Niestety, ta okazja wygasła 12 lipca 2023.
429°
Opublikowano 12 czerwca 2023

Rower gravel Orbea Terra H40 2X GRX 2022 - w 100% gotowy do jazdy

8.671,11zł11.799zł-27%
Darmowa z Polska ·
Awatar użytkownika javier.pena
Opublikowane przez
javier.pena
Dołączył w 2023
26
40

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

dobry Gravel w promocji. Dla kumatych
Green Bike Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

96 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika sprzedam_opla
    sprzedam_opla
    Mam wersję z 2021. Uroczy rowerek ale nie polecam. Z jednej strony bije w supporcie i w tylnej piaście (pewnie łożyska, w następny poniedziałek na serwis), z drugiej strony to bieda grx. Lepiej dopłacić do grx 800 albo kupić tańszy rower. Ogólnie jest piękny, lekki i wspaniały ale moim zdaniem z perspektywy czasu za drogi. Funkcjonalnie stoi po środki, a cenowo jednak górna półka. Ale i tak go uwielbiam. Ciężko się na niego gniewać. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Tr4nce
    Tr4nce
    U mnie w orbei h30 support rozleciał się po niespełna roku, do tego doszła wymiana kasaty, piasty,co wiązało się z wymianą całego koła, po 4k kilometrów... na rower czekałem 1,5 miesiąca, bo czekali na części...A co z grx400? Źle to chodzi?
  2. Awatar użytkownika orzelek
    orzelek
    Ceny spadają, za aluminiowego gravela na niskim i do tego niepełnym GRX oczekiwałbym lepszej ceny
    Awatar użytkownika Sicknature
    Sicknature
    Ale to Orbea a nie Romet
  3. Awatar użytkownika Pawel_xxx0t1
    Pawel_xxx0t1
    Trochę bieda jak za ten hajs
  4. Awatar użytkownika Alejakto
    Alejakto
    Ta cena to wielkie nieporozumienie w kobtekście tego co otrzymuje się w zamian. O cenie pierwotnej nawet nie wspominam, to chyba dali, żeby rower mógł być na wiecznej promocji, nie wierzę, że ktoś to kupił za 11799 🙈
  5. Awatar użytkownika TwojejMatkiFagas
    TwojejMatkiFagas
    "dla kumatych"

    To jest jakieś wyróżnienie na zasadzie - jesteś lepszy ziom od reszty, bo katujesz golfinę na ręcznym?

    Te ceny to dramat i naciąganie klientów.

    Za rok, dwa, będą na poziomach jakie były przed pandemia - tak samo jak obecnie mają karty graficzne (2,3 x taniej w stosunku do tego co było w 2019/2020).

    Wtedy będzie to, co mają obecnie piszący otwarcie klienci którzy nabyli w 2020/2021 GPU - srogi ból odwłoka.
    Awatar użytkownika ml0123
    ml0123
    Dla kumatych, bo to jest rower raczej na konkretne potrzeby. Raczej jakiś intensywny trening/wyscig może nawet, a nie kulanka. Z tego co dało się wyczytać z recenzji to sztywność i pozycja daje wrażenia jak z szosy. I w tym zakresie orbea jest spójna, bo to nie jest klient, który najchętniej kupilby mtbeka z deorką z tyłu bo tak mu wychodzi ze wskaźnika cebuli, tylko chce konkretny rower do konkretnego zastosowania, a przy tym ma być on też ładny i starannie wykonany - z perspekytwą sensownych modyfikacji. Do tego 6 rozmiarow, więc mozliwosc dobrania ramy takiej zeby za wiele nie trzeba bylo kombinowac. Trochę orbea spowszedniala, bo dużo jej płatnych promocji u tych wszystkich influencerow, ale ciągle to marka raczej premium i to nie z tych klepanych w tysiącach. Jak ktoś ma inne potrzeby, to bierze inny rower, ale rywalem tej terry to nie jest żaden romet, tylko raczej checkpoint albo może jakiś focus atlas, czy kanzo speed. W alu to chyba ciężko będzie coś ciekawszego znaleźć, jeżeli chodzi o aspekt wizualny.
  6. Awatar użytkownika yancyk
    yancyk
    Jeden z ładniejszych graveli
  7. Awatar użytkownika kulturysci
    kulturysci
    Nie wiem w jakim celu kupuje sie gravela.... bez sensu.
    Awatar użytkownika Pepe_Ptakov
    Pepe_Ptakov
    Jakbym mieszkal w plaskopolsce gdzie wystarczy miec 1 rower, to wtedy sie kupuje wlasnie gravela
  8. Awatar użytkownika Taki-tam
    Taki-tam
    Do tych, co patrzą tylko na osprzęt i generalnie Boreas i Esker lepszy, to Wy tak serio? Osprzęt jest według Was wszystkim, co ma rower do zaoferowania? Geometria ramy, sztywność, stabilność na podjazdach/zjazdach, manewrowość to nie mają już znaczenia?
    Każdy ujeżdża, co lubi, ale rower ma dawać też przyjemność z jazdy, prawda? Czy się mylę?
    Terra ma naprawdę świetną geometrię i to ją wyróżnia. Oczywiście nie każdemu podpasuje. Jednak warto się przymierzyć, a nie tylko oceniać po osprzęcie (który zawsze można zmienić).
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    lepiejdrozejnizdwarazy
    Odpowiem za te wszystkie osoby, skoro się nie odważyły. Tak. Mają wywalone na własności jezdne tego roweru, bo i tak go nie kupią. W ogóle żadnego nie kupią. Siedzą tu dla jaj i komentują. Większość komentarzy pod okazjami rowerowymi jest tylko o schodek wyżej w ewolucji niż "za tyle to ja mogę samochód kupić".

    Jak to ktoś ładnie napisał kiedyś pod dyskusją rowerową: wszyscy na pepperze chwalą Romety i jakieś chińskie ramy, a jak się wyjdzie na rower, to same Treki i Spece widać.
  9. Awatar użytkownika malsssh
    malsssh
    + 800zl i jest ESKER 7.0 karbonowy
    Awatar użytkownika haw
    haw
    nie wiem ile w tym prawdy, ale czytalem kilka lat temu ze kross ma swoj rodzaj karbonu z dodatkiem wlokna szklanego ktory jest ciezszy i tanszy. chociaz wciaz bedzie lepiej tlumic niz alu.
    trzeba by sprawdzic, porownac wage. moglo sie zmienic od tamtego czasu.
    ostatnio byla merida karbonowa na dobrej promce, mozna cos od czasu do czasu ustrzelic.
  10. Awatar użytkownika Michał_666
    Michał_666
    W tej cenie GRIZL jest lepszym rozwiązaniem
    Awatar użytkownika Taki-tam
    Taki-tam
    No tak, Passat wśród graveli
  11. Awatar użytkownika PrzemekStr
    PrzemekStr
    Posiadam ten model od lutego. Kupiłem go za cenę mniejszą niż jest teraz więc to żadna promocja. Przesiadłem się z szosy szukając czegoś bardziej "uniwersalnego". Mam już ponad 800km za sobą i mogę podzielić się wrażeniami. Rower jest bardzo dobrze wykonany, rama jest bardziej "wyścigowa" w porównaniu do Eskera 6.0 którego również rozważałem przy zakupie. Ma bardzo mało uchwytów bikepackingowych więc nie nadaje się na długie, kilkudniowe wyprawy. Matowy lakier mocno przyciąga kurz w terenie więc jest to raczej rower dla osób które lubią często sprzątać swój sprzęt bądź nie zwracają na to uwagi. Jest dosyć ciężki - głównie przez koła. Linki pochowane w ramie wyglądają fajnie, do czasu pierwszego poważnego serwisu Opony przeznaczone bardziej na asfaltowe ścieżki niż w grubszy teren. Generalnie jestem z niego zadowolony i z pewnością rozważyłbym jego ponowny zakup. (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika Michu5
    Michu5
    Mam pytanie z innej beczki - mam szosę giant propel na ultegrze i chciałbym o nią odpowiednio dbać - jaki smar kupić do łańcucha / kosmetki? Ktoś coś poleca? bo tych firm jest sporo i nie wiem którą wybrać.
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    lepiejdrozejnizdwarazy
    Wpadnij z tym pytaniem na jakąś grupę rowerową - szczególnie że jeździsz na dobrym sprzęcie. Tam Ci odpowiedzą ludzie zajmujący się rowerami, mniej anonimowi.

    To jest Pepper. Co mam Ci poradzić, żeby pasowało do tej społeczności? Olej do kosiarek? Rzepakowy? WD40? Jakiś smarowix z Aliexpress?
  13. Awatar użytkownika Sworks989
    Sworks989
    Pytanie jak ma się taka Orbea z Merida Silex? Pojeździłem przez tydzień na Silex 400 i wszystko było dla mnie ok poza hamulcami, które w górnym chwycie wydawało mi się że słabo dzialaja. I tu kolejne pytanie - czy hamulce z grupy GRX 810 będą w tym aspekcie działały lepiej? Szukam właśnie gravela i pojawiają się jak zawsze zakupowe dylematy. Czy warto dopłacać do wersji roweru z rama karbonowa? (Edytowano)
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    lepiejdrozejnizdwarazy
    Orbea Terra jest dość typowym współczesnym gravelem. Opony do 48mm, bardzo standardowa geometria, fajnie poprowadzone przewody. Wygląda na droższą niż kosztuje (a nie jest to tani rower ;)).

    Merida Silex to bardziej szosa turystyczna. Opony max 42mm, geometria bardzo turystyczna. Siedzi się na tym rowerze jak na jakimś crossie albo tanim MTB. Może dlatego jest chętnie wybierana jako pierwsza szosa.

    GRX 400 i 800 mają taki sam zacisk hamulca (pochodzące ze 105). Co więcej: tak naprawdę aż do Dura-Ace zaciski się jakoś bardzo nie zmieniają. Ot, hydraulika i 2 tłoczki - niewiele tu można wymyślić.
    Różnią się za to tarcze (te wyższe są lepiej wentylowane) i zawsze masz możliwość wymiany klocków.
    A może po prostu będziesz musiał popracować nad techniką.
  14. Awatar użytkownika denks
    denks
    Ta darmowa dostawa mnie przekonała
    Awatar użytkownika Kamil_Łozowski
    Kamil_Łozowski
    A mnie nie
  15. Awatar użytkownika VesslaN
    VesslaN
    Po długich poszukiwaniach od niedawna jestem posiadaczem tego modelu w kolorze Mango. Rama jest świetnie wykonana, nowatorsko plus fakt wieczystej gwarancji u producenta na nią. Osprzęt GRX400 plus piękne prowadzenie linek przy kokpicie. Właściwości jezdne super. Polecam. (Edytowano)
Awatar użytkownika