cze 23. 2023
Po zamówieniach na amazon.uk oraz amazon.pl przyszła pora na zamówienie na amazon.de. Telefon przyszedł wadliwy, zostało to zgłoszone i otrzymałem etykietę zwrotu. Towar został wg śledzenia paczki DHL dziś odebrany godzinę później moje konto zostało zamknięte z powodu "naruszenia regulaminu" bez podania przyczyny. Pieniądze nie zostały zwrócone.
Sprawa jest w toku, została zgłoszona zarówno do amazon, przez inne konto (tam dyskusja na czacie odbywa się z hinduskimi konsultantami jedynie) oraz do banku, wkrótce pewnie też do amazon.pl, które jest zarejestrowaną w Polsce spółką, w dalszej kolejności, w przypadku problemów, mam też inne drogi na uwadze, związane z moim zawodem (ostateczność). Z googla, a nawet tu zamieszczonych wpisów wiem, że nie jestem jedyny. Był to pierwszy zakup na amazon.de.
Prawdopodobna przyczyna (ten sam numer na innym koncie) jest absurdem, ponieważ amazony z danych krajów mają swoje własne strony operacyjne.
Przestrzegam przed tą firmą, jako "bezproblemową". Okazało się coś zupełnie odwrotnego.
Sprawa jest w toku, została zgłoszona zarówno do amazon, przez inne konto (tam dyskusja na czacie odbywa się z hinduskimi konsultantami jedynie) oraz do banku, wkrótce pewnie też do amazon.pl, które jest zarejestrowaną w Polsce spółką, w dalszej kolejności, w przypadku problemów, mam też inne drogi na uwadze, związane z moim zawodem (ostateczność). Z googla, a nawet tu zamieszczonych wpisów wiem, że nie jestem jedyny. Był to pierwszy zakup na amazon.de.
Prawdopodobna przyczyna (ten sam numer na innym koncie) jest absurdem, ponieważ amazony z danych krajów mają swoje własne strony operacyjne.
Przestrzegam przed tą firmą, jako "bezproblemową". Okazało się coś zupełnie odwrotnego.
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
20 Komentarzy
sortowanie:Co do obslugi, to jak kazde zachodnie korpo dzialajace w necie polegaja glownie na botach i odpowiedziach automatycznych. Tak wiec nie ma tu zadnej nowosci, ani zaskoczenia. Nie wiem jak to sobie wyobrazasz, by jakas infolinia obslugiwala kilkanascie milionow zamowien dziennie. Chyba pol Polski by musialo tam przykladowo pracowac, zeby odpisywac na te maile czy odbierac telefony z jakimis problemami z pupy od dziwnych ludzi. Ludzi ktorzy sami nei wiedza czego chca oraz ze wszystkim maja jakis problem.
Poprosiłem o dodatkowe wyjaśnienia i czekam na odpowiedź, bo o ile mnie pamięć nie myli to moja pierwsza rękojmia w serwisie Amazon.pl sprzętu, w którym wada fabryczna wystąpiła po kilku miesiącach użytkowania...
To jedyne sensowne wytłumaczenie...