomoc w mojej sprawie - TYLKO ŻE OD MIESIĄCA POLSKI SUPPORT NIE MOŻE SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z TYM DZIAŁEM - ANI MAILOWO, ANI TELEFONICZNIE!!! PO CO TAKI SUPPORT W TAKIM RAZIE??!!! Próbowali mnie połączyć osobiście telefonicznie z tym działem - na kilka prób tylko raz odezwał się na sekundę jakiś hindus, mówi "helo helo", ale mnie chyba nie słyszał i po 3 sekundach się rozłączył!!! Co to ma być?! TO jest firma najbardziej przyjazna klientowi?!?! TO jest jakaś totalna żenada i patologia.
Mam laptopa z amazon.it, którego chcę zwrócić, a nie mam jak przez zablokowane konto, a zaraz minie termin na zwrot...
Jeżeli ktoś ma pomysł, jak to rozwiązać, to bardzo proszę o pomoc. Chyba będę musiał do samego Jeffa napisać.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Popularne
Roziennie
18
Poradnik - jak zrobić zakupy w tureckim PlayStation Store
Anonymous User
515
Polski Amazon, kupowanie na fakturę VAT
Anonymous User
119
8 Komentarzy
sortowanie:BLOKADA - pepper.pl/com…225
PLATNOSC - pepper.pl/com…254
ROZWIAZANIE - pepper.pl/com…421
PRZYCZYNA - pepper.pl/com…894
Ja mam inny problem z Amazon
Ktoś pidszywając się podając moje dane założył konto na Amazon ,I wszystko super było do momentu gdy otrzymałam wezwanie do zapłaty z firmy windykacyjnej.
Jak to wogóle mogło się zdarzyć ,pomojając fakt o ochronie danych osobowych to mam już jedno konto na amazon .
Jak ktoś mógł bez żadnych problemów założyć drugie konto?
Sprawa jest zgłoszona na policji ,a dział bezpieczeństwa amazon nie robi nic....
Tragedia, po prostu żenada.
Chciałam ostatnio kupić telefon z mojego prawdziwego konta I płatność jest cały czas odrzucana pomimo iż wcześniej nie było żadnych problemów.
Powiem wam że rezygnuję z zakupów na amazon.