Niestety, ta okazja wygasła 29 września 2023.
165°
Opublikowano 30 sierpnia 2023
Koła szosowe Zipp 303 i 404 Firecrest tubeless disc tarcza, bębenek Shimano/ SRAM oraz XDR.
26,77zł z Niemcy ·
Opublikowane przez
Szuchov
Dołączył w 2019
217
5 500
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Sklep bike-discount.de ma bardzo dobrą ofertę na koła kultowej wręcz, wśród szosowców, marki Zipp.
Dostępne trzy modele:
404 Firecrest - bike-discount.de/en/…022
404 Firecrest bike-discount.de/en/…022
303 Firecrest bike-discount.de/en/…set
Sklep sprawdzony, wysyłka ok. 27zł (5,99 EUR), ceny zawierają 23% VAT.
Dostępne trzy modele:
404 Firecrest - bike-discount.de/en/…022
- bębenek Shimano HG/ SRAM,
- tubeless
- disc centerlock
- wysokość stożka - 58mm
- szerokość wewnętrzna 23mm
- waga 1470g
404 Firecrest bike-discount.de/en/…022
- bębenek Shimano xdr,
- tubeless
- disc centerlock
- wysokość stożka - 58mm
- szerokość wewnętrzna 23mm
- waga 1516g
303 Firecrest bike-discount.de/en/…set
- bębenek Shimano HG/ SRAM,
- tubeless
- disc centerlock
- wysokość stożka - 40mm
- szerokość wewnętrzna 25mm
- waga 1352g
Sklep sprawdzony, wysyłka ok. 27zł (5,99 EUR), ceny zawierają 23% VAT.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
80 Komentarzy
sortowanie:To są też dosyć lekkie i sztywne koła. Niestety wbrew pozorom nie da się tego tak łatwo i tanio osiągnąć. Przykładem są chińscy producenci, którym jeszcze trochę brakuje - robią koła tanie i lekkie ale malo sztywne przez co też niebezpieczne. Solidna bezpieczna konstrukcja z Chin wcale dużo mniej nie kosztuje.
Do tego wszystkiego dochodzi skala. Użytkowników rowerów są miliony ale użytkowników kół Zipp raczej dziesiątki tysięcy. Ze swojego podwórka podam, że na kilkudziesięciu moich rowerowych znajomych na Zippach jeździ może z 5. Zdecydowana większość to użytkownicy tańszych produktów - w przedziale 1500-4000zl. Ale są też tacy, którzy używają zestawów gdzie jedno koło kosztuje więcej nie też dwa ze wstawki.
I chyba najważniejsze, to nie jest produkt kalkulowany pod klienta z Polski. To nie wina producenta, że w naszym kraju trzeba pracować (średnio) miesiąc i nic nie wydawać, żeby kupić takie koła. (Edytowano)