Niestety, ta okazja wygasła 18 lipca 2023.
366°
Opublikowano 5 lipca 2023
Rower górski Kross Level 4.0 Deore 1x10 tylko rozmiar S/16" 29"
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Mario500
Dołączył w 2021
22
332
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Ciekawa oferta z Greenbike na solidny rower dla aktywnej młodzieży.
Tylko rozmiar 16", szaro-czerwony w tej cenie. Da się bezpiecznie stanąć nad ramą już poniżej 160cm. Jak tylko ustalę dopiszę przekrok.
Wyjściowa cena 3899zł.
Rama w nowym Levelu (od 2021 roku) jest mocno obniżona a w rozmiarze 16 jest tylko minimalnie krótsza niż 17". W porównaniu np z Hexagonem odczuwalny rozmiar, "na długość" to nawet bardziej 19-ka. Rower starczy więc na długo a pozwala dość wcześnie zacząć na nim jeździć, szczególnie ja na 29-kę. Z czasem można dać jeszcze ciut dłuższy mostek, i da się ergonomicznie jeździć nawet do okolić 175 cm.
Osprzęt Deore 1x10 - brak problemów z przednią przerzutką, znośny zakres przełożeń, za to bezbłędnie działanie w najgorszych warunkach (szczególnie jak na dość tani osprzęt).
Uwaga! jak się komuś trafi wersja z zieloną linką przerzutki (oryginalnie w manetkach Shimano), to prośba żeby ją od razu wywalić i założyć jakąś rozsądną nierdzewną, najlepiej cieńszą, o grubości 1,1 mm, i trochę ją nasmarować czymś "lekkim" (żadki smar do łancucha, smar do linek plus oliwka, tylko nie za dużo, żeby przy pełnym pancerzu nie generować dodatkowego oporu). Zielona oryginalna Shimano pewnie dobrze działała by z pancerzem tej samej firmy. Tu jest chyba Jagwire - jest za gruba a z czasem łuszczy się z niej "teflon" i zapycha pancerz. Nie, żeby to nie działało. 10-ka Shimano jest bardzo odporna na "zakłócenia", ale może to działać o niebo lżej i jeszcze szybciej i precyzyjniej!
Widelec, to niby taki podstawowy Suntour, ale na czarnych goleniach, z hydrauliczną blokadą (namiastka tłumika?) i nawet, jak na podobne modele suntourów, niewielkimi luzami. Fabrycznie najczęściej w środku panuje susza, więc warto od razu zrobić mały serwis i dać tam porządnego smaru do amortyzatorów - działa i płynniej i chętniej wybiera małe nierówności. Roboty 20 min, do odkręcenia dwie śruby na dole, zacisk i mocowanie przewodu.
Na hamulce pewnie będzie ktoś psioczył, ale na młodzież na prawdę wystarczą. Jak by się ktoś bardzo uparł, ze za słabe, polecam wymienić tarcze na trochę lepsze (te są "resin pads only" - miękkie i tylko pod żywiczne klocki) - pod klocki metaliczne i nie koniecznie Shimano, i/lub przód na 180. Nawet okładzin nie trzeba zmieniać. Różnica będzie ogromna.
Mocowania pod bagażnik są porządne więc i dłuższe wycieczki czy jakiś obóz można obskoczyć.
Geometria taka trochę bardziej Trail niż stojak na zapięcie. Plus firmowe opony 2,25 więc w miarę lekko się toczy ale i byle co go nie zatrzyma. Na prawdę jest z tego roweru sporo frajdy - to namiastka takiego prawdziwego górala a cena jak za podstawowe ATB.
Tylko rozmiar 16", szaro-czerwony w tej cenie. Da się bezpiecznie stanąć nad ramą już poniżej 160cm. Jak tylko ustalę dopiszę przekrok.
Wyjściowa cena 3899zł.
Rama w nowym Levelu (od 2021 roku) jest mocno obniżona a w rozmiarze 16 jest tylko minimalnie krótsza niż 17". W porównaniu np z Hexagonem odczuwalny rozmiar, "na długość" to nawet bardziej 19-ka. Rower starczy więc na długo a pozwala dość wcześnie zacząć na nim jeździć, szczególnie ja na 29-kę. Z czasem można dać jeszcze ciut dłuższy mostek, i da się ergonomicznie jeździć nawet do okolić 175 cm.
Osprzęt Deore 1x10 - brak problemów z przednią przerzutką, znośny zakres przełożeń, za to bezbłędnie działanie w najgorszych warunkach (szczególnie jak na dość tani osprzęt).
Uwaga! jak się komuś trafi wersja z zieloną linką przerzutki (oryginalnie w manetkach Shimano), to prośba żeby ją od razu wywalić i założyć jakąś rozsądną nierdzewną, najlepiej cieńszą, o grubości 1,1 mm, i trochę ją nasmarować czymś "lekkim" (żadki smar do łancucha, smar do linek plus oliwka, tylko nie za dużo, żeby przy pełnym pancerzu nie generować dodatkowego oporu). Zielona oryginalna Shimano pewnie dobrze działała by z pancerzem tej samej firmy. Tu jest chyba Jagwire - jest za gruba a z czasem łuszczy się z niej "teflon" i zapycha pancerz. Nie, żeby to nie działało. 10-ka Shimano jest bardzo odporna na "zakłócenia", ale może to działać o niebo lżej i jeszcze szybciej i precyzyjniej!
Widelec, to niby taki podstawowy Suntour, ale na czarnych goleniach, z hydrauliczną blokadą (namiastka tłumika?) i nawet, jak na podobne modele suntourów, niewielkimi luzami. Fabrycznie najczęściej w środku panuje susza, więc warto od razu zrobić mały serwis i dać tam porządnego smaru do amortyzatorów - działa i płynniej i chętniej wybiera małe nierówności. Roboty 20 min, do odkręcenia dwie śruby na dole, zacisk i mocowanie przewodu.
Na hamulce pewnie będzie ktoś psioczył, ale na młodzież na prawdę wystarczą. Jak by się ktoś bardzo uparł, ze za słabe, polecam wymienić tarcze na trochę lepsze (te są "resin pads only" - miękkie i tylko pod żywiczne klocki) - pod klocki metaliczne i nie koniecznie Shimano, i/lub przód na 180. Nawet okładzin nie trzeba zmieniać. Różnica będzie ogromna.
Mocowania pod bagażnik są porządne więc i dłuższe wycieczki czy jakiś obóz można obskoczyć.
Geometria taka trochę bardziej Trail niż stojak na zapięcie. Plus firmowe opony 2,25 więc w miarę lekko się toczy ale i byle co go nie zatrzyma. Na prawdę jest z tego roweru sporo frajdy - to namiastka takiego prawdziwego górala a cena jak za podstawowe ATB.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
31 Komentarzy
sortowanie:Normalnie, jak to w nowym rowerze;)
Ani słowa o autorze wstawki.
Szok!
Daję dużego plusa za sam opis.
Nada się do jazdy po bułki?
Za tyle to ja mam samochód…
I tak za każdym razem pod każdą wstawką rowerową 🤦🏻♂️
Za to, ciekawostka, lżejsze i chyba trochę mocniejsze hamulce Shimano (to już lepiej niż niektóre chińskie wynalazki), MT400 a nie bardzo popularne i trochę tańsze MT200, które potrafią montować nawet w rowerach za kilkanaście tyś zł. Ciekawe.