Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
477°
Opublikowano 31 sierpnia 2023

Rower Cannondale Trail SL 1

4 556zł
514zł ·
Awatar użytkownika KolegaPikola_
Opublikowane przez
KolegaPikola_
Dołączył w 2019
4
4

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Oferta z hiszpańskiego sklepu, 1019,40 euro. Dostępne rozmiary to S, M oraz L. Przesyłka do Polski tylko po kontakcie mailowym, ustalają cenę indywidualną. Dla mnie wyszło 115 euro, w sumie 1134,40 euro za wszystko. Trudno porównać do polskich cen, bo w zasadzie rower nie jest u nas dostępny. Znalazłem jedynie w greenbike.pl rozmiar S za 7950 PLN w promocji. Cena z której zeszli to 11199 pln.
Mammoth Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

270 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika abukj
    Napisalem jakis czas temu do Cannondale w sprawie roznic gwarancji na ich oficjalnej stronie i polskiego dystrybutora. Dla przypomnienia oficjalna strona mowi, ze z gwarancji moze skorzystac kazdy, ze dostarczy rower na tym samym kontynencie, a PL, ze tylko rowery zakupione w Polsce beda rozpatrywane.
    Cannondale odpisal, ze potwierdzil z polskim dystrybutorem i: "any customer that purchased their bike from an Authorized Cannondale Dealer in the European continent, has their dated sales receipt and is the original owner can submit a claim for warranty evaluation."
    Czyli mozna jezdzic bez stresu, ze cos sie stanie i zostaniemy na lodzie po zakupach w innym kraju.
    Awatar użytkownika Pyrdel
    i legancko ciekawe tylko czy taka gwarancja obejmuje tylko ramę czy inne komponenty tez.
  2. Awatar użytkownika Gottie
    Brać i jechać. Kupiłem Trail 4 używkę i tak po trochu robiłem upgrade tak że tylko rama została w oryginale. Może finalnie wyszła nieco gorsza konfiguracja, ale za to drożej niż ten ze wstawki
  3. Awatar użytkownika NiebOM
    Bez sensu rower lepiej kupić hulajnoge Kaabo którą wstawiłem. Jedzie 80km/h, nie męczysz się. Większy fun.
    Awatar użytkownika Szuchov
    I kapie na głowę, lepiej poszukać Matiza z LPG.
  4. Awatar użytkownika Pyrdel
    Uffff po ciężkich dywagacjach zamówiłem rozmiar L, zobaczymy czy będę zadowolony czy wku... rzony
    Awatar użytkownika Dstill
    Myślę, że będzie ok. Właśnie skończyłem składać i mierzyć i przy 183cm siodełko mam daleko od max, a kierownica jest ok. Nie ma regulacji kierownicy, ale i tak przy Twoim wzroście powinno być ok. Nie wiem, czy będzie optymalnie, ale na pewno nie będzie tragedii.
  5. Awatar użytkownika Dstill
    Zważyłem swojego w pełni poskładanego i wychodzi 13.89 kg. (Edytowano)
    Awatar użytkownika abukj
    A jaka tam jest w końcu kaseta, shimano czy to co podali w opisie?
  6. Awatar użytkownika Pyrdel
    I pierwsze wrażenia:
    rozmiar trafiłem elegancko, xl byłby na bank za duży - potwierdza się teoria o wciskani za dużych rowerów.
    Rad roweru to jakieś 84cm a mój ze 83-4 więc jest git.
    Fajnie się kula, dobrze podjeżdża, heble spoko, 120psi które zasugerowała apka rokszoka wydaje się twarde w uj, więc po drodze upuściłem trochę.
    Jest jedna mega wkur. rzająca rzecz - mianowicie kabel bodajże od dropera dynda w środku ramy i coś trzeba będzie z tym wykombinować.
    Pozycja i geometria fajna. Spawy ładne.
    Ogólne odczucie jakościowe bardzo spoko, kilka pierdół do regulacji, ale tego można się spodziewać po nowym rowerze który składał pewnie jakiś Enrique z kolczykiem w nosie i dziareczką gdzieniegdzie.
    Mając również porównanie do grand canyona 8 z innej wstawki(tyle że women), to canyon wypada in plus jeżeli chodzi o "juser ekspirjenc", fox chyba chodzi fajniej(może tez miększy jest bo na wagę inną napompowany), i komponenty są bardziej spójne - jeśli można tak powiedzieć, grubsza opona też lepiej funguje po kamerdolcach beskidzkich. Plus szczegóły - takie jak pospinane linki, pompka do amore, narzędzia jakieś itp.
  7. Awatar użytkownika Pyrdel
    Dzisiaj rozebrałem sida i biednie tam tego oleju było, na oko po 2-3ml w każdej ladze, gąbki cośtam olej widziały ale mokre nie były, smaru na uszczelkach tyle co nic, i w komorze powietrznej oleju w zasadzie brak, tylko smarowidła trochę. Syfów większych wewnątrz nie zaobserwowałem. Wleciał olej po 10ml do lag, 3ml do komory, smarowanie uszczelek i shaftów smarowidłem, poskładałem i cacy. Co ciekawe nie było crush washerów na śrubach i zakręciłem tak samo bez nich, i jak na razie nie cieknie.

    Jeszcze uwaga co do przedniej piasty i tego "ringa" co się odkręca z prawej strony co zakrywa kulki. Mianowicie ta gównopiasta jest tak zrobiona ze jak go nie dokręcicie to się sam odkręci(bo kręcące się koło samo usiłuje to zrobić), a jak dokręcicie elegancko to zaczynają szorować kulki po tym ringu xD także koniec końców nie dokręciłem na max, ale tak żeby lekko się wszystko obracało i zakleiłem delikatnie klejem do wyświetlaczy tym b7000. Także ten Jest lux.
    Awatar użytkownika Koruptorr
    Potwierdzam obserwację - z amortyzatora kilka kropli oleju wyciekło także warto to zrobić na start.
    Pytanie czy rejestrowaliście rower na stronie Cannondale ? Nie mogę znaleźć firmy z faktury na liście - jest kilka sklepów Mammoth stacjonarnych - nie wiem czy ma to znaczenie dla gwarancji co się wybierze.
  8. Awatar użytkownika Wojciech321
    Plusik za alu i fajny osprzęt, a nie ciągle te carbony z ciężkimi gratami
  9. Awatar użytkownika Rafal_Andziak
    Rower z SIDem w tej cenie to jak objawienie.
    Awatar użytkownika Ozzie89
    Aż trudno uwierzyć, w Polsce często podają inny amorek
  10. Awatar użytkownika mishel
    Kozak maszyna w tej cenie
  11. Awatar użytkownika Szuchov
    Plus i pozdrawiam Podlasie. (Edytowano)
    Awatar użytkownika KolegaPikola_
    Autor
    Raczej Świętokrzyskie, ale dzięki
  12. Awatar użytkownika Pasza122
    Naprawdę kozak, super Plus za wstawkę!
  13. Awatar użytkownika wieraf
    Ten na greenbike jest na sram-ie i ma rebe wiec raczej u Nas niedostepny ten co wrzuciles plus dla Ciebie
  14. Awatar użytkownika ESSELITE
    Bardzo fajna konfiguracja i jeszcze sztyca automatyczna w zestawie.
    Jedynie co, to kąt główki ramy trochę ni przystoi na dzisiejsze standardy. 68 st, to już dinozaur geometryczny. Od roweru ścieżkowego, który może szybko zjeżdżać (na ile amortyzator 100mm pozwoli), trzeba by bardziej wysunąć to przednie koło do przodu. 66 st, to juz by było tak w miarę.
    I szkoda , że nie ma nic o wadze, to jest absur, podawać wagę szprychy, a nie podawać masy całego roweru. (Edytowano)
    Awatar użytkownika KolegaPikola_
    Autor
    To prawda, wagi nie znalazłem nigdzie na necie, nawet na stronie producenta.
  15. Awatar użytkownika iee
    Plus za to ze to nie rockrider z dechatlonu. 
  16. Awatar użytkownika Don_Aldo
    Jak sobie pomyślę, że w tamtym roku kupiłem rower to mnie "chy" strzela
    Awatar użytkownika Szuchov
    Nie zamartwiaj się. Ja kupiłem na samej górce, bo potrzebowałem na już, jakieś 20% drożej (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika PaulR
    Moze to durne, ale powstrzymuje mnie kolorystyka ramy.. dramastyczne połączenie.
    Nadal plusuję za komponenty, w tym dobry dropper
    Awatar użytkownika mishel
    Prawda, nie wiem kto mógł przepuścić tak paskudną kolorystykę. W porównaniu z tym malowaniem: greenbike.pl/row…tml to jakaś porażka. Tak czy siak za tę cenę chyba nie ma lepszej propozycji
  18. Awatar użytkownika cebularz0
    Tak sobie z nimi pisałem
    we have a lot of Polish customers interested in this bike this week
    xD
    Awatar użytkownika Ozzie89
    No :j może na stałe wprowadza wysyłkę do Polski. Ale cena 115 euro jest dość zaporowa
  19. Awatar użytkownika Adam_Jusz
    Co to za rozmiarówka ? LG będzie dobry na 181cm wzrostu ?
    Awatar użytkownika KolegaPikola_
    Autor
    Według producenta LG to 170cm - 182cm. Kliknij "What's my size?" cannondale.com/en-…l-1
  20. Awatar użytkownika tomekk1
    Ktoś już u nich kupował? Sprawdzony sklep?
Awatar użytkownika