Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
472°
132 Opublikowano 17 maja 2023
Rower przełajowy / gravel Van Rysel RCX GRX600 Carbon
30zł ·
Opublikowane przez
Cebul0man
Dołączył w 2023
6
322
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Na Decathlon pojawiła się promocja na karbonowego przełaja Van Rysel RCX
Co ważne na tej samej ramie był również model gravelowy: EDR Offroad CF, różnił się oponami 38mm, malowaniem i tylną kasetą 42T
Recenzja: bikeradar.com/rev…ew/
W aktualnej konfiguracji opony 33mm, z prześwitem do 38 mm.
Napęd GRX 600 + GRX 810
Koła: Fulcrum Racing 700 DB
Opony: HUTCHINSON Piranha CX 33c
Waga: 8,5 kg w M
Co ważne na tej samej ramie był również model gravelowy: EDR Offroad CF, różnił się oponami 38mm, malowaniem i tylną kasetą 42T
Recenzja: bikeradar.com/rev…ew/
W aktualnej konfiguracji opony 33mm, z prześwitem do 38 mm.
Napęd GRX 600 + GRX 810
Koła: Fulcrum Racing 700 DB
Opony: HUTCHINSON Piranha CX 33c
Waga: 8,5 kg w M
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
Rowery promocje Sporty rowerowe promocje Sporty rowerowe i miejskie promocje Akcesoria rowerowe promocje Kaski rowerowe promocje Rowery górskie promocje Liczniki rowerowe promocje Garmin promocje Akcesoria modowe promocje Bagaż promocje Plecaki promocje Komputery i tablety promocje Obuwie promocje Fitness i bieganie promocje Pielęgnacja dzieci promocje
132 Komentarze
sortowanie:jak szosa to bralbym tarczowe hamulce (zaraz fanatycy urywania gramow mnie zjedzo xD). na sciezki lepszy bedzie szerszy kapec typu 28mm.
ale nie jestem ekspertem.
przy budzecie 6k myslalbym o doplpacie do meridy silex 4000 na karbonie - jest w promce za 1700€. wiem, ze mozna dokladac w nieskonczonosc
Rower to jest właśnie geometria - czyli kształt ramy. Reszta to tylko doczepione śmieci, które możesz w miarę swobodnie wymieniać.
W całym spektrum rowerów szosowych: ten rower (dość typowy CX) i Merida Silex (gravel słynący z wygodnej, wyprostowanej pozycji) są tak daleko od siebie, że w poszukiwaniu bardziej skrajnych rozwiązań musielibyśmy chyba sięgnąć po rowery TT i tandemy.
Rowery CX robi się z myślą o zawodach CX. Poza wspomnianymi już zasadami UCI, są one po prostu totalnie niewygodne. Są niewygodne, bo nikt w czasie ich projektowania nie zastanawiał się, czy przeciętnie rozciągnięty człowiek miło spędzi na nich 6h wycieczki czy nawet 2-3h szosowej jazdy treningowej.
Zawody CX trwają mniej więćej godzinkę. Relatywnie dużą część trasy pokonujesz stojąc na pedałach, ew. biegnąc (lub leżąc w błocie).
w tyłku z nimi. A tak na poważnie, to moim zdaniem i zapewne wielu innych, bardziej "szanowany" rowerzysta wybiera lepszy rower zamiast droższego, i tak, prędzej odmachają na dobrego carbonowego van rysela, niż na najtańszą (ale wciąż droższą od tego) aluminiową szosę speca czy innego cervela.
1. hamulcach hydraulicznych
2. napędzie typowo gravelowym: GRX czy SraM Apex
3. sztywnych osiach
Koszt +1000 zł, przy sprzedaży będzie znacznie prościej, a jednocześnie użytkowanie znacznie przyjemniejsze.
Ze 105 masz przerzutki i MECHANICZNE klamkomanetki. Poza tym to sklejka z produktów drugiej kategorii.
Bardzo podobną jakość ma nowa mechaniczna Tiagra (10-rzędowa), którą zwykle znajdziesz w rowerach z tej półki cenowej.