Garmin Fenix 6 Pro Okazje

Promocje Garmin Fenix 6 Pro

28 okazji1 377 komentarzy
Zegarek sportowy Garmin Fenix 6 Pro 460 euro
576°
12 g, 44 min12 g, 44 min
Rabat 40 euro nalicza się w koszyku
007

Normalna cena. Czesto mozna wyrwac w promocji ktore beda juz coraz czesciej i taniej

micro18

Tyle ze podajesz jako powód algorytm garmina a zdjęcie pokazuje zegarki tego właśnie producenta. Swoją droga FR945 ma te same bebechy co F6pro, tak wiec…

Bond_007

Można zamówić z płatnością za pobraniem przy odbiorze???

Cyklon

Ja czekam na szafira w Takiej cenie :)

yazon

Zegarek przypisuje sie do konta w apce Garmin Connect, zapewne trzeba go usunac i przywrocic do ustawien fabrycznych ale to musi zrobic teraz wlasciciel. Co do legalnosci to zawsze mozesz napisac do supportu Garmina, powinni odpowiedziec czy zegarek nie jest np. kradziony.

Zegarek Garmin fenix 6 Pro 2062 zł Amazon
802° Zakończono
sie 20.sie 20.
450,10 euro z pl vat i kosztami wysyłki do Polski
Robert_Ruta

Najistotniejsze, żebyś sam wiedział czego potrzebujesz. Garmin czy Polar sa bardzo dobre, gdy potrzebujesz dokładnych pomiarów tętna, natlenienia krwi, aktualnej oceny formy, przygotowania planów treningowych itp. Jeżeli chcesz smartwatch do codziennego użytku i jedynie od czasu do czasu jakiś wysiłek fizyczny to stricte sportowy nie jest Ci potrzebny.

poprawka

Z tego co czytam to nie ma sensu kupować garmina. Dzięki za opinie. Poczekam na recenzje samsung watch 4 LTE. Wiem ze kiepska bateria ale przynajmniej będę miał wszystko czego potrzebuje. Wiem ze nie będzie to zegarek stricte do sportu ale wydaje mi sie ze na rower, bieganie czy orbitrek będzie wystarczający

Semiconductor13

Mnie przekonał wyglądem (bo zegarka nie zdejmuję i chciałem by był na co dzień) i wyższą rozdzielczością. Czytałem opinie na temat GPS, ale ludzie uspokajali, że podobno naprawili. Teraz będę trąbił gdzie się da, że GPS to shit i zbierał dane od użytkowników by napisać do Garmina, może ruszy ich sumienie i chociaż pozwolą na wyliczanie dystansu z gołego .GPX-a Byłby to jakiś Workaround na lipny GPS lub algorytm.

Robert_Ruta

No cóż moim zdaniem FR 945 jest do biegania a Fenix do cholera wie czego. Duży, ciężki, świetnie wyposażony, ale biegać z nim to przesada, może jakiś trekking...

Semiconductor13

Dokładnie tak jak piszesz. Fenix 6Pro ma bardzo słaby sygnał w porównaniu do FR945 (mimo tego samego odbiornika GPS), ale ślad nie wygląda aż tak źle, ale niestety przez badziewny algorytm ucina strasznie dystans. Przykład z wczoraj - porównanie śladów: https://www.mygpsfiles.com/app/#QhzsBVjo. Ślady wydają się spoko, ale FR945 pokazał 12,0km a Fenix 6Pro 10,9km, ściął ponad kilometr (mimo że na . GPX było 11,9. To był akurat skrajny przypadek, ale w lesie/parku zawsze ścina minimum 2-3% w porównaniu do innych zegarków.

Smartwatch Garmin Fenix 6 Pro
1225° Zakończono
sie 6.sie 6.
Smartwatch Garmin Fenix 6 Pro2.099zł2.580zł-19% Darmowa dostawa DarmowaAllegro Okazje
W bardzo dobrej cenie smartwatch Garmin. Oferta ruszy w poniedziałek o 10:00. Specyfikacja techniczna Czas pracy: Tryb zegarka: do 14 dni, Tryb GPS: do 36 godz., Tryb ekspedycyjny:… Czytaj dalej
Hanys1988

Kiedy promka na 6x pro? 😁

consuelita

@happy_onion Kiedy on był w Amazon UK po 1700? Nie mogę znaleźć okazji na Pepper, pomożesz?

Kruchol7

Garmin rozwinął swoje zegarki szybciej niż Suunto i dlatego niektórzy uważają, że bleeee. Sam używałem Suunto Ambit i wtedy miał wszystko czego potrzebowałem, jeśli 9tka ma to co potrzebujesz to bierz, zwróć tylko uwagę na długość pracy na baterii, jesli zależy Ci na długim działaniu GPS.

piioo

A może jaśniej?

Hanys1988

Daj spokój z suuuuuuunto (embarrassed) (lol)

Zegarek Garmin Fenix 6 Pro Czarny €492.39
472° Zakończono
lip 13.lip 13.
Zegarek Garmin Fenix 6 Pro Czarny €492.392.250zł2.500zł-10%Amazon.es Okazje
Zegarek o 250zł tańszy niż w polskich sklepach. Wytrzymała, a zarazem wyrafinowana konstrukcja jest wyposażona w zawsze włączony przejrzysty wyświetlacz , wbudowane aplikacje tre… Czytaj dalej
luckas

Ja na gps w fenix 6x pro nie narzekam, bieganie w mieście czy rower po lesie zawsze w zakresie

Semiconductor13

GPS + Glonass

flex

Faktycznie jest kiepsko to wygląda. Je na są stadionie trzeba używać trybu bieżni. Natomiast w terenie może masz jakieś dziwne satelity ustawione?

Semiconductor13

Pięknie to wygląda, tak prezentuje się moje 6x Pro: SwimRun-y (biegłem że Stratosem dziesiątki razy w stawie nigdy nie wylądowałem): Przez budynki też mi się nie zdarzyło:

mte

Jak jest z gwarancją przy zakupie z amazon.es?

Garmin Fenix 6 pro za 464,45€ z Amazon prime
965° Zakończono
Zaktualizowano cze 21.Zaktualizowano cze 21.
Garmin Fenix 6 pro za 464,45€ z Amazon prime2.099zł2.440zł-14% Darmowa dostawa DarmowaAmazon.es Okazje
Aktualizacja: Żeby uzyskać taką cenę trzeba zapisać się do Amazon prime na bezpłatny okres testowy 30 dni wpisując jako adres rozliczeniowy obojętnie jaki adres hiszpański: A … Czytaj dalej
witzo

No już chyba 2-3 tygodnie

Marcineczka

Od dawna?

witzo

Hej jakieś promki gdzieś na Fenix 6 pro? Bo od dawna cisza :o

Molap

Działa dalej?

rafaell68

Z jakich map korzystacie? Z tej darmowej : OpenStreetMap - Poland? Czy jeszcze coś ciekawego?