sie 17. 2023
Czy ktoś wie jak to działa w praktyce? Mam problemy z Amazonem, bo wypadłem z moją banalną sprawą poza ich schemat działania. Działa to tak jak rzecznik który tylko mówi, że najlepiej złożyć sprawę w sądzie (tak słyszałem) czy ma to jakąś większą moc działania od rzecznika? Mam na mailach wszystkie dowody z bok, że mam rację ale magazyn ma swojszą rację. Pomału tracę nadzieję, że da się to normalnie rozwiązać i szukam alternatyw od e-sądu jak ostatnia próba się nie powiedzie (a ma ku temu spore szanse). Kontakt z bok kończy się na ciągłym tłumaczeniu sprawy od nowa i zapewnieniach, że wszystko tym razem będzie dobrze i tak sobie czekam od 2 miesięcy na zwrot pieniędzy.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Aktywność
6 Komentarzy
sortowanie:Ze dwa lata temu był polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim oddziale inspekcji handlowej. A ten doradzający organ to była federacja konsumentów. Była jeszcze infolinia konsumencka (zarówno telefoniczna, jak i mailowa) - szczegóły dostępne na stronie UOKiKu. Szczególnie wersja mailowa była bardzo fajna, bo przychodziły porady z konkretnymi przepisami, artykułami z ustaw itp.
Sam korzystałem, jeszcze na wiosnę i zadziałało
(Edytowano)