Reklamacja PARKSIDE Lidl - gwarancja czy rękojmia?

sie 26. 2021
Witam
Reklamuję pilarkę akumulatorową Parkside kupioną w sklepie online Lidla - popsuła się podczas pierwszego użycia.
Przedwczoraj zgłosiłem sprawę pod serwisowy nr tel z instrukcji, usłyszałem że mam czekać na kontakt z serwisu, Dziś dopytałem na fb lidla ile to czekanie ma trwać i dowiedziałem się że do 14 dni. Ręce opadają, zostałem z rozgrzebanym remontem, a mam czekać 2 tygodnie zanim ktoś w ogóle zajmie się sprawą. Widzę na stronie że można też reklamować z tytułu rękojmi bezpośrednio u Lidla - poprzez formularz kontaktowy

Macie jakieś doświadczenia? Jak jest szybciej i wygodniej? Moze jest jakaś inna metoda?
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Dyskusje
7 Komentarzy
Prześlij Komentarz