sty 22. 2020
Chyba coś jest na rzeczy. Jako, że często pojawiają się ich okazje to warto wiedzieć z kim ma się do czynienia. Kto ma gwarancję u nich to chyba będzie kłopot
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
Roziennie
19
Poradnik - jak zrobić zakupy w tureckim PlayStation Store
Anonymous User
517
Polski Amazon, kupowanie na fakturę VAT
Anonymous User
120
23 Komentarze
sortowanie:Czasami bywały komentarze przy niektórych wrzutkach, żeby zamówić z xtreem o parę złotych taniej, czy tam nawet drożej, bo z Polski. Niż z niemieckiego amejzona xd
Nie zawsze tak jest. Jest elektronika, gdzie np. zgloszenie gwarancyjne moze wyslac tylko sprzedawca - spotkalem sie z tym przy plycie glownej Asusa ze sklepu xkom. A podejrzewam, ze takich wyjatkow moze byc wiecej, a wtedy juz wszystko zalezy od gwaranta. A wiemy, ze to po naszej stronie Odry producenci oszczedzaja, wiec u nas czekoladek z wymiana sprzetu nie dostaniemy.
Pisz do cruciala bezpośrednio i zaznacz że sklep w którym zakupiles produkt nie istnieje.
Bardzo dobrym przykładem jest MSI, np. bardzo popularne z tego sklepu Tomahawki. Prowadziłem z nimi kiedyś dyskusje na ten temat i wnioski są takie:
Firma MSI formalnie nie jest stroną w sporach gwarancyjnych z klientami innymi niż nasi bezpośredni partnerzy handlowi. Formalnym, prawnym gwarantem jest podmiot od którego nasze produkty zostały zakupione. Jeżeli dany podmiot nie udzielił żadnej gwarancji na zakupiony towar konsumpcyjny, to klientowi zawsze przysługuje rękojmia. Wszelkie prawa z tytułu rękojmi opisane są na stronie UOKIK prawakonsumenta.uokik.gov.pl/rek…ia/ (w tym przypadku dotyczy Polski). W związku z tym wszelkie wiążące decyzję odnośnie obsługi po sprzedażowej komponentów naszej produkcji są tylko i wyłącznie suwerenną decyzją podmiotu od którego nasze produkty zostały zakupione.
Tak więc będą konsumentem w przypadku problemów ze sklepem drogi kliencie pocałuj nas w d*** Chyba, że da się pójść o półkę wyżej i np. zgłosić się do AB, ABC Data, Incom , Action. Skądś przecież ten xtreem kupował i raczej nie było to bezpośrednio MSI. (Edytowano)
Pomyśleć ze purepc ich promował.
To normalne, że mam im odesłać na swój koszt ?
Kiedyś kupiłem za 150zl dysk na olx z gwarancja, który padł. Zwrócili mi 340zl. (Edytowano)
a ile zapłaciłes za przesyłkę dysku do UK ?