Niestety, ta okazja wygasła 5 lipca 2023.
-189°
Opublikowano 5 czerwca 2023
Rower trekkingowy Kross Trans 6.0 rozmiary M,L,XL
Darmowa z Polska ·
Opublikowane przez
Zbigniew_Żuchowski
Dołączył w 2022
4
236
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Względem niżczego modelu 5.0 różni się napędem shimano i jest tańszy oraz dostępny jeszcze mam nadzieję.
Druga najniższa cena obejmuje tylko ramę XL w innym sklepie
Kolor czarny droższy. 30 zł taniej 5.0 czarny z tego samego sklepu.
Dane techniczne roweru Kross Trans 6.0 2023:
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC: SR SUNTOUR NEX HLO
SKOK WIDELCA: 63mm
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO ACERA T3000
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ALIVIO M3100
MANETKI: RADIUS SF-891
KORBA: SHIMANO ACERA T3010
KORONKI: 48T-36T-26T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 27
SUPORT: FP-B902
ŁAŃCUCH: 9S
PIASTA PRZÓD: SHIMANO NEXUS C3000
PIASTA TYŁ: SHIMANO ACERA M3050
OBRĘCZE: KROSS
OPONY: SCHWALBE SILENTO 42-622
HAMULEC PRZÓD: RADIUS HYDRAULICZNE
HAMULEC TYŁ: RADIUS HYDRAULICZNE
DŹWIGNIE HAMULCA: RADIUS SF-891
TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT10 (160)
KIEROWNICA: STEEL 600MM
WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 110MM/25,4
SIODŁO: SELLE ROYAL
WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
STERY: FP-H805A; 1 1/8"
CHWYTY: KROSS GRIPPEN
PEDAŁY: FP-910
Druga najniższa cena obejmuje tylko ramę XL w innym sklepie
Kolor czarny droższy. 30 zł taniej 5.0 czarny z tego samego sklepu.
Dane techniczne roweru Kross Trans 6.0 2023:
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC: SR SUNTOUR NEX HLO
SKOK WIDELCA: 63mm
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO ACERA T3000
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ALIVIO M3100
MANETKI: RADIUS SF-891
KORBA: SHIMANO ACERA T3010
KORONKI: 48T-36T-26T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 27
SUPORT: FP-B902
ŁAŃCUCH: 9S
PIASTA PRZÓD: SHIMANO NEXUS C3000
PIASTA TYŁ: SHIMANO ACERA M3050
OBRĘCZE: KROSS
OPONY: SCHWALBE SILENTO 42-622
HAMULEC PRZÓD: RADIUS HYDRAULICZNE
HAMULEC TYŁ: RADIUS HYDRAULICZNE
DŹWIGNIE HAMULCA: RADIUS SF-891
TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT10 (160)
KIEROWNICA: STEEL 600MM
WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 110MM/25,4
SIODŁO: SELLE ROYAL
WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
STERY: FP-H805A; 1 1/8"
CHWYTY: KROSS GRIPPEN
PEDAŁY: FP-910
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
10 Komentarzy
sortowanie:Duży plus to korby Shimano, dzięki czemu biegi z przodu faktycznie jakoś w miarę chodzą. Korby Suntour które są w 5-ce to lekko mówiąc gehenna. Łańcuch bardzo łatwo spada, a po ustawienie przerzutek tak, żeby nie spadał, praktycznie przestaje wchodzić najlżejszy bieg. Do tego są mało sztywne i nawet przy prawidłowym wyregulowaniu często ocierają łańcuchem o prowadnicę.
Korby Shimano są z wymiennymi zębatkami, dużo sztywniejsze, oraz łatwiej i chętniej podciągają łańcuch na większą zębatkę przy zmianach biegów.
Piasty też są Shimano. Jedyne co może nieco budzić obawy czy wątpliwości, to nietypowo mocowany bagażnik, choć po lekkich kombinacjach powinno dać się zamontować standardowy, oraz zestaw klamkomanetek i hamulców Radius. Napęd 9-biegowy jest dość wrażliwy na wszelkie zakłócenia, pytanie czy manetki z innej parafii takim nie są. Ale widziałem już wersje na metkach Alivio i hamulcach Shimano MT200, więc jest nadzieja na wersje bez kompromisów. (Edytowano)