Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
472°
132
Opublikowano 17 maja 2023

Rower przełajowy / gravel Van Rysel RCX GRX600 Carbon

8.299zł9.999zł-17%
30zł ·
Awatar użytkownika Cebul0man
Opublikowane przez
Cebul0man
Dołączył w 2023
6
322

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Na Decathlon pojawiła się promocja na karbonowego przełaja Van Rysel RCX

Co ważne na tej samej ramie był również model gravelowy: EDR Offroad CF, różnił się oponami 38mm, malowaniem i tylną kasetą 42T
Recenzja: bikeradar.com/rev…ew/

W aktualnej konfiguracji opony 33mm, z prześwitem do 38 mm.

Napęd GRX 600 + GRX 810
Koła: Fulcrum Racing 700 DB
Opony: HUTCHINSON Piranha CX 33c
Waga: 8,5 kg w M
Decathlon Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

132 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Szymciu_.
    Szymciu_.
    Co byście polecili na pierwszy zakup? Interesuje mnie gravel lub szosa (do dalszego opisu chyba bardziej pasuje szosa, ale jestem ciekaw opinii ekspertów), chciałbym robić trasy minimum 100 km, ale raczej nie dłuższe niż jednodniowe, głównie jazda po utwardzonej nawierzchni (asfalt, ścieżki rowerowe), do tej pory jeździłem na rowerze górskim (trasy po ok. 50km.), ale chciałbym coś lekkiego. Budżet ok. 6000 zł, ale rozważę ciekawe propozycję przekraczające tę kwotę. Chwilowo jestem lekko kontuzjowany i nie będę kupował na cito, więc może jest jakiś model, na który warto się "czaić" aż będzie promocja? Za czym ogólnie się rozglądać i co na pewno powinien mieć taki model (rodzaj osprzętu itp.)?
    Awatar użytkownika haw
    haw
    szosa endurance, albo jakis wygodny gravel jesli chcesz zjezdzac czasem z asfaltu. chyba ze chcesz sie scigac albo robic ustawki ze scigantami to wtedy mozna rozwazyc bardziej w sportowa geometrie, w przeciwnym wypadku po co sie meczyc? zeby byc 15 minut szybciej w domu po stowce? albo pochwalic sie srednia w stravie? jesli jezdzisz dla siebie i dla zdrowia patrz na obciazenie organizmu (np. tetno) a nie na v srednie.
    jak szosa to bralbym tarczowe hamulce (zaraz fanatycy urywania gramow mnie zjedzo xD). na sciezki lepszy bedzie szerszy kapec typu 28mm.
    ale nie jestem ekspertem.
    przy budzecie 6k myslalbym o doplpacie do meridy silex 4000 na karbonie - jest w promce za 1700€. wiem, ze mozna dokladac w nieskonczonosc
  2. Awatar użytkownika kivka_wkixach
    kivka_wkixach
    Ten czy merida silex 700? Abstrahujac od geometrii
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    lepiejdrozejnizdwarazy
    Co to znaczy "abstrahując od geometrii"? Tzn. który ma ładniejszy kolor? To pewnie Merida (chyba że bardzo lubisz błękit).
    Rower to jest właśnie geometria - czyli kształt ramy. Reszta to tylko doczepione śmieci, które możesz w miarę swobodnie wymieniać.

    W całym spektrum rowerów szosowych: ten rower (dość typowy CX) i Merida Silex (gravel słynący z wygodnej, wyprostowanej pozycji) są tak daleko od siebie, że w poszukiwaniu bardziej skrajnych rozwiązań musielibyśmy chyba sięgnąć po rowery TT i tandemy.
  3. Awatar użytkownika D_Lodyga
    D_Lodyga
    Gravel z oponami 33mm. xD
    Awatar użytkownika rzrzyk
    rzrzyk
    Nie widzę problemu aby zmienić opony. Jak kupujesz terenówkę i ma opony drogowe, to jest to twoim zdaniem wyścigówka?
  4. Awatar użytkownika Lol123
    Lol123
    Czym sie rozni gravel od przelaja? Iloscia otworow mocujacych na torby/bagazniki tylko?
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    lepiejdrozejnizdwarazy
    Jeśli rower to dla Ciebie napis na przerzutce, ilość mocowań bidonów i ew. szerokość opony, to tak - są właściwie identyczne.

    Rowery CX robi się z myślą o zawodach CX. Poza wspomnianymi już zasadami UCI, są one po prostu totalnie niewygodne. Są niewygodne, bo nikt w czasie ich projektowania nie zastanawiał się, czy przeciętnie rozciągnięty człowiek miło spędzi na nich 6h wycieczki czy nawet 2-3h szosowej jazdy treningowej.

    Zawody CX trwają mniej więćej godzinkę. Relatywnie dużą część trasy pokonujesz stojąc na pedałach, ew. biegnąc (lub leżąc w błocie).
  5. Awatar użytkownika czekosta
    czekosta
    Jak ktoś chce przełaj, to petarda.
  6. Awatar użytkownika lukas_t1
    lukas_t1
    Czyżby ceny wracały do (względnej) normalności?
    Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    Nawet już wróciły do bardzo sympatycznych poziomów
  7. Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    Jak ktoś chce 1x, to petarda
    Awatar użytkownika comatus
    comatus
    Tylko korba 40t, a kaseta 11-32 więc trzeba mieć mocną nogę albo płasko.
  8. Awatar użytkownika notorický_bbl
    notorický_bbl
    Łancuch wam nie spada bez przerzutki z przodu?
    Awatar użytkownika Zbigniew_Żuchowski
    Zbigniew_Żuchowski
    Z tego co wiem to grxy mają dobrze napięty łańcuch
  9. Awatar użytkownika fox1k
    fox1k
    A jak z prestiżem marki? Jadący z naprzeciwka odmachają?
    Awatar użytkownika axis85
    axis85
    Odpowiadam na pytanie o prestiż marki:
    w tyłku z nimi. A tak na poważnie, to moim zdaniem i zapewne wielu innych, bardziej "szanowany" rowerzysta wybiera lepszy rower zamiast droższego, i tak, prędzej odmachają na dobrego carbonowego van rysela, niż na najtańszą (ale wciąż droższą od tego) aluminiową szosę speca czy innego cervela.
  10. Awatar użytkownika Mordeczka
    Mordeczka
    Na 186cm w tą Lke się człowiek wpasuje ?
    Awatar użytkownika Andrew_Hajdukiewicz
    Andrew_Hajdukiewicz
    Myślę że tak mam szose z deca 186 cm i jest ok
  11. Awatar użytkownika Carlooos_10
    Carlooos_10
    Panowie, może trochę nie w temacie ale poluję na gravela tak do 4k. Najbliżej mi na razie do eskera 2.0 ale widzę że jest on w różnych wersjach (microshift, shimano sora). Któregoś z nich warto unikać? Czy dla osoby, która do tej pory jeździła na podstawowym góralu raczej nie zrobi to żadnej różnicy? A może wogole rozglądać się za jakimś innym modelem? Jazda głównie po terenach miejskich i średniej długości wycieczki po trasach w Małopolsce. Z góry dzięki za porady i sorki za offtop
    Awatar użytkownika axis85
    axis85
    Dołóż do czegoś na:
    1. hamulcach hydraulicznych
    2. napędzie typowo gravelowym: GRX czy SraM Apex
    3. sztywnych osiach
    Koszt +1000 zł, przy sprzedaży będzie znacznie prościej, a jednocześnie użytkowanie znacznie przyjemniejsze.
  12. Awatar użytkownika Proton08
    Proton08
    Czy ktoś wie albo może polecić jakies fajne oponki gravel do szosy? Żeby było budżetowo i przyjemnie, obecnie mam 700Cx26, nie ma dużo miejsca, max chyba wejdzie mi 32/35?
    Awatar użytkownika axis85
    axis85
    Żebyś się nie zdziwił, mi w poprzedniej szosie starszej generacji nie właziła nawet opona 28c. Najpierw sprawdź co wejdzie, potem szukaj.
  13. Awatar użytkownika minimalny-sceptyk
    minimalny-sceptyk
    Rozmiar S ma tylko jedno mocowanie na bidon jeśli dobrze pamiętam
    Awatar użytkownika Zbigniew_Żuchowski
    Zbigniew_Żuchowski
    Jak każda ska o ile dobrze pamiętam
  14. Awatar użytkownika jfd
    jfd
    Chora cena
    Awatar użytkownika Zbigniew_Żuchowski
    Zbigniew_Żuchowski
    Za karbon? 9 kg rowera?
  15. Awatar użytkownika zamocno
    zamocno
    ma ktoś Triban RC520 105 Prowheel? Albo jest ktoś kto widział to etc i rzeczowo może się wypowiedzieć? 105 poniżej 5k mnie zainteresowala
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    lepiejdrozejnizdwarazy
    Najwięcej 105 to tam jest w nazwie. Zajrzałeś w ogóle do specyfikacji tego roweru?

    Ze 105 masz przerzutki i MECHANICZNE klamkomanetki. Poza tym to sklejka z produktów drugiej kategorii.
    Bardzo podobną jakość ma nowa mechaniczna Tiagra (10-rzędowa), którą zwykle znajdziesz w rowerach z tej półki cenowej.
Awatar użytkownika