Niestety, ta okazja wygasła 29 sierpnia 2023.

781°
Opublikowano 30 lipca 2023
Rower szosowy Trek Domane AL 2 2023
199zł z Łotwa


Opublikowane przez
Frajhet
Dołączył w 2023
180
2 477
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Expert rowerowy kończy ten tydzień fajną okazją na niskobudżetową ale jednocześnie prestiżową Szosę.
Mimo, że ponizej 3k PLN to każdy będzie nam machał i uśmiechał się na ulicy. Ot, paradoks Treka.
Aluminiowa rama, Claris i brak tarcz! Nie musimy wozić zbędnego balastu.
Fajna opcja aby zarazić naszą pociechę kolarstwem niskim kosztem.
Waga : 9.62kg
Dostępne rozmiary : 52
Sprzedaje duży sklep z Rygi z dobrymi opiniami.
Najtaniej w Polsce : 3870zł
Cena w Euro : 649 + wysyłka 45
Frihet, na straży dobrych cen.
Mimo, że ponizej 3k PLN to każdy będzie nam machał i uśmiechał się na ulicy. Ot, paradoks Treka.
Aluminiowa rama, Claris i brak tarcz! Nie musimy wozić zbędnego balastu.
Fajna opcja aby zarazić naszą pociechę kolarstwem niskim kosztem.
Waga : 9.62kg
Dostępne rozmiary : 52
Sprzedaje duży sklep z Rygi z dobrymi opiniami.
Najtaniej w Polsce : 3870zł
Cena w Euro : 649 + wysyłka 45
Frihet, na straży dobrych cen.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
105 Komentarzy
sortowanie:Miałem 100 lat temu kolarzówkę ...
Chcę kupić "szosę" nie gravela.
Podoba mi się domane. Przyzwyczajony jestem do hamulców hydraulicznych i takie chciałbym w nowym rowerze.
Ten tu rower kusi ceną. Ale zastanawiam się czy nie lepiej AL4 (6tys.) czy AL5(10tys). Czy też szarpać się na SL5 ?
Ja generalnie rower jak mam to nie zmieniam przez lata. Dostępność w sklepach które objechałem słaba więc przymiarka trudna. Każdy sprzedawca zachwala swoje ...
Czy taki rower jak na tej wstawce opłacałoby się przerabiać o całą grupę? Chodzi mi o hamulce oraz resztę i czy to ma sens?
Co do modelu: po prostu kup najdroższy, na jaki możesz sobie pozwolić.
Jeśli chodzi o duże przeskoki jakościowe, to są w zasadzie 2:
- przejście z napędu klasy Claris/Sora na Tiagrę lub wyżej
- przejście z ramy alu na carbon (lub "premium" stal)
i ew. można dopisać trzeci:
- przejście na przerzutki elektryczne
W Treku akurat to nie ma dużego znaczenia, bo carbon zaczyna się od wysokiego pułapu cenowego, ale porównując różnych producentów możesz mieć wybór między alu z Ultegrą i carbonem z Tiagrą. Zdecydowanie carbon z Tiagrą.
Zanim zaczniesz pisać kolejne quasirównania (a tym bardziej: przelewać kasę), może po prostu zajrzyj na stronę producenta?
Temat rzeka, a zadawanie takiego pytania to tylko proszenie się o zaśmiecenie dyskusji.
Sprawa jest bardzo prosta.
Czy to się komuś podoba czy nie - i czy ma to sens czy nie - rynek powoli przechodzi na tarcze.
Jeśli zostaniesz na szosie na dłużej, to zapewne prędzej czy później będziesz jeździł na tarczach. Więc jeśli nie jesteś do nich uprzedzony, to nie ma powodu, żeby nie zacząć od początku.
Wyższej klasy osprzęt z hamulcami szczękowymi po prostu przestaje być produkowany.
W końcu coś co wystarczy każdemu kolarzowi amatorowi. Duże możliwości cięcia wagi i ulepszania w przyszłości.
Mimo to kupowanie nowych rowerów jest zupełnie bez sensu. (Edytowano)
Masz rację: powinni sobie kupić rower za 3k, a zaoszczędzone 7k przelać Tobie. To by ich na pewno zmotywowało do dalszej ciężkiej pracy.
Tak na serio jaki rozmiar wybrać pod szosę? mam mtb i wiem a tu nie mam pojęcie jaka geometria i rozmiar na 185 wzrostu (Edytowano)
Możesz sobie zamocować mostek z ogromnym kątem (np. regulowany) i podnieść kierownicę pewnie z 10cm. Jak nie będziesz robił sprintów, to raczej nie wybuchnie.
Czy taka szosa na chłopa 110kg/180 będzie ok czy pęknie na pierwszej dziurze w jezdni
Czemu te rowery nigdy nie mają pedałów
Problemem mogą być jedynie koła przy takiej wadze bo to pewno jakieś podstawowe obręcze / piasty. (Edytowano)