lip 8. 2023 (17 g, 10 min)
[oszustwo] [sferis] [przestroga]
Witam wszystkich. Chciałbym wszystkich przestrzec przedzakupami w sklepie sferis.pl. Zakupiłem w tym sklepie Samsunga Galaxy s22 128gb.Kiedy przyszedł okazało się, że plomby oryginalne Samsunga były przecięte, a nanich nieudolnie naklejone naklejki, prawie identyczne, imitujące plomby, takaby po przecięciu klient myślał, że przeciął dwie (oryginalną i podrobioną).Może jestem troszkę podejrzany ale zwróciły te plomby moją uwagę, więc zamiastprzeciąć, po prostu odkleiłem tę z zewnątrz (podrobioną) i okazało się, żemiałem racje. No trochę dziwna sprawa… Może wrócił ze zwrotu? Pomyślałem… Nook. Telefon miał wszystkie folie, był w super stanie. No ale był otwierany. Niema już pewności, że nie było grzebane coś przy telefonie itp.
Dlatego napisałem maila do sferis.pl, z prośbą o wyjaśnieniesprawy i obniżenie kwoty zakupu o 300zł jeśli telefon pochodzi ze zwrotu. Po zatym trzeba tutaj nadmienić, że żadnej informacji, że telefon jest ze zwrotu niebyło. Dostałem odpowiedź, że proponują: ”Obniżenie ceny o 50 zł lub odbiór odPaństwa zamówienia naszym przewoźnikiem i wymiana na nowy produkt lub zwrotśrodków.” 50zł xd, rozśmieszyli mnie tą propozycją… Nie chciałem zwrotupieniędzy. Kupiłem nowy telefon za konkretną kwotę i należy mi się zgodnie zprawem taki telefon jak widniał w ofercie. W międzyczasie zapytałem Samsunga oten telefon – okazało się, że był uruchomiony 2 msc temu (nowy telefon) igwarancja rozpoczyna bieg właśnie od tej daty! Ta informacja mnie zszokowała!Jak nazwać takie działanie? Oszustwo? Ale to nie jest najlepsze w tej całejsytuacji (a może powinienem napisać najgorsze?). Przekazałem sferis.plstanowisko Samsunga. Padła z ich strony propozycja, że telefon zostaniewymieniony na nowy. Na co się zgodziłem, bo takie załatwienie sprawy było dlamnie satysfakcjonujące. Po prostu dostane to za co zapłaciłem. Warto wglnadmienić, że przez cały proces reklamacyjny nie padły z ich stronyjakiekolwiek przeprosiny. No ale to tak nawiasem… Nie każdy ma kulturę iresztki godności…
Telefon wysłałem. Na następny dzień przyszedł mail, że:”został zlecony zwrot środków”. Ale jak to? Przecież umówiliśmy się na wymianęna nowy i tylko dlatego zgodziłem się odesłać telefon. Sferis.pl posłużył sięjawnym kłamstwem tylko po to abym wysłał im, bądź co bądź mój telefon. Zlecilizwrot i nara. Moje odwoływania czy protesty mają głęboko w poważaniu. Jakgrochem o ścianę. Właściwie przywłaszczyli sobie mój telefon, „zlecili zwrotśrodków” i tyle. Nie mam nic do gadania. Ich tłumaczenie było takie, że: „Niestetyzwrot poszedł automatycznie i nie można go cofnąć więc wymiana nie wchodzi wgrę.” Jeszcze dwa dni wcześniej umawialiśmy się na wymianę na nowy telefon, ateraz zwrot środków poszedł automatycznie? Gdzie sens, gdzie logika? Co mnieobchodzi ich jakiś wadliwy system? To ich sprawa. Jak można wgl napisać takąwiadomość do klienta? To oni nie mają panowania nad działaniem firmy?
Szkoda, że zwrot środków, za inny telefon: Galaxy s21, nieposzedł automatycznie jak od tygodnia (licząc od dotarcia do nich zwrotu)czekałem na dyspozycje przelewu. Taka właśnie jest polityka tej firmy. Dlategochciałbym przestrzec przed jakimikolwiek zakupami w tym sklepie. No chyba, żelubicie być okłamywani, oszukiwani i okradani (bo jak nazwać inaczejprzywłaszczenie s22? Bo na zwrot zgody nie było).
Witam wszystkich. Chciałbym wszystkich przestrzec przedzakupami w sklepie sferis.pl. Zakupiłem w tym sklepie Samsunga Galaxy s22 128gb.Kiedy przyszedł okazało się, że plomby oryginalne Samsunga były przecięte, a nanich nieudolnie naklejone naklejki, prawie identyczne, imitujące plomby, takaby po przecięciu klient myślał, że przeciął dwie (oryginalną i podrobioną).Może jestem troszkę podejrzany ale zwróciły te plomby moją uwagę, więc zamiastprzeciąć, po prostu odkleiłem tę z zewnątrz (podrobioną) i okazało się, żemiałem racje. No trochę dziwna sprawa… Może wrócił ze zwrotu? Pomyślałem… Nook. Telefon miał wszystkie folie, był w super stanie. No ale był otwierany. Niema już pewności, że nie było grzebane coś przy telefonie itp.
Dlatego napisałem maila do sferis.pl, z prośbą o wyjaśnieniesprawy i obniżenie kwoty zakupu o 300zł jeśli telefon pochodzi ze zwrotu. Po zatym trzeba tutaj nadmienić, że żadnej informacji, że telefon jest ze zwrotu niebyło. Dostałem odpowiedź, że proponują: ”Obniżenie ceny o 50 zł lub odbiór odPaństwa zamówienia naszym przewoźnikiem i wymiana na nowy produkt lub zwrotśrodków.” 50zł xd, rozśmieszyli mnie tą propozycją… Nie chciałem zwrotupieniędzy. Kupiłem nowy telefon za konkretną kwotę i należy mi się zgodnie zprawem taki telefon jak widniał w ofercie. W międzyczasie zapytałem Samsunga oten telefon – okazało się, że był uruchomiony 2 msc temu (nowy telefon) igwarancja rozpoczyna bieg właśnie od tej daty! Ta informacja mnie zszokowała!Jak nazwać takie działanie? Oszustwo? Ale to nie jest najlepsze w tej całejsytuacji (a może powinienem napisać najgorsze?). Przekazałem sferis.plstanowisko Samsunga. Padła z ich strony propozycja, że telefon zostaniewymieniony na nowy. Na co się zgodziłem, bo takie załatwienie sprawy było dlamnie satysfakcjonujące. Po prostu dostane to za co zapłaciłem. Warto wglnadmienić, że przez cały proces reklamacyjny nie padły z ich stronyjakiekolwiek przeprosiny. No ale to tak nawiasem… Nie każdy ma kulturę iresztki godności…
Telefon wysłałem. Na następny dzień przyszedł mail, że:”został zlecony zwrot środków”. Ale jak to? Przecież umówiliśmy się na wymianęna nowy i tylko dlatego zgodziłem się odesłać telefon. Sferis.pl posłużył sięjawnym kłamstwem tylko po to abym wysłał im, bądź co bądź mój telefon. Zlecilizwrot i nara. Moje odwoływania czy protesty mają głęboko w poważaniu. Jakgrochem o ścianę. Właściwie przywłaszczyli sobie mój telefon, „zlecili zwrotśrodków” i tyle. Nie mam nic do gadania. Ich tłumaczenie było takie, że: „Niestetyzwrot poszedł automatycznie i nie można go cofnąć więc wymiana nie wchodzi wgrę.” Jeszcze dwa dni wcześniej umawialiśmy się na wymianę na nowy telefon, ateraz zwrot środków poszedł automatycznie? Gdzie sens, gdzie logika? Co mnieobchodzi ich jakiś wadliwy system? To ich sprawa. Jak można wgl napisać takąwiadomość do klienta? To oni nie mają panowania nad działaniem firmy?
Szkoda, że zwrot środków, za inny telefon: Galaxy s21, nieposzedł automatycznie jak od tygodnia (licząc od dotarcia do nich zwrotu)czekałem na dyspozycje przelewu. Taka właśnie jest polityka tej firmy. Dlategochciałbym przestrzec przed jakimikolwiek zakupami w tym sklepie. No chyba, żelubicie być okłamywani, oszukiwani i okradani (bo jak nazwać inaczejprzywłaszczenie s22? Bo na zwrot zgody nie było).
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
11 Komentarzy
sortowanie:Dostał x kwotę za stary telefon s21 + cena za jaką miał kupić s22 = inny sklep internetowy i jakiś inny telefon. Ja bym tak zrobił. (Edytowano)