Picodi notorycznie błędny cashback

maj 16. 2023
Hejka
Czy Wam też nalicza błędnie cashback?
Ja już miałam kilka razy taką sytuację. Ostatnio nawet na allegro naliczyli mi zwrot z 1 pozycji pomimo,że kupowałam 2 rzeczy-reklamacja poszła. Natomiast dziwnie się zrobiło, bo zaniżają kwotę zakupów np kupiłam za 239,95 zł,a cashback naliczony z kwoty 187 zł (w dodatku 4.86% choc pisze ZL ma 9.7%).
3117531361684212730.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

17 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika el_marinar
    el_marinar
    Nie liczą przypadkiem cashbacku od kwoty netto bez dostawy? Bo od VATu raczej nikt nie odda kasy.
    Poza tym na allegro cashback zależy od kategorii produktu więc może dlatego jest tak policzony.

    Druga opcja to po prostu robienie sobie extra zysku na tych co nie sprawdzają bardzo dokładnie kwot.
  2. Awatar użytkownika spruce
    spruce
    Letyshops ma takie same zagrywki, to norma w tego typu firmach
  3. Awatar użytkownika MagdalenaMagda321
    MagdalenaMagda321 Autor
    Może ktoś z Was ma podobne doświadczenie z picodi?
  4. Awatar użytkownika Maly_Lou
    Maly_Lou
    Jest napisane "cashback DO 9.7%", a nie "cashback 9.7%".
    No i jak już było wspomniane, cashback jest od ceny netto
    Awatar użytkownika MagdalenaMagda321
    MagdalenaMagda321 Autor
    hmm ciekawe bo w hebe np jest 8% i tyle naliczają i kwota zakupu jak najbardziej sie zgadza.
    Wg mnie jest tak jak napisał kolega, że liczą, że nie każdy zwróci uwagę, więc naliczają jak chcą.
  5. Awatar użytkownika yenfnbqee
    yenfnbqee
    Opera podobnie, od niektórych nie nalicza 'bo nie' Sprawdzali, i nie

    W ramach rekompensaty 5 albo 10 PLN i dziękujemy, kolejne reklamacje nie będą rozpatrywane...
  6. Awatar użytkownika JankaP
    JankaP
    Jest info na Picodi, że cashback 9,72% jest liczone dla nowych klientow, a 4,86% dla powracajacych klientow, zakupy w apce: 1,62%.
    Awatar użytkownika MagdalenaMagda321
    MagdalenaMagda321 Autor
    Ok,tylko czemu zaniża mi wartość zakupów?miałam 2x taką sytuację, po napisaniu do nich poprawili twierdząc nastąpił błąd ich strony. Gdzie jest inf,że naliczają od kwoty netto?bo wszystko miałam liczone od całości kwoty
  7. Awatar użytkownika wishtest001
    wishtest001
    Często jest wyszczególniony % do każdej kategorii. A na stronie podany najwyższy.
    Awatar użytkownika MagdalenaMagda321
    MagdalenaMagda321 Autor
    Ok,kwota % wyjaśniona, ale zaniżania kwoty zakupu-tego już nie rozumiem🤷‍♀️
  8. Awatar użytkownika _BobaFett_
    _BobaFett_
    U mnie notorycznie rejestrowane są tylko wizyty w sklepach, a same dokonywane zakupy już nie. Zgłosiłem to w trzech przypadkach i wszystkie trzy przypadki były rozpatrzone pozytywnie. Teraz niedawno robiłem zakup w Empiku i sytuacja ta sama: wizyta w sklepie została zarejestrowana, ale zakupy już nie, zatem ponownie zgłosiłem ten problem. Zastanawiam się, skąd to się bierze?
    Awatar użytkownika MagdalenaMagda321
    MagdalenaMagda321 Autor
    Nie mam pojęcia, ale najlepiej robić screeny.Ja robie po wejściu, że jako cashback byl aktywny w momencie robienia zakupów i po opłaceniu zamówienia(zamówienie xxx zostało opłacone ....)
Awatar użytkownika