Niestety, ta okazja wygasła 3 dni temu.
-16°
Opublikowano 4 dni temu
Steam Deck | odnowiony - z oficjalnym certyfikatem | 64 GB
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
BoardGameOnion
Dołączył w 2018
364
681
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Każdy Steam Deck po certyfikowanym odnowieniu został dokładnie przetestowany zgodnie z tymi samymi wysokimi standardami stosowanymi dla urządzeń dostępnych w sprzedaży detalicznej. Na każdym urządzeniu jest wykonywane pełne przywrócenie ustawień fabrycznych, aktualizacja oprogramowania oraz obszerne badanie składające się z ponad 100 testów. Wszystko to odbywa się w jednej z placówek Valve. Wśród nich znajdują się testy wszystkich elementów wejścia kontrolera, systemu audio, ekranu i komponentów wewnętrznych. Oceniany jest również stan baterii, aby zapewnić jej odpowiednią funkcjonalność i żywotność.
Wszystkie odnowione urządzenia spełniają, a nawet przewyższają standardy wydajności stosowane dla nowych urządzeń dostępnych w sprzedaży detalicznej. Mimo że mogą mieć drobne niedoskonałości pod względem wizualnym, to zapewniają niezawodny i wysokiej jakości komfort rozgrywki za niższą cenę.
Do wszystkich Steam Decków po certyfikowanym odnowieniu dołączone są:
- Ta sama roczna gwarancja co w przypadku nowego egzemplarza (lub dłuższa w zależności od twojego kraju zamieszkania)
- W pełni przetestowana odnowiona ładowarka (może mieć drobne wady wizualne)
- Futerał i skrócona instrukcja obsługi
Jaka jest różnica między urządzeniem po certyfikowanym odnowieniu a fabrycznie nowym?
Urządzenia po certyfikowanym odnowieniu to te, które zostały zwrócone przez klientów, a następnie dokładnie wyczyszczone i przetestowane z użyciem tego samego procesu co nowe urządzenia. Specyfikacje techniczne i funkcjonalne nie różnią się między odnowionymi a nowymi urządzeniami, ale mogą występować drobne wady wizualne.
Czy otrzymam gwarancję?
Tak. Ta sama gwarancja, którą otrzymujesz z nowym urządzeniem, jest udzielana każdemu urządzeniu po certyfikowanym odnowieniu. Jeśli doświadczasz problemu ze swoim Deckiem, którego nie da się rozwiązać, to otrzymasz zamiennik w postaci innego urządzenia po certyfikowanym odnowieniu.
Czym są „drobne wady wizualne”?
Za drobne wady wizualne uznajemy niewielkie niedoskonałości lub rysy (na plastikowej obudowie, a nie na ekranie), które są zwykle spowodowane normalnym użytkowaniem urządzenia.
W jakim stopniu jest oferowana pomoc techniczna dla tych urządzeń?
Jako klient posiadający urządzenie po certyfikowanym odnowieniu otrzymasz takie samo wsparcie od naszego zespołu pomocy technicznej co posiadacz nowego urządzenia.
Czy są to te same odnowione Steam Decki, które są sprzedawane przez GameStop?
Nie, Decki sprzedawane przez GameStop zostały odnowione w ich własnych placówkach i są objęte gwarancją od GameStop (inną niż od Valve).
Urządzenia po certyfikowanym odnowieniu są obecnie niedostępne. Kiedy pojawią się kolejne?
Urządzenia po certyfikowanym odnowieniu są wybierane spośród zwrotów od klientów, które spełniają rygorystyczne kryteria, więc liczba dostępnych egzemplarzy jest ograniczona i może zmieniać się w czasie. Wróć na tę stronę wkrótce lub sprawdź nasze fabrycznie nowe urządzenia, które są dostępne w sprzedaży tutaj.
Wszystkie odnowione urządzenia spełniają, a nawet przewyższają standardy wydajności stosowane dla nowych urządzeń dostępnych w sprzedaży detalicznej. Mimo że mogą mieć drobne niedoskonałości pod względem wizualnym, to zapewniają niezawodny i wysokiej jakości komfort rozgrywki za niższą cenę.
Do wszystkich Steam Decków po certyfikowanym odnowieniu dołączone są:
- Ta sama roczna gwarancja co w przypadku nowego egzemplarza (lub dłuższa w zależności od twojego kraju zamieszkania)
- W pełni przetestowana odnowiona ładowarka (może mieć drobne wady wizualne)
- Futerał i skrócona instrukcja obsługi
Jaka jest różnica między urządzeniem po certyfikowanym odnowieniu a fabrycznie nowym?
Urządzenia po certyfikowanym odnowieniu to te, które zostały zwrócone przez klientów, a następnie dokładnie wyczyszczone i przetestowane z użyciem tego samego procesu co nowe urządzenia. Specyfikacje techniczne i funkcjonalne nie różnią się między odnowionymi a nowymi urządzeniami, ale mogą występować drobne wady wizualne.
Czy otrzymam gwarancję?
Tak. Ta sama gwarancja, którą otrzymujesz z nowym urządzeniem, jest udzielana każdemu urządzeniu po certyfikowanym odnowieniu. Jeśli doświadczasz problemu ze swoim Deckiem, którego nie da się rozwiązać, to otrzymasz zamiennik w postaci innego urządzenia po certyfikowanym odnowieniu.
Czym są „drobne wady wizualne”?
Za drobne wady wizualne uznajemy niewielkie niedoskonałości lub rysy (na plastikowej obudowie, a nie na ekranie), które są zwykle spowodowane normalnym użytkowaniem urządzenia.
W jakim stopniu jest oferowana pomoc techniczna dla tych urządzeń?
Jako klient posiadający urządzenie po certyfikowanym odnowieniu otrzymasz takie samo wsparcie od naszego zespołu pomocy technicznej co posiadacz nowego urządzenia.
Czy są to te same odnowione Steam Decki, które są sprzedawane przez GameStop?
Nie, Decki sprzedawane przez GameStop zostały odnowione w ich własnych placówkach i są objęte gwarancją od GameStop (inną niż od Valve).
Urządzenia po certyfikowanym odnowieniu są obecnie niedostępne. Kiedy pojawią się kolejne?
Urządzenia po certyfikowanym odnowieniu są wybierane spośród zwrotów od klientów, które spełniają rygorystyczne kryteria, więc liczba dostępnych egzemplarzy jest ograniczona i może zmieniać się w czasie. Wróć na tę stronę wkrótce lub sprawdź nasze fabrycznie nowe urządzenia, które są dostępne w sprzedaży tutaj.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
16 Komentarzy
sortowanie: