sty 13. 2021
Kupiłem ekspres delonghi. Od uruchomienia pokazuje się błąd i nie mogę z niego korzystać. Kawy nie zrobił ani razu.
Ekspres zamówiony i opłacony przez internet z dostawą kurierem.
Ekspres został oczywiście rozpakowany i pojemnik zalany wodą.
Czy mogę go teraz oddać po prostu? Czy będą mówić, ze jak już rozpakowany to nie można?
Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Ekspresu nie użyłem nawet raz i nie mam zamiaru mieć już serwisowanego sprzętu.
Ne wiem jak to z nimi rozegrać.
Ekspres zamówiony i opłacony przez internet z dostawą kurierem.
Ekspres został oczywiście rozpakowany i pojemnik zalany wodą.
Czy mogę go teraz oddać po prostu? Czy będą mówić, ze jak już rozpakowany to nie można?
Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Ekspresu nie użyłem nawet raz i nie mam zamiaru mieć już serwisowanego sprzętu.
Ne wiem jak to z nimi rozegrać.
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
11 Komentarzy
sortowanie:euro.com.pl
"Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?
Towar nie może nosić śladów użytkowania. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta."
Czyli raczej tylko reklamacja. (Edytowano)
Od odebrania produktu