W sferis kupowałem Galaxy Note 10 i Tv Philips One. Z telefonem nic się nie dzieje, ale telefon jest francuskiej dystrybucji. Może to mieć konsekwencje przy realizacji gwarancji np wysyłanie telefonu do serwisu za granicę. Trzeba o tym pamiętać i sprawdzić jak to wtedy działa.
Schody się zaczynają w momencie zwrotu. Wg mnie nowy Tv na którym widać niedoskonałości matrycy nie powinien przejść kontroli jakości, a w następstwie sprzedany. Udało mi sie go zwrócić, ale było to trudne. Ciężko nawet przez stronę załatwić zwrot, bo strona się nie ładuje i wszystko ogarniałem mailem do BOK'u. Padło np. pytanie czy mam paletę do tego TV albo kurier nie odebrał telewizora mimo, że nie był nawet w pobliżu. Podziałało postraszenie ich zgłoszeniem sprawy do odpowiedniego urzędu.
2 Komentarze
Schody się zaczynają w momencie zwrotu.
Wg mnie nowy Tv na którym widać niedoskonałości matrycy nie powinien przejść kontroli jakości, a w następstwie sprzedany. Udało mi sie go zwrócić, ale było to trudne. Ciężko nawet przez stronę załatwić zwrot, bo strona się nie ładuje i wszystko ogarniałem mailem do BOK'u. Padło np. pytanie czy mam paletę do tego TV albo kurier nie odebrał telewizora mimo, że nie był nawet w pobliżu. Podziałało postraszenie ich zgłoszeniem sprawy do odpowiedniego urzędu.
Cała akcja to był nieśmieszny żart