gru 19. 2020
Cześć, mam taki problem, z którym motam się juz kilka dni i nie widzę rozwiązania:
- zamowilem paczke na ali, wysyłka do paczkomatu
- chińczyk wprowadzil nr telefonu 888000888 i nie dostalem powiadomienia w aplikacji inpost, ze paczka czeka
- w aplikacji aliexpress sprawdziłem status paczki o 1 dzien za późno, kiedy juz byla wyjeta z paczkomatu
- w trackngu inpost jest informacja, ze paczka odeslana do nadawcy, a w trackingu Aliexpress widnieje, ze paczka czeka na odebranie
- chińczyk nie podejmuje zadnych rozmow, bo widzi status, ze paczka czeka na moj ruch
Byl ktos w podobnej sytuacji? Oczywiście inpost "nie może nic zrobic w tej sytuacji ".
Pozdrawiam.
- zamowilem paczke na ali, wysyłka do paczkomatu
- chińczyk wprowadzil nr telefonu 888000888 i nie dostalem powiadomienia w aplikacji inpost, ze paczka czeka
- w aplikacji aliexpress sprawdziłem status paczki o 1 dzien za późno, kiedy juz byla wyjeta z paczkomatu
- w trackngu inpost jest informacja, ze paczka odeslana do nadawcy, a w trackingu Aliexpress widnieje, ze paczka czeka na odebranie
- chińczyk nie podejmuje zadnych rozmow, bo widzi status, ze paczka czeka na moj ruch
Byl ktos w podobnej sytuacji? Oczywiście inpost "nie może nic zrobic w tej sytuacji ".
Pozdrawiam.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Aktywność
22 Komentarze
sortowanie:dokładnie.... paczkomat + Chinczyk to się nie może dobrze skończyć
@ op- otwórz spór i tyle. Może Ali pomoże...
Albo np. sytuacja, gdzie chcę wysłać paczkę, otwiera mi się paczkomat a tam czyjaś inna paczka. Grzecznie zamykam paczkomat, składam reklamację i ( według infolinii ) mam czekać 30 dni na odpowiedź. Do tego czasu mój klient ma czekać na paczkę. Nie można takiej paczki potem ponownie nadać. Tzn. można, ale to już na własny koszt ( już nie według cen Allegro, 8,99zł, ale według cen inPostu czyli około 14zł ). Trzeba zwrócić kupującemu pieniądze i sprzedać mu towar jeszcze raz, bo "nic nie można już teraz zrobić".
Podejrzewam, że twoja paczka nadal jest w inPoście, ale każdy ma to gdzieś w tej firmie i sobie wróci do Chin.
Części do samochodu. Sklep odsyłał do przewoźnika, przewoźnik do sklepu, podałem się, nie było z kim gadać.
Sklep kasę zwrócił, ale za przesyłkę sobie potrącili coś około 20 lub 30 $
Trackingu z tej strony miałeś użyć w sporze ze sprzedawcą. Dialog z samym sprzedawcą na nic się zda, przynajmniej, dopóki fizycznie nie otrzyma przesyłki z powrotem. Otwieraj spór i tam posiłkuj się tymi screenami.
Miałem teraz podobny przypadek z przesyłką z USA, skopiowało tylko Poland i kod pocztowy, i paczka poleciała z powrotem za ocean. Zabolało mnie trochę finansowo.
Tylko nie opisuj tam z detalami całej sytuacji, że błędny numer..., spóźniłem się z odbiorem..., bla, bla, bla. Nie otrzymałem przedmiotu, przesyłka zwrócona do nadawcy, koniec kropka. No i oczywiście screeny z anglojęzycznej strony śledzenia, dokumentujące to.
Ponadto tak jak napisał kolega wyżej powiadomienie przychodzi też na e-mail. Też zły podał? Coś mi to wszystko wygląda na mocno naciągane.
Teraz pozostaje Ci jedynie próbować odzyskać pieniądze zakładając spór i udowadniając, że paczki nie otrzymałeś, co przy Inpoście może być problematyczne.
Zamawiam duzo na ali i zawsze dostawalem informacje w aplikacji inpostu, co uspilo moja czujnosc.
Ale juz mniejsza o przyczyny - chodzi o to jak najszybciej rozwiązać temat. (Edytowano)
Niestety, ale sam sobie napytałeś biedy.
Dlatego Ci napisałem, że udokumentowanie faktu zwrotu przesyłki do nadawcy, w przypadku inpostu akurat, może się okazać problematyczne. Raczej użyj w sporze śledzenia z anglojęzycznych serwisów globalnych, z tej lub tej strony np. Pytanie tylko, czy w tych serwisach, będzie odnotowany fakt zwrotu przesyłki do nadawcy? Wątpię, żeby ali wzięło pod uwagę polskojęzyczne statusy ze strony Inpostu.
A co to była za przesyłka? Elektronika czy co? I jaka cena była?
Jak zabolało to za zwrot sklep sobie wziął?
DZieki, jest!
m.17track.net/en/…ack
Wysłałem chinczykowi, dzieki.
Hę, więcej. Części (bez transportu) kosztowały 106,75$, za zwrot wzięli 38,4$