RTV EURO AGD zwrot uszkodzonego ekspresu

sty 13. 2021
Kupiłem ekspres delonghi. Od uruchomienia pokazuje się błąd i nie mogę z niego korzystać. Kawy nie zrobił ani razu.
Ekspres zamówiony i opłacony przez internet z dostawą kurierem.
Ekspres został oczywiście rozpakowany i pojemnik zalany wodą.
Czy mogę go teraz oddać po prostu? Czy będą mówić, ze jak już rozpakowany to nie można?
Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Ekspresu nie użyłem nawet raz i nie mam zamiaru mieć już serwisowanego sprzętu.
Ne wiem jak to z nimi rozegrać.
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

11 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Degustatoramator
    Degustatoramator
    Nie zapomnij przed spakowaniem powylewac wody i wysypać kawy😜a poważnie, zgłoś z rękojmi, że nie udało się uruchomić po rozpakowaniu, jak pozrywane folie to zwrot nie przejdzie. Odeslij im kurierem, na przesyłkę weź fakturę imienną, zwrócą Ci kasę- chyba że masz otwarty blisko sklep, to do nich mozesz odnieść. Zrób też sobie fotki, dla zabezpieczenia i spokojnosci nr seryjnego i ogólnie ekspresu, że brak rys itd.roznie to bywa- mówię z doświadczenia, pracowałem tam kiedyś różne rzeczy się zdarzały. Oczywiście zawsze jest wina klienta niestety. I pamiętaj że ma być z rękojmi zgłoszenie. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Mowca
    Mowca
    Oddajesz go normalnie na gwarancję. Co do tego 14dniowego zwrotu bez podania przyczyny, to nienwiem do końca jak to jest z użytym sprzętem. Poczytaj warunki reklamacji i zwrotów na stronie. Tam na pewno jest o tym napisane co i jak. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Articuno
    Articuno
    Jeżeli jesteś w stanie zapakować go taki jaki był fabrycznie nowy nie używany - zwracaj ! jeżeli nie to niestety gwarancja, ale nie przejmuj się zdarza się, trudno i tak masz 2 lata gwarancji
  4. Awatar użytkownika asimply
    asimply
    Możesz go zwrócić nawet jak go rozpakowałeś i próbowałeś sprawdzić czy działa. Nie może jednak nosić śladów użytkowania.
  5. Awatar użytkownika wadam
    wadam
    Konsumenci mają 14 dni od otrzymania towaru na złożenie sprzedawcy oświadczenia, że odstępują od umowy, rezygnując tym samym z zakupów. Nie muszą podawać przyczyn takiej decyzji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  6. Awatar użytkownika kumpel_
    kumpel_ Autor
    Ok, ale ja musiałem zdjąć folię, wlać wodę do pojemnika itp. teraz kwestia interpretacji czy mozna uznać, że go tylko sprawdzałem.
  7. Awatar użytkownika Mowca
    Mowca
    kumpel_13/01/2021 13:07

    Ok, ale ja musiałem zdjąć folię, wlać wodę do pojemnika itp. teraz kwestia …Ok, ale ja musiałem zdjąć folię, wlać wodę do pojemnika itp. teraz kwestia interpretacji czy mozna uznać, że go tylko sprawdzałem.


    euro.com.pl
    "Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?

    Towar nie może nosić śladów użytkowania. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta."

    Czyli raczej tylko reklamacja. (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika kumpel_
    kumpel_ Autor
    dokładnie.
  9. Awatar użytkownika kumpel_
    kumpel_ Autor
    Lepiej im to wysłać kurierem czy dostarczyć do sklepu? Na infolinii mi powiedzieli, ze szybciej bedzie jak wyślę im kurierem i ma to sens. Z drugiej strony jak im dam w sklepie to juz 14 dni się chyba zaczyna liczyć? A jak wysle.kutierem.to od kiedy sie liczy 14 dni?
  10. Awatar użytkownika asimply
    asimply
    Zawsze możesz powołać się na rękojmię i zażądać wymiany na nowy.
  11. Awatar użytkownika Chucky
    Chucky
    kumpel_13/01/2021 13:30

    Lepiej im to wysłać kurierem czy dostarczyć do sklepu? Na infolinii mi po …Lepiej im to wysłać kurierem czy dostarczyć do sklepu? Na infolinii mi powiedzieli, ze szybciej bedzie jak wyślę im kurierem i ma to sens. Z drugiej strony jak im dam w sklepie to juz 14 dni się chyba zaczyna liczyć? A jak wysle.kutierem.to od kiedy sie liczy 14 dni?


    Od odebrania produktu
Awatar użytkownika