wrz 3. 2023 (6 g, 7 min)
Cześć
Dzisiaj rano po sprawdzeniu skrzynki e-mail czekała na mnie taka oto wiadomość z polskiego Amazona:
"Dzień dobry,
odnotowaliśmy z Twojej strony żądania zwrotu za kilka produktów, które nie zostały nam odesłane w pierwotnym stanie. Produkty te dotarły do nas uszkodzone lub wyraźnie używane albo też brakowało w nich niektórych części. Rozumiemy, że w normalnym toku działalności można spodziewać się sporadycznych problemów z zamówieniami. Jednak w Twoim przypadku liczba problemów z zamówieniami wykracza poza tę normę i stanowi naruszenie naszych Warunków użytkowania.
Jeśli ta sytuacja będzie się powtarzać, możemy zamknąć Twoje konto lub przestać wydawać Ci zwroty.
Więcej informacji o naszych zasadach znajdziesz w sekcji Warunki użytkowania i sprzedaży:
amazon.pl/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=GLSBYFE9MGKKQXXM&ref_=footer_cou
Co mogę zrobić?
Upewnij się, że przestrzegasz Warunków użytkowania i sprzedaży obowiązujących w serwisie Amazon.
Ponadto produkty należy zwrócić w ich pierwotnym stanie i w wyznaczonym terminie.
Ta wiadomość została wysłana w wyniku błędu?
Jeśli uważasz, że zaszła pomyłka, powiadom nas o tym: odpowiedz na tę wiadomość, aby skontaktować się ze specjalistą ds. obsługi konta. Nasz zespół obsługi klienta nie może zmienić podjętej przez nas decyzji ani przekazać bardziej szczegółowych informacji w tej sprawie. Może tylko potwierdzić, że ta wiadomość została przez nas do Ciebie wysłana, i pomóc w rozwiązywaniu problemów technicznych.
Specjalista ds. obsługi konta
Amazon.pl "
Nie mam pojecia o co chodzo. Dodam też, że zwrotów dokonywałam sporadycznie w porównaniu do złożonych zamówień i przeważnie były to ubrania, które okazały się za duże lub za małe (nie trafiony rozmiar). Były jedynie przymierzone i od razu z kompletem metek odsyłane. Nigdy nie były noszone, ubrudzone, zdekompletowane czy coś w tym stylu.
Ostatnio właśnie zwracałam koszulkę, która okazała się za duża i kilka dni po zakończeniu procesu zwrotu otrzymałam tą wiadomość.
Wcześniej korzystałam 2 albo 3 razy z ich rękojmi, ponieważ przedmiot uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania. Był to Google Pixel 6a (padł ekran), etui do Pixela 6a(odkształciło się) i słuchawki Soundcore Liberty 3 Pro (etui ładujące nie ładowało się, ani nie ładowało słuchawek).
Nie wygląda to fajnie z ich strony.
A czy Wy dostaliście kiedyś podobne wiadomości?
Dzisiaj rano po sprawdzeniu skrzynki e-mail czekała na mnie taka oto wiadomość z polskiego Amazona:
"Dzień dobry,
odnotowaliśmy z Twojej strony żądania zwrotu za kilka produktów, które nie zostały nam odesłane w pierwotnym stanie. Produkty te dotarły do nas uszkodzone lub wyraźnie używane albo też brakowało w nich niektórych części. Rozumiemy, że w normalnym toku działalności można spodziewać się sporadycznych problemów z zamówieniami. Jednak w Twoim przypadku liczba problemów z zamówieniami wykracza poza tę normę i stanowi naruszenie naszych Warunków użytkowania.
Jeśli ta sytuacja będzie się powtarzać, możemy zamknąć Twoje konto lub przestać wydawać Ci zwroty.
Więcej informacji o naszych zasadach znajdziesz w sekcji Warunki użytkowania i sprzedaży:
amazon.pl/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=GLSBYFE9MGKKQXXM&ref_=footer_cou
Co mogę zrobić?
Upewnij się, że przestrzegasz Warunków użytkowania i sprzedaży obowiązujących w serwisie Amazon.
Ponadto produkty należy zwrócić w ich pierwotnym stanie i w wyznaczonym terminie.
Ta wiadomość została wysłana w wyniku błędu?
Jeśli uważasz, że zaszła pomyłka, powiadom nas o tym: odpowiedz na tę wiadomość, aby skontaktować się ze specjalistą ds. obsługi konta. Nasz zespół obsługi klienta nie może zmienić podjętej przez nas decyzji ani przekazać bardziej szczegółowych informacji w tej sprawie. Może tylko potwierdzić, że ta wiadomość została przez nas do Ciebie wysłana, i pomóc w rozwiązywaniu problemów technicznych.
Specjalista ds. obsługi konta
Amazon.pl "
Nie mam pojecia o co chodzo. Dodam też, że zwrotów dokonywałam sporadycznie w porównaniu do złożonych zamówień i przeważnie były to ubrania, które okazały się za duże lub za małe (nie trafiony rozmiar). Były jedynie przymierzone i od razu z kompletem metek odsyłane. Nigdy nie były noszone, ubrudzone, zdekompletowane czy coś w tym stylu.
Ostatnio właśnie zwracałam koszulkę, która okazała się za duża i kilka dni po zakończeniu procesu zwrotu otrzymałam tą wiadomość.
Wcześniej korzystałam 2 albo 3 razy z ich rękojmi, ponieważ przedmiot uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania. Był to Google Pixel 6a (padł ekran), etui do Pixela 6a(odkształciło się) i słuchawki Soundcore Liberty 3 Pro (etui ładujące nie ładowało się, ani nie ładowało słuchawek).
Nie wygląda to fajnie z ich strony.
A czy Wy dostaliście kiedyś podobne wiadomości?
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
20 Komentarzy
sortowanie:"Witaj,
Dziękujemy za wiadomość.
skontaktowaliśmy się z Tobą, aby lepiej zrozumieć zwroty na Twoim koncie i dowiedzieć się, jak poprawić doświadczenie zakupowe.
Jak zawsze Twoje komentarze i sugestie pomogą nam ulepszyć nasz sklep i oferować naszym klientom lepszą obsługę.]
Zauważyliśmy, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy wielokrotnie zgłaszałeś(aś) zwroty, przy czym niektóre zwrócone przez Ciebie produkty nie zostały odebrane w ich pierwotnym stanie.
Jeśli masz dalsze wątpliwości dotyczące swoich zamówień lub konta, skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta, korzystając z poniższego łącza:
amazon.pl/con…-us
Pozdrawiam
Specjalista ds. obsługi konta
Amazon.pl
amazon.pl "
Bez komentarza
W moim przypadku zwrot w trakcie.
Zaczynają mnie mocno drażnić. (Edytowano)