Nie przesadźcie ze zwrotami na Zalando

29
paź 15. 2018
Jak w tytule.

Na swoim koncie zrobiłem dotąd zakupy na kilka tys. zł, z czego towar za ok. 1k zł odesłałem (z różnych powodów - a to rozmiar, a to jakieś uszkodzenia etc.). Zdarzyło mi się też reklamować parę razy buty - za każdym razem zwrócili całość lub część kwoty.

Ostatnio wbijam sobie po t-shirt, wybieram płatność i ZONK - tylko przelew tradycyjny. Myślę sobie, że jakieś kłopoty techniczne, trudno. Wiadomo, że z tym przelewem to masakra - towar wysyłają po zaksięgowaniu wpłaty, więc jakieś 2 dni później niż płacąc przez Przelewy24.

T-shirt okazał się mieć dziwny krój, więc stwierdziłem, że zamówię inny - wbijam, a tam znowu płatność przelewem tradycyjnym. Ponadto zauważyłem, że zniknęła opcja płatności za pobraniem. Na szczęście mam dostęp do konta mojej dziewczyny (kilka zamówień i tylko jedna reklamacja, chyba zero zwrotów) i CZARY - wszystkie opcje płatności i wysyłki dostępne.

Tak więc w skrócie - Zalando karze swoich problematycznych klientów przez zabieranie im najwygodniejszych sposobów płatności oraz wysyłki. Niezła polityka, co?
Aktualizacje społecznościowe
Różne
29 Komentarzy
Prześlij Komentarz