Opublikowano 29 sierpnia 2023

Amazon.de problem ze zwrotem iPhone 14 pro

Hej,

Potrzebuje od was porady. Pod koniec lipca wysłałem do amazon de zwrot towaru a mianowicie iPhone 14 pro.
Od tego czasu mam status przesyłki w drodze do nas.


714735_1.jpg


Kontaktowałem się już z kurierem. Dhl twierdzi ze po stornie de to nie oni już obsługują tylko amazon. Na infolini dhl bot mówi ze odbiorca jest amazon.

Jeśli chodzi o sam amazon to z nimi się jak debilami. Nikt kurde nic nie wie.
Od 2 tyg pisze wiadomości to dostaje i formacje ze paczka po prostu nie doszła.

Nikt nie chce tego bardziej zbadać.

714735_1.jpg



714735_1.jpg


Co mam robić?
Aktualizacje społecznościowe

11 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika marcin.beben
    Daj znac jak się skończyło
  2. Awatar użytkownika adam45648
    Kto płacił za paczkę, Ty czy amazon? Jeśli Amazon to pisałeś do nich, że dalej nie oddali kasy po 23 sierpnia?
    Prawo unii co do zwrotów jest identyczne jak polskie, jest też platforma odr, która jeszcze nie wiem jak działa i liczę, że się nie dowiem. Od tego bym zaczął a z obsługą pisał dołączając zawsze pełną historię problemu jeśli sprawa Ci się skomplikuje. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Kolomyaji
    Autor
    Wiele razy do nich pisałem, większość nowych informacji ja sam załatwiałem. Dostałem około 5-6 takich damych mailu typu ze nie ma na magazynie
  3. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    Paczkę ktoś przytulił, pieniędzy nie odzyskasz od nich.
    Zostaje chargeback w banku - chyba że byłeś jeleniem i płaciłeś blikiem to wtedy zostają chusteczki na otarcie łez.
    Awatar użytkownika Kolomyaji
    Autor
    Nawet jak to był zwrot do Amazona? Płaciłem revolutem
Awatar użytkownika