Niestety, ta okazja wygasła 2 minuty temu.
1222°
Opublikowano 3 dni temu
Rower MTB Specialized Chisel HT 29” SX 2022
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Mariusz-95
Dołączył w 2023
310
82
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Najważniejsze dane techniczne
Rama: Specialized D'Aluisio Smartweld M5 ze stopu aluminium, hydroformowane rury, progresywna geometria XC, wewnętrzne prowadzenie linek, suport BSA, rozstaw 12 x 148 mm, kompatybilna ze sztycą opuszczaną 30,9 mm Widelec: RockShox Judy Silver, amortyzator TurnKey, Solo
Air , przesunięcie 42 mm, 15 x 110 mm oś przelotowa, skok 100 mm (XS - skok 80 mm) Zestaw grupowy Przerzutka tylna: SRAM SX
Eagle
, 12-biegowa
Manetki: SRAM SX Eagle, spust, 12 biegów
Korby: SRAM SX Eagle, Powerspline
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11- 50t
Hamulec przedni: tarczowy hydrauliczny SRAM Level T, zacisk 2-tłokowy Hamulec
tylny: tarczowy hydrauliczny SRAM Level T, zacisk 2-tłokowy
Łańcuch: SRAM, SX Eagle, 12-biegowy
Wspornik dolny :
koła SRAM Powerspline
Obręcze: Specialized Alloy, bezhakowe, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, szerokość wewnętrzna 25 mm
Opony: Specialized Fast Trak, skrzynka sterownicza, mieszanka T5, 29 x 2,35
Komponenty
Kierownica: Specialized Alloy XC minirise, podwójnie cieniowany stop aluminium, 8 stopni w tył, 6 stopni w górę, 10 mm wzniosu, 31,8 mm Mostek: kuty
3D aluminium, 31,8 mm, wznios 7 stopni
Siodełko: Body Geometry Power Sport, stalowe szyny
Sztyca: aluminiowa, zacisk na 2 śruby, 30,9 mm
Rama: Specialized D'Aluisio Smartweld M5 ze stopu aluminium, hydroformowane rury, progresywna geometria XC, wewnętrzne prowadzenie linek, suport BSA, rozstaw 12 x 148 mm, kompatybilna ze sztycą opuszczaną 30,9 mm Widelec: RockShox Judy Silver, amortyzator TurnKey, Solo
Air , przesunięcie 42 mm, 15 x 110 mm oś przelotowa, skok 100 mm (XS - skok 80 mm) Zestaw grupowy Przerzutka tylna: SRAM SX
Eagle
, 12-biegowa
Manetki: SRAM SX Eagle, spust, 12 biegów
Korby: SRAM SX Eagle, Powerspline
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11- 50t
Hamulec przedni: tarczowy hydrauliczny SRAM Level T, zacisk 2-tłokowy Hamulec
tylny: tarczowy hydrauliczny SRAM Level T, zacisk 2-tłokowy
Łańcuch: SRAM, SX Eagle, 12-biegowy
Wspornik dolny :
koła SRAM Powerspline
Obręcze: Specialized Alloy, bezhakowe, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, szerokość wewnętrzna 25 mm
Opony: Specialized Fast Trak, skrzynka sterownicza, mieszanka T5, 29 x 2,35
Komponenty
Kierownica: Specialized Alloy XC minirise, podwójnie cieniowany stop aluminium, 8 stopni w tył, 6 stopni w górę, 10 mm wzniosu, 31,8 mm Mostek: kuty
3D aluminium, 31,8 mm, wznios 7 stopni
Siodełko: Body Geometry Power Sport, stalowe szyny
Sztyca: aluminiowa, zacisk na 2 śruby, 30,9 mm
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
150 Komentarzy
sortowanie:Mam taki plan na ten rower. Sztywne wideły karbon (zapewne od majfrendów).
Fotki z grupy spec chisel.
Fabryczny amor waży ok 2,3 kg. Karbon ok 0.6 kg. ...wyjdzie taki gravel bez baranka. (Edytowano)
Chyba nie do końca rozumiesz jaka była idea roweru Gravelowego.
Teraz sporej grupie osób się wydaje, że Gravel to taki CX tylko z "ugrzecznioną geometrią dla starszych panów. Tzn nie tak agresywną jak w CX.
Do jazdy po górkach, lasach i po bułki to bardziej jakiś Cross czy mtb?
Nie zależy mi na jakichś wyczynowych zjazdach, że hej.
kto nie chce karbonu (np ja bo karbonowego fulla mam.) a to rower na codzień (do alu np zamontuje fotelik na przejazdzke) jedna z najfajniejszych baz do rozbudowy. Koła to i tak praktycznie zawsze kto chce lepsze to kupuje oddzielnie.
Brak w zakupionych przedmiotach (Edytowano)
Chisel to taka półka niżej ale wciąż dobry, zwłaszcza za taką cenę