Ostrzeżenie przed Xtreem.pl

23
sty 22. 2020
Chyba coś jest na rzeczy. Jako, że często pojawiają się ich okazje to warto wiedzieć z kim ma się do czynienia. Kto ma gwarancję u nich to chyba będzie kłopot

228144-YQxqM.jpg
228144-btSyX.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie

Kategorie

23 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika jakub.z
    Na szczęście SSD od Cruciala się nie psują, a jak już, to posiadanie pudełka jest podstawą do egzekwowania gwarancji u producenta Także nadal uważam, że zakup u nich był opłacalny.
  2. Awatar użytkownika aga69
    Cóż, niejednokrotnie i od długiego czasu byli tacy co przestrzegali przed tym pseudo sklepem. Niestety inni pukali się po głowie, bo przecież co się może stać - ważne było, że parę złotych taniej.
  3. Awatar użytkownika SmierdzacyJanusz
    aga6922/01/2020 13:53

    Cóż, niejednokrotnie i od długiego czasu byli tacy co przestrzegali przed t …Cóż, niejednokrotnie i od długiego czasu byli tacy co przestrzegali przed tym pseudo sklepem. Niestety inni pukali się po głowie, bo przecież co się może stać - ważne było, że parę złotych taniej.



    Czasami bywały komentarze przy niektórych wrzutkach, żeby zamówić z xtreem o parę złotych taniej, czy tam nawet drożej, bo z Polski. Niż z niemieckiego amejzona xd
  4. Awatar użytkownika goracyFranek
    jakub.z22/01/2020 14:52

    Na szczęście SSD od Cruciala się nie psują, a jak już, to posiadanie pude …Na szczęście SSD od Cruciala się nie psują, a jak już, to posiadanie pudełka jest podstawą do egzekwowania gwarancji u producenta Także nadal uważam, że zakup u nich był opłacalny.


    Nie zawsze tak jest. Jest elektronika, gdzie np. zgloszenie gwarancyjne moze wyslac tylko sprzedawca - spotkalem sie z tym przy plycie glownej Asusa ze sklepu xkom. A podejrzewam, ze takich wyjatkow moze byc wiecej, a wtedy juz wszystko zalezy od gwaranta. A wiemy, ze to po naszej stronie Odry producenci oszczedzaja, wiec u nas czekoladek z wymiana sprzetu nie dostaniemy.
  5. Awatar użytkownika zakk87
    adriano78925/06/2020 12:38

    padł mi dysk mx500 od nich, gdzie moge zwrócić się z tym ?


    Pisz do cruciala bezpośrednio i zaznacz że sklep w którym zakupiles produkt nie istnieje.
  6. Awatar użytkownika coldvoid
    złozyłem tam zamówienie w styczniu 2020 i do tej pory nie otrzymałem towaru ani zwrotu pieniędzy, da się coś z tym zrobić czy już po ptokach? (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika G3orG3
    A kiedyś dobry sklep. Dziękówa.
  8. Awatar użytkownika sceotuyne
    Autor
    goracyFranek22/01/2020 15:02

    Nie zawsze tak jest. Jest elektronika, gdzie np. zgloszenie gwarancyjne …Nie zawsze tak jest. Jest elektronika, gdzie np. zgloszenie gwarancyjne moze wyslac tylko sprzedawca - spotkalem sie z tym przy plycie glownej Asusa ze sklepu xkom. A podejrzewam, ze takich wyjatkow moze byc wiecej, a wtedy juz wszystko zalezy od gwaranta. A wiemy, ze to po naszej stronie Odry producenci oszczedzaja, wiec u nas czekoladek z wymiana sprzetu nie dostaniemy.


    Bardzo dobrym przykładem jest MSI, np. bardzo popularne z tego sklepu Tomahawki. Prowadziłem z nimi kiedyś dyskusje na ten temat i wnioski są takie:

    Firma MSI formalnie nie jest stroną w sporach gwarancyjnych z klientami innymi niż nasi bezpośredni partnerzy handlowi. Formalnym, prawnym gwarantem jest podmiot od którego nasze produkty zostały zakupione. Jeżeli dany podmiot nie udzielił żadnej gwarancji na zakupiony towar konsumpcyjny, to klientowi zawsze przysługuje rękojmia. Wszelkie prawa z tytułu rękojmi opisane są na stronie UOKIK prawakonsumenta.uokik.gov.pl/rek…ia/ (w tym przypadku dotyczy Polski). W związku z tym wszelkie wiążące decyzję odnośnie obsługi po sprzedażowej komponentów naszej produkcji są tylko i wyłącznie suwerenną decyzją podmiotu od którego nasze produkty zostały zakupione.


    Tak więc będą konsumentem w przypadku problemów ze sklepem drogi kliencie pocałuj nas w d*** Chyba, że da się pójść o półkę wyżej i np. zgłosić się do AB, ABC Data, Incom , Action. Skądś przecież ten xtreem kupował i raczej nie było to bezpośrednio MSI. (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika Marian_Samtek
    Ciekawe czy to chodziło o przekręt na VAT czy na kredyty kupieckie u dostawców... Oczywiście pisze o tym w kwestii możliwości, a nie ze ten konkretny sklep coś takiego zrobił.
  10. Awatar użytkownika zakk87
    No sąsiad czeka na grafikę od nich już tydzień. Dodzwonić się nie da. Na maile nie odpisują.
    Pomyśleć ze purepc ich promował.
  11. Awatar użytkownika senes
    Dobrzey, że zawsze patrzyłem się na ten sklep krzywo i nigdy nic od nich nie kupiłem.
  12. Awatar użytkownika BzyxXx
    Raz czy dwa coś tam kupiłem i na szczęście zero problemów. Ale teraz będę omijał szerokim łukiem. Wolę nie przesadzać że szczesciem
  13. Awatar użytkownika zakk87
    Po anulowaniu zamówienia kolega już czeka tydzień na przelew zwrotny.
  14. Awatar użytkownika adriano789
    padł mi dysk mx500 od nich, gdzie moge zwrócić się z tym ?
  15. Awatar użytkownika adriano789
    zakk8725/06/2020 14:40

    Pisz do cruciala bezpośrednio i zaznacz że sklep w którym zakupiles pr …Pisz do cruciala bezpośrednio i zaznacz że sklep w którym zakupiles produkt nie istnieje.


    To normalne, że mam im odesłać na swój koszt ?
  16. Awatar użytkownika zakk87
    Tak. Ale wymieniają lub zwracają kwotę z faktury.
    Kiedyś kupiłem za 150zl dysk na olx z gwarancja, który padł. Zwrócili mi 340zl. (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika adriano789
    zakk8726/06/2020 16:03

    Tak. Ale wymieniają lub zwracają kwotę z faktury.Kiedyś kupiłem za 150zl dy …Tak. Ale wymieniają lub zwracają kwotę z faktury.Kiedyś kupiłem za 150zl dysk na olx z gwarancja, który padł. Zwrócili mi 340zl.


    a ile zapłaciłes za przesyłkę dysku do UK ?
  18. Awatar użytkownika zakk87
    Jakieś 65zł.
  19. Awatar użytkownika kamil.smiech
    W takim razie chyba mi się poszczęściło. Prawie rok temu zamówiłem u nich Lenovo Legion y530. Czekałem chyba 2 tygodnie i za opóźnienie dali mi dysk 1tb zamiast 480gb. Więc ogólnie miałem pozytywne wrażenia z tym sklepem. No cóż.
  20. Awatar użytkownika Cezarr
    Dziwne, oni brali udział w akcji promocyjnej MSI (za zakup płyty X570 dostawało się 16GB RAMu) :/
Awatar użytkownika