Niestety, ta okazja wygasła 29 września 2023.
102°
Opublikowano 30 sierpnia 2023

Rower wyprawowy Gravel Focus Atlas 6.6 EQP slategrey 2022 Piasta z dynamo, oświetlenie, błotniki, bagażnik

5 796zł7 999zł-28%
Z Niemcy
Awatar użytkownika paparazzi7897_
Opublikowane przez
paparazzi7897_
Dołączył w 2021
76
433

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Rower Gravelovy bez baranka, co prawda na niepełnym GRX, ale za tą cenę...

Specyfikacja
FRAME Aluminium, disc, BSA, 148x12 mm thru axle, flat mount 160/160 mm, internal cable routing
FORK Carbon, disc, 110x12 mm thru axle, flat mount 160/160 mm, internal brake cable routing, multiple mounting points
SHIFTER Shimano Tiagra 4700, 10-speed
FRONT DERAILLEUR Shimano GRX FD-RX400
REAR DERAILLEUR Shimano GRX RD-RX400, 10-speed
SPROCKET Shimano CS-HG5010, 10-speed
CHAIN Shimano Tiagra CN-4601, 10-speed
CRANKSET Shimano GRX FC-RX600 * , 10-speed / Miranda Delta XMod2 * , 10-speed
TRANSMISSION OF DRIVE vorne: 46/30, hinten: 11-34
BOTTOM BRACKET BSA
HANDLEBAR Aluminium, 720 mm, flatbar, backsweep: 9°, 31.8 mm
STEM Aluminium, 31,8 mm, 6°
HEADSET ACROS IS 52/286-IS52/40 (ICR), FOCUS integrated C.I.S.
SADDLE WTB SL8
SEATPOST
Aluminium, 27.2 mm, 0 mm set-back
BRAKE CALIPER Tektro HD-R280
BRAKE LEVER Tektro HD-R280
BRAKE Disc / Hydraulic
RIMS WTB ST i23 TCS, tubeless ready
REAR HUB Novatec D982TSB, 12x148 mm
FRONT HUB Shutter Precision PL-7 Dynamo Hub, 110x12 mm
TIRES WTB Riddler, 700 x 37C
FENDER Buechel, plastic, 51 mm
HEADLIGHT Herrmans H-Black MR8, LED
TAILLIGHT Herrmans H-Trace Mini, LED
GEARS 20
BIKE WEIGHT INCL. BATTERY IN KG. 12,80 kg
SIZE 48,51,54,57,60



Pełna specyfikacja: ATLAS 6.6 EQP | FOCUS Bikes (focus-bikes.com)
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

85 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika PiotrN
    2kg cięższy od zwykłego Focusa 6.7 mimo prostej kierownicy. Zasługa zapewne głównie piasty z dynamem. Nie rozumiem popularnosci tego typu oświetlenia. Za 50zł można kupić naprawdę przyzwoitą latarkę rowerową, która będzie świeciła jaśniej i lepiej (także gdy stoimy na skrzyżowaniu/pasach itp) a rower dzięki temu z pół kilograma lżejszy i bez żadnych kabli. No i hamulce już Tectro a nie z grupy GRX w tym rowerku.
    Awatar użytkownika mw777
    Piasta z dynamem to wspaniała rzecz, zwłaszcza jeśli jeździ się codziennie/często. Odpadam problem ładowania czy doładowywania.
    W od września można jeździć na światłach cały dzień, zawsze trochę bezpieczniej
    Plus po zatrzymaniu się świeci to jeszcze przez jakiś czas. Oświetlenie na baterie tylko jako dodatkowe, imho
  2. Awatar użytkownika tymooteusz
    Problem został rozwiązany.

    15041460-w2BVz.jpg
    Awatar użytkownika kub4czyk
    lemondka by się przydała
  3. Awatar użytkownika eltech
    Gdyby nie góry, Austria byłaby całkiem płaska.
    Awatar użytkownika mamshalik
    A mi się wydaje, że idea gravela zaczyna powoli się wyczerpać.
  4. Awatar użytkownika jimi_page
    Co definiuje ten rower jako gravel ? Brak baranka, napęd 2x10 , brakuje jeszcze uginacza na przód. Może chociaż geometria? Jest jakaś definicja tego typu roweru ?
    Awatar użytkownika miroslaw.siwecki
    użyte opony
  5. Awatar użytkownika zeng
    Wytłumaczy mi ktoś czym się różni taki gravel bez baranka od trekkinga ? (Edytowano)
    Awatar użytkownika mamshalik
    Niczym tak naprawdę, gravel to po prostu trekking z barankiem, a teraz to już nawet baranek nie jest wyznacznikiem. Prawdziwa geneza gravela to rower przełajowy, popularny na Wyspach jakieś 20 lat temu. Idea przełaju się wyczerpała, stąd w USA wpadli na pomysł jej wskrzeszenia w nowej, 'gravelowej' odsłonie. I trzeba przyznać, trafili w dziesiątkę.
  6. Awatar użytkownika JJ72
    Ktoś jeździ na podobnym?
    Mój hardtail ma już z 10 lat i nie wyobrażam sobie nie posiadania amortyzowanego widelca. Szczerze to raczej bym się skłaniał do fulla i to do jazdy w mieście. Wszędzie krawężniki i nierówności do pokonania.
    Dlatego się zastanawiam jak się jeździ na takiej sztywnej konstrukcji.
    Awatar użytkownika PiotrN
    Jeżdże na Atlasie 6.7 od półtora roku - sporo po mieście ale też po lesie i zupełnie nie odczuwam braku amortyzatora. Fakt, że oponki 45mm dobrze sobie radzą z kostkę i mniejszymi nierównościami miejskimi
Awatar użytkownika