Niestety, ta okazja wygasła 19 kwietnia 2023.
584°
Opublikowano 20 marca 2023
Carbonowe koła do roweru szosowego Prime Doyenne 44 Carbon Disc €510.99
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
uxs
Dołączył w 2016
105
8.657
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Konkrety:
W tej cenie otrzymujemy komplet kół Prime 44 mm pod hamulce tarczowe, PEŁNY zestaw do tubeless czyli wentyle, mleko, taśmę, konwersje do innych rozmiarów osi oraz opony Vittoria Corsa G2 28c. Sam zestaw i opony to około 500 zł.
W tej cenie nie ma możliwości o lepszy zestaw. Koła Prime są sprawdzone i godne polecenia. Sam posiadam taki zestaw na obręczach 2020 czyli węższe i stozek 50 mm.
Co ciekawe, piasty są oparte na systemie Ratchet Star (znanym z DT Swiss) zatem można przerobić je z 36T na 52T.
Pitu pitu:
Prime Doyenne 44 Carbon Disc Bundle
Doyenne to nowa nazwa rodziny poprzedniej wersji RD-44 Disc Wheelset firmy Prime. Aby zaznaczyć tę ewolucję, marka wyposażyła ten zestaw w oszałamiającą technologię, aby zaoferować najnowocześniejsze osiągi we wszystkich dyscyplinach. Dla Prime, rodzina produktów Doyenne reprezentuje technologię, innowację i wydajność.
Ten ekskluzywny zestaw zawiera zestaw Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset, dwie opony Vittoria Corsa tubeless ready oraz uszczelniacz Lifeline 150ml.
Zestaw kołowy Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset
Wyposażony w dwie wysokiej jakości obręcze z włókna węglowego T700 unidirectional (UD) i technologie przystosowane do wyścigów, ten zestaw kołowy jest idealnym ulepszeniem wydajności do ścigania się w trudnym terenie i jazdy po szybkich trasach szutrowych. Dzięki wysokiej jakości konstrukcji obręczy z włókna węglowego, oferuje doskonałą kombinację sztywności i trwałości bez zbędnej wagi. Prime wyposażył tę wersję w obręcz o głębokości 44 mm, która zapewnia płynne toczenie i zwiększoną aerodynamikę podczas przecinania wiatru.
Opracowane we współpracy z Team Spectra
Opracowany we współpracy z Team Spectra, zestaw Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset został poddany procesowi testowania CFD, w którym testowane są różne rozmiary i kształty, zanim powstanie idealne połączenie wytrzymałości, wagi i aerodynamiki. W rezultacie otrzymasz produkt końcowy Prime, któremu możesz zaufać dzięki testom drogowym przeprowadzonym przez profesjonalnych kolarzy.
Łącząc piasty SR2D, 36T Ratchet System, obrabiane CNC piasty ze stopu 6061 z szprychami J-Bend Pillar PDB1415, ten gotowy do wyścigów zestaw kołowy jest gotowy na każdą kolejną przejażdżkę. Zastosowano w nim również piasty Star Ratchet, które zapewniają najwyższą niezawodność dzięki temu, że każda z zapadek załącza się jednocześnie za każdym razem.
Łatwa konserwacja i możliwość montażu bezdętkowego
Nowo opracowany kształt kapturków końcowych z wbudowanym nacięciem znacznie upraszcza demontaż, a tym samym sprawia, że konserwacja jest jeszcze łatwiejsza. Ponadto, beznarzędziowa wymiana piasty umożliwia łatwą modernizację i konserwację w przyszłości.
Zestaw kołowy Prime Doyenne 44 Carbon Disc, wyposażony w technologię tubeless ready, pozwala cieszyć się zaletami tubeless, takimi jak możliwość stosowania niższego ciśnienia w oponach, co zwiększa trakcję, komfort i zmniejsza ryzyko przebicia opony. To sprawia, że jest to idealny upgrade, który zwiększy wydajność Twojej jazdy.
W tej cenie otrzymujemy komplet kół Prime 44 mm pod hamulce tarczowe, PEŁNY zestaw do tubeless czyli wentyle, mleko, taśmę, konwersje do innych rozmiarów osi oraz opony Vittoria Corsa G2 28c. Sam zestaw i opony to około 500 zł.
W tej cenie nie ma możliwości o lepszy zestaw. Koła Prime są sprawdzone i godne polecenia. Sam posiadam taki zestaw na obręczach 2020 czyli węższe i stozek 50 mm.
Co ciekawe, piasty są oparte na systemie Ratchet Star (znanym z DT Swiss) zatem można przerobić je z 36T na 52T.
Pitu pitu:
Prime Doyenne 44 Carbon Disc Bundle
Doyenne to nowa nazwa rodziny poprzedniej wersji RD-44 Disc Wheelset firmy Prime. Aby zaznaczyć tę ewolucję, marka wyposażyła ten zestaw w oszałamiającą technologię, aby zaoferować najnowocześniejsze osiągi we wszystkich dyscyplinach. Dla Prime, rodzina produktów Doyenne reprezentuje technologię, innowację i wydajność.
Ten ekskluzywny zestaw zawiera zestaw Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset, dwie opony Vittoria Corsa tubeless ready oraz uszczelniacz Lifeline 150ml.
Zestaw kołowy Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset
Wyposażony w dwie wysokiej jakości obręcze z włókna węglowego T700 unidirectional (UD) i technologie przystosowane do wyścigów, ten zestaw kołowy jest idealnym ulepszeniem wydajności do ścigania się w trudnym terenie i jazdy po szybkich trasach szutrowych. Dzięki wysokiej jakości konstrukcji obręczy z włókna węglowego, oferuje doskonałą kombinację sztywności i trwałości bez zbędnej wagi. Prime wyposażył tę wersję w obręcz o głębokości 44 mm, która zapewnia płynne toczenie i zwiększoną aerodynamikę podczas przecinania wiatru.
Opracowane we współpracy z Team Spectra
Opracowany we współpracy z Team Spectra, zestaw Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset został poddany procesowi testowania CFD, w którym testowane są różne rozmiary i kształty, zanim powstanie idealne połączenie wytrzymałości, wagi i aerodynamiki. W rezultacie otrzymasz produkt końcowy Prime, któremu możesz zaufać dzięki testom drogowym przeprowadzonym przez profesjonalnych kolarzy.
Łącząc piasty SR2D, 36T Ratchet System, obrabiane CNC piasty ze stopu 6061 z szprychami J-Bend Pillar PDB1415, ten gotowy do wyścigów zestaw kołowy jest gotowy na każdą kolejną przejażdżkę. Zastosowano w nim również piasty Star Ratchet, które zapewniają najwyższą niezawodność dzięki temu, że każda z zapadek załącza się jednocześnie za każdym razem.
Łatwa konserwacja i możliwość montażu bezdętkowego
Nowo opracowany kształt kapturków końcowych z wbudowanym nacięciem znacznie upraszcza demontaż, a tym samym sprawia, że konserwacja jest jeszcze łatwiejsza. Ponadto, beznarzędziowa wymiana piasty umożliwia łatwą modernizację i konserwację w przyszłości.
Zestaw kołowy Prime Doyenne 44 Carbon Disc, wyposażony w technologię tubeless ready, pozwala cieszyć się zaletami tubeless, takimi jak możliwość stosowania niższego ciśnienia w oponach, co zwiększa trakcję, komfort i zmniejsza ryzyko przebicia opony. To sprawia, że jest to idealny upgrade, który zwiększy wydajność Twojej jazdy.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
142 Komentarze
sortowanie:O cło się nie bój, podatki są już w cenie. Sporo towaru wysyłają również z magazynów w EU.
Promka super jeśli chodzi o karbony tylko czy większą prędkość nadaje sam materiał czyli karbon czy wysokość stozka? Pytam bo aktualnie nie mam pieniędzy na kola a w sezonie chciałem kupić aluminiowe Accent TGR PRO - waga ta sama co te na promocji, cena przez pół (nie liczę ceny z promocji).
Accent ma stozek 35mm co w terenach gdzie jeżdżę byłoby idealnie bo gdzie bym się nie ruszył to są podjazdy. Szukałem odpowiedzi na to pytanie czy to ważniejszy jest materiał czy wysokość stozka i nawet accent na to pytanie mi nie odpisal. Większość znajomych mówi po prostu "karbony są szybsze" ale na pytanie dlaczego to już nie są w stanie odpowiedzieć. Waga dla mnie nie ma pierwszorzędnego znaczenia ale jeśli mam mieć koła które ważą 1800g za 2k a koła które ważą tylko 400g mniej za ponad 4k no to dla mnie wybór jest oczywisty i biorę tańsze koła.
Różnice w prędkościach widać niesamowicie bo w poprzedniej szosie zmieniłem standardowe koła na dt aluminiowe że stozkiem 32mm i średnią przelotowa przy podobnym wysiłku zwiększyła się aż o 4kmh...
Wiec czy ktoś byłby w stanie sensownie wytłumaczyć czy znaczenie ma wysokość stozka czy materiał (pomijając oczywiście względy wagowe). Dzięki za odpowiedzi!
Jest tak dużo zmiennych, że trudno to opisać w kilku zdaniach - wysokość stożka to jedno, ale do zachowania laminarnego przepływu bardzo ważny jest np. stosunek szerokości zewnętrznej obręczy do rzeczywistej szerokości opony (zresztą te opony w zestawie tj. 28mm powinny dobrze współgrać z obręczą o szerokości 30mm). Liczy się całość przekroju obręczy w stosunku do kąta natarcia, ułożenie nypli, szprychy. To z jakiego materiału jest wykonana obręcz ma stosunkowo małe znaczenie, wysokość stożka będzie ważniejsza, ale jeżeli np. zakładasz stożek do gravela z oponami 40mm to nie ma znaczenia czy obręcz ma 35, czy 50mm - w obu przypadkach stożek prawie nic nie da
Pamiętaj też, że 1800g nie zawsze się równa 1800g. Oddalenie od osi obrotu ma jednak znaczenie przy przyspieszaniu
Raczej skrajnie nieprawdopodobne, że aerodynamika zrobiła tak dużą różnicę. Tym bardziej jeżeli mówisz o obręczy 32mm, którą trudno nazwać stożkiem. Pewnie kombinacja nowych łożysk (założyłeś też nowe opony?) i placebo Nowy sprzęt zawsze jest szybszy, nawet jeśli jest wolniejszy xD (Edytowano)
Czy ma ktoś porównanie tych kół (lub podobnych) z jakimićś aluminium na dt 350 i obręczach też dt - tj odczucia z jazdy Ew. Wytrzymałość
Ma ktoś jakieś sugestie limit kasy to 2000 do max 3500 zł (lepiej mniej)
Ew od osób posiadających porównanie - może jednak nie warto?
Dzięki
Co do kół to mam model 2020 i są bardzo wytrzymałe, nie były oszczędzane i wyglądają jak nowe. Kolega miał kilka lat temu pod hamulce szczękowe, robił na nich kilkanaście tysięcy kilometrów rocznie, nogę ma jak koń i sprzedał tylko dlatego, że z nowym rowerem miał inne, lżejsze koła. Jeśli masa Ci nie przeszkadza to myślę, że w tym budżecie nic lepszego nie znajdziesz na obręczach z włókna węglowego. Jeśli chcesz jak najlżejsze to myślę, że tutaj można do 3500 zł swobodnie coś poskładać na aluminiowych obręczach (np. DT R470), piastach 240s i lżejszych szprychach.
Edit. Ok już przeszło to te są mega ciężkie. Moje 50mm 1550gr (Edytowano)
Porównujmy jabłka do jabłek. Twoje mają raczej lżejsze komponenty.
Co dopiero można pomyśleć gdy rower kosztuje 10x tyle, albo 20x więcej. (Edytowano)
wiggle.co.uk/pri…dle