Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Amazon.de problem z opłatą zamowienia

maj 16. 2023
Może jestem jakiś upośledzony ale jak mam w tej sytuacji opłacić zamówienie? Do opłecenia nie doszło bo nie było wystarczających środków na koncie i teraz mam "Oczekiwanie na odpowiedź autoryzacyjną banku". Nie widzę nigdzie żadnego przycisku który pozwoliłby mi to opłacić.
Aktualizacje społecznościowe

3 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Krodzango
    Będziesz musiał chwile poczekać, później pojawi się opcja ponownej płatności (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Karollos
    Długo czekałeś? bo mam identycznie przez santandera i jego cudowną aplikację mobilną
    Awatar użytkownika CebulakPrime
    Autor
    Z tego co pamiętam nie ale szczerze mówiąc nie pamiętam zbytnio
Najlepsi sprzedawcy