sie 29. 2023
Hej,
Potrzebuje od was porady. Pod koniec lipca wysłałem do amazon de zwrot towaru a mianowicie iPhone 14 pro.
Od tego czasu mam status przesyłki w drodze do nas.
Kontaktowałem się już z kurierem. Dhl twierdzi ze po stornie de to nie oni już obsługują tylko amazon. Na infolini dhl bot mówi ze odbiorca jest amazon.
Jeśli chodzi o sam amazon to z nimi się jak debilami. Nikt kurde nic nie wie.
Od 2 tyg pisze wiadomości to dostaje i formacje ze paczka po prostu nie doszła.
Nikt nie chce tego bardziej zbadać.
Co mam robić?
Potrzebuje od was porady. Pod koniec lipca wysłałem do amazon de zwrot towaru a mianowicie iPhone 14 pro.
Od tego czasu mam status przesyłki w drodze do nas.
Kontaktowałem się już z kurierem. Dhl twierdzi ze po stornie de to nie oni już obsługują tylko amazon. Na infolini dhl bot mówi ze odbiorca jest amazon.
Jeśli chodzi o sam amazon to z nimi się jak debilami. Nikt kurde nic nie wie.
Od 2 tyg pisze wiadomości to dostaje i formacje ze paczka po prostu nie doszła.
Nikt nie chce tego bardziej zbadać.
Co mam robić?
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Popularne
11 Komentarzy
sortowanie:Prawo unii co do zwrotów jest identyczne jak polskie, jest też platforma odr, która jeszcze nie wiem jak działa i liczę, że się nie dowiem. Od tego bym zaczął a z obsługą pisał dołączając zawsze pełną historię problemu jeśli sprawa Ci się skomplikuje. (Edytowano)
Zostaje chargeback w banku - chyba że byłeś jeleniem i płaciłeś blikiem to wtedy zostają chusteczki na otarcie łez.