mar 15. 2022
Jestem właśnie w trakcie użerania się z RtvEuroAgd w kwestii reklamacji (rękojmia) dwukliku myszy. Normalne użytkowanie do nawigacji po systemie, po miesiącu średnio intensywnego użytkowania zaczął pojawiać się problem.
Naturalnie, dziś chce kupić sobie nową mysz i chciałbym się was spytać jak poszczególni sprzedawcy rozpatrują sprawę dwukliku/trójkliku przełączników w myszach. Gdzie bezpiecznie kupić gryzonia, gdzie wymieniają takie usterki od ręki? Nie mam ochoty na ponowne użeranie się ze sprzedawcą lub wysyłanie myszy za granicę do producenta. Jak to wygląda w x-kom, morele, media expert etc? Macie na ten temat jakieś informacje?
Naturalnie, dziś chce kupić sobie nową mysz i chciałbym się was spytać jak poszczególni sprzedawcy rozpatrują sprawę dwukliku/trójkliku przełączników w myszach. Gdzie bezpiecznie kupić gryzonia, gdzie wymieniają takie usterki od ręki? Nie mam ochoty na ponowne użeranie się ze sprzedawcą lub wysyłanie myszy za granicę do producenta. Jak to wygląda w x-kom, morele, media expert etc? Macie na ten temat jakieś informacje?
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
15 Komentarzy
sortowanie:Jak nie uznają gwarancji rozkręć myszkę i przelutuj micro styk z prawej strony na lewą i po kłopocie.
Cytuję maila od nich:
"W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.
Weryfikacja reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada nie wynika z niezgodności towaru z umowa. Uszkodzenie ma charakter zewnętrzny, spowodowane jest niewłaściwym użytkowaniem, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona."
Aż się we mnie zagotowało z nerwów jak to przeczytałem. Na pepperze przed zakupem jeden użytkownik mnie ostrzegał, że w euro nie respektują gwarancji w kwestii dwukliku więc przezornie wysłałem na rękojmi. Bo gwarancja dawana przez sklep jest tak jakby dobrą wolą. Gdzieś tak wyczytałem na jakimś forum prawnym. W każdym razie, niestety i to nie podziałało więc napisałem im pikantny komentarz i support postanowił otworzyć sprawę jeszcze raz. Minęło już trochę czasu i teraz na dniach powiadomiono mnie, że jednak uznają zwrot środków. Ale muszę jeszcze przejść się do ich sklepu i to załatwić na miejscu... Ciekawe czy mi oddadzą za te dwie przesyłki inpostem do serwisu. No w każdym razie kosztowało mnie to dużo nerwów jak na razie, bo ten powód odrzucenia, no był dość brzydkim kłamstwem :\ (Edytowano)
Jak rozkręcić mysz, w której nie ma śrubek?
edit: W sumie to nie pamiętam, gdzie była kupiona, wysyłałem bezpośrednio do serwisu DM i oni się tym zajęli. (Edytowano)
Sprawdź czy na pewno nie ma pod naklejkami czy stopkami, jak rzeczywiście nie ma to znaczy że jest tylko zatrzaśnięta na klipsy i wystarczy podważyć przerwę między połówkami (chyba jeszcze nie doszliśmy do poziomu sonicznego spawania czy klejenia myszek).
W Hp była jedna pod naklejką i wystarczy trochę po niej przejechać palcem i wgniecie się dołek gdzie jest ona zaklejona,
Niezła szopka. Gwarancja producenta jest dobrowolna, ale rękojmia jest obowiązkowa. Kasę za przesyłki mają obowiązek zwrócić.
A koszty przesyłki do serwisu do na jakiej podstawie mieliby zwracać? Bo pierwszy słyszę o takim obowiązku...
art. 561²§1 kc
sip.lex.pl/akt…1-2
Mógłbyś napisać co było zawarte w pikantnym komentarzu i gdzie o tym napisałeś? Mnie prawdopodobnie czeka to samo z myszką logitech
§ 3. Przepisy § 1 i 2 stosuje się do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad.
Jak dla mnie nie ma zastosowania w opisanej sytuacji. Ale spoko, niech chłop walczy
Art. 561^3
Z zastrzeżeniem art. 561^1 § 2 i 3 koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca. W szczególności obejmuje to koszty demontażu i dostarczenia rzeczy, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
Reklamację z tytułu rękojmi. Gwarancja w tym przypadku jest tylko producenta.