lip 22. 2022
wspieram.to/ETER

Zanim dokonasz zakupu! Bardzo proszę, zapoznaj się z zasadami portalu wspieram.to i akcji na nim promowanych.


Hej, dzisiaj wystartowała kampania gry karcianej ETER.
Od dzisiaj do poniedziałku można wspierać projekt i zakupić grę w cenie o 40% taniej niż SCD(sugerowana cena detaliczna). Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami.


Hej, tu Radek (Grotwórca) i Łukasz (Smart Flamingo) – zapraszamy Was do świata ETERu!

W starożytnych czasach w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów.

558447_1.jpgPole walki, niczym materia – jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.

558447_1.jpgETER jest taktyczną, logiczną grą pojedynkową dla dwóch graczy. Pojedyncza rozgrywka może zająć kilka, max. kilkanaście minut w zależności od trybu. Gracze grają do 2 zwycięstw lub turniejowo – 5 rozgrywek.

Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów. Dodatkowo w trakcie rozgrywek można zmylić przeciwnika stosując iluzję (zagrywając zakrytą kartę) bądź wywołać eksplozję mocy, która zmienia pole walki.

Jeśli szukacie:

  • małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób
  • gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
  • gry logicznej pozbawionej losowości
  • gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat,
    jak i zaawansowany gracz
  • gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz”
ETER jest grą dla Was!

558447_1.jpgETER powstał pierwotnie w 2018 roku jako gra Czarowieże.

Po kilku latach, przy kolejnej już próbie wydania gry projekt poznał Łukasz – założyciel studia wydawniczego SmartFlamingo. Gra spodobała się tak bardzo, że dziś wracamy do Was z prośbą o pomoc w jej wydaniu!

W międzyczasie gra przeszła ogromną liczbę testów, została rozbudowana o dodatkowe tryby i mechaniki, tak by zwiększyć jeszcze bardziej radość z gry i regrywalność tytułu.


558447_1.jpg
  • 10 kart walki i 5 znaczników gracza czerwonego
  • 10 kart walki i 5 znaczników gracza niebieskiego
  • 4 karty władców żywiołów
  • 12 kart mocy żywiołów
  • 6 dwustronnych kart eksplozji mocy
  • 1 dwustronna plansza pola walki
Łącznie 42 karty, 10 tekturowych znaczników, plansza pola walki oraz instrukcja.

A tak wygląda całość po wyjęciu z pudełka:


558447_1.jpgPowyższy widok a także zamieszczane niżej zdjęcia przedstawiają grę wyprodukowaną jako prototyp, w docelowym druku mogą tu zajść pewne drobne zmiany wizualne – np. ikon. Dodatkowo - w pudełku znajdziecie tekturowe znaczniki graczy - w kampanii jako dodatkową nagrodę możecie zakupić specjalnie przygotowane akrylowe znaczniki gracza z wygrawerowaną ilustracją.


558447_1.jpgPoniżej prezentujemy skrót podstawowych zasad gry. Nie udostępniamy instrukcji, gdyż jeszcze nad nią pracujemy, natomiast – poniższy opis zawiera wszystkie istotne kwestie jeśli chodzi o mechanikę. Instrukcja będzie precyzować wybrane kwestie, dawać ilustracje i przykłady.

----------

W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!

  • Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie, niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.
  • Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!
  • Walka żywiołów – moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.
  • Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Same współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!
Dodatkowo w każdym z trybów gry można korzystać z dwóch efektów specjalnych: iluzji oraz eksplozji mocy - ich opisy znajdziecie poniżej w ramach trybu szkoleniowego.


Ryzyko

Nie ma ryzyka, nie ma zabawy mawiają ...

Ale na poważnie! W projekcie takim jakim jest wydanie gry ryzyk jest wiele.

Począwszy od nie zbalansowania gry i słabych punktów w mechanice - tym zarządziliśmy testując grę przez lata, na wiele sposobów, na dużej grupie graczy - zarówno w ramach grup testerskich, jak też podczas konwentów i spotkań planszówkowych. Potwierdzeniem tego, że nam się udało, są liczne recenzje i oceny.

Poprzez sprzedanie Wam "wyobrażenia" o grze, a w pudełku będzie co innego... Jasno i klarownie mówimy (i przytaczamy recenzje, które to potwierdzają) - jakiego rodzaju jest to gra i do kogo jest skierowana.

Kończąc na procesie wydawniczym gdzie trzeba skoordynować wiele wątków, zarządzić opóźnieniami i finalnie dostarczyć Wam gry na czas. Tu niech odpowiedzią będzie nasza poprzednia kampania - gry Plażing - parawany w dłoń. Pierwsi wspierający swoje kopie gry dostali już w dwa miesiące od końca kampanii

Grę produkujemy w Polsce, mając pełną kontrolę nad procesem i będąc w ciągłym kontakcie z wykonawcą.
Aktualizacje społecznościowe
Różne
Dyskusje

2 Komentarze