Wiadomość od Amazon pt. "Twoje zwroty na Amazon.pl"

wrz 3. 2023 (6 g, 7 min)
Cześć


Dzisiaj rano po sprawdzeniu skrzynki e-mail czekała na mnie taka oto wiadomość z polskiego Amazona:


"Dzień dobry,

odnotowaliśmy z Twojej strony żądania zwrotu za kilka produktów, które nie zostały nam odesłane w pierwotnym stanie. Produkty te dotarły do nas uszkodzone lub wyraźnie używane albo też brakowało w nich niektórych części. Rozumiemy, że w normalnym toku działalności można spodziewać się sporadycznych problemów z zamówieniami. Jednak w Twoim przypadku liczba problemów z zamówieniami wykracza poza tę normę i stanowi naruszenie naszych Warunków użytkowania.

Jeśli ta sytuacja będzie się powtarzać, możemy zamknąć Twoje konto lub przestać wydawać Ci zwroty.

Więcej informacji o naszych zasadach znajdziesz w sekcji Warunki użytkowania i sprzedaży:
amazon.pl/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=GLSBYFE9MGKKQXXM&ref_=footer_cou

Co mogę zrobić?
Upewnij się, że przestrzegasz Warunków użytkowania i sprzedaży obowiązujących w serwisie Amazon.

Ponadto produkty należy zwrócić w ich pierwotnym stanie i w wyznaczonym terminie.

Ta wiadomość została wysłana w wyniku błędu?
Jeśli uważasz, że zaszła pomyłka, powiadom nas o tym: odpowiedz na tę wiadomość, aby skontaktować się ze specjalistą ds. obsługi konta. Nasz zespół obsługi klienta nie może zmienić podjętej przez nas decyzji ani przekazać bardziej szczegółowych informacji w tej sprawie. Może tylko potwierdzić, że ta wiadomość została przez nas do Ciebie wysłana, i pomóc w rozwiązywaniu problemów technicznych.

Specjalista ds. obsługi konta
Amazon.pl "


Nie mam pojecia o co chodzo. Dodam też, że zwrotów dokonywałam sporadycznie w porównaniu do złożonych zamówień i przeważnie były to ubrania, które okazały się za duże lub za małe (nie trafiony rozmiar). Były jedynie przymierzone i od razu z kompletem metek odsyłane. Nigdy nie były noszone, ubrudzone, zdekompletowane czy coś w tym stylu.

Ostatnio właśnie zwracałam koszulkę, która okazała się za duża i kilka dni po zakończeniu procesu zwrotu otrzymałam tą wiadomość.

Wcześniej korzystałam 2 albo 3 razy z ich rękojmi, ponieważ przedmiot uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania. Był to Google Pixel 6a (padł ekran), etui do Pixela 6a(odkształciło się) i słuchawki Soundcore Liberty 3 Pro (etui ładujące nie ładowało się, ani nie ładowało słuchawek).


Nie wygląda to fajnie z ich strony.


A czy Wy dostaliście kiedyś podobne wiadomości?
Aktualizacje społecznościowe

20 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Ania_P
    Ania_P Autor
    Taką odpowiedź otrzymałam od Amazona:


    "Witaj,

    Dziękujemy za wiadomość.

    skontaktowaliśmy się z Tobą, aby lepiej zrozumieć zwroty na Twoim koncie i dowiedzieć się, jak poprawić doświadczenie zakupowe.

    Jak zawsze Twoje komentarze i sugestie pomogą nam ulepszyć nasz sklep i oferować naszym klientom lepszą obsługę.]

    Zauważyliśmy, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy wielokrotnie zgłaszałeś(aś) zwroty, przy czym niektóre zwrócone przez Ciebie produkty nie zostały odebrane w ich pierwotnym stanie.

    Jeśli masz dalsze wątpliwości dotyczące swoich zamówień lub konta, skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta, korzystając z poniższego łącza:

    amazon.pl/con…-us

    Pozdrawiam

    Specjalista ds. obsługi konta
    Amazon.pl
    amazon.pl "


    Bez komentarza
    Awatar użytkownika Hexadecymalny
    Hexadecymalny
    Dostałem dokładnie to samo właśnie
  2. Awatar użytkownika Hexadecymalny
    Hexadecymalny
    Dostałem dokładnie to samo dzisiaj po zwrocie zegarka za 5 stów. Zwracałem kiedyś etui i też problemy robili, że niby było coś nie tak ze zwrotem (nie napisali co).

    W moim przypadku zwrot w trakcie.
    Zaczynają mnie mocno drażnić. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Ania_P
    Ania_P Autor
    Zadałam sobie trud i na 93 zamówienia na Amazon.pl miałam 13 zwrotów i 3 reklamacje. Zawsze wszystko odsyłane w nienaruszonym stanie itd... itp... Nie wiem o co im chodzi...
  3. Awatar użytkownika erho
    erho
    Spokojnie mi za jeden zwrot konto zablokowali, i juz 3 miesiąc chce odzyskac pieniądze
    Awatar użytkownika Ania_P
    Ania_P Autor
    No to nieźle. A co to był za zakup że tak to się zakończyło?
Awatar użytkownika