Amazon.pl - reklamacja/gwarancja/rękojmia

wrz 28. 2022
Cześć,

Zakupiłam w kwietniu słuchawki Razer Opus X, z promocji wrzuconej na peppera na amazonie (chyba z tej wstawki: pepper.pl/pro…303 ).

Niestety w jednej słuchawce ANC dudni, kiedy autobus jedzie po wertepach powstaje straszna kakafonia. Zbierałam się od 3 miesięcy żeby jakoś zareklamować dany produkt, ale konkretnie nie wiedziałam jak się za to zabrać, nigdy do tej pory niczego nie musiałam reklamować na amazonie. Dodatkowo w jednym miejscu w na pałąku urwał się kawałek plastiku, dokładnie jak przepowiadały pepperki w okazji....

Pytanie brzmi, jak wygląda proces reklamacji, lepiej się kontaktować przez email, czat, czy rozmowę telefocznią?
Czy jeszcze jakoś inaczej? Tutaj reklamacja/gwarancja/rękojmia wchodzi w grę? Kompletnie nie wiem jak do tego podejść.
Dodatkowo jak czytam inne tematy, raczej nie ma co liczyć na nadesłanie nowej sztuki, tylko zwrot pieniędzy?
Wolałabym uniknąć ponownego szukania promocji, bo za cenę którą zapłaciłam, nie dostanę niczego sensownego, ale jakieś kroki muszę podjąć tak czy siak.
Będę wdzięczna za wszelkie opinie !581635-5tYtA.jpg

Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Rajesh2021
    Rajesh2021
    Może byc problem bo na palaku masz urwany kawałek plastiku.

    A to już może pójść pod uszkodzenie mechaniczne
  2. Awatar użytkownika Wojtek.J
    Wojtek.J
    I jak sprawa się skończyła?