Reklamacja TV

lip 16. 2023
Cześć! W styczniu tego roku kupiłem TVSony w Euro RTV Agd, zakup przez internet. Dziś na dole ekranu pojawiła się pozioma biała cienka linia. Pada matryca. Jak podejść do tematu? Reklamacja niezgodność towaru z umową z opcją wymiany na nowy(dawna rękojmia) czy gwarancja producenta? Pierwsza opcja chyba lepsza? Jaka szansa na wymianę? Odrzucą i odeślą do serwisu na naprawę? Poradźcie coś!
Aktualizacje społecznościowe

6 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika mrowka
    Praktycznie zawsze lepiej oddawać sprzęt elektroniczny jako rękojmia niż na gwarancję gdyż odpowiada wtedy sklep i wszystko trwa na ogół szybciej. Od ręki pewnie nie wymienią i trzeba będzie czekać na weryfikacje itp
    Awatar użytkownika wishtest001
    Jak wygląda wtedy cały proces? Muszę jakieś pismo dać że oddaje na rękojmię? Sklep ma prawo odmówić i oddać na gwarancję np producenta?