Niestety, ta okazja wygasła 19 kwietnia 2023.
584°
Opublikowano 20 marca 2023

Carbonowe koła do roweru szosowego Prime Doyenne 44 Carbon Disc €510.99

2.392,74zł4.474zł-47%
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika uxs
Opublikowane przez
uxs
Dołączył w 2016
105
8.657

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Konkrety:
W tej cenie otrzymujemy komplet kół Prime 44 mm pod hamulce tarczowe, PEŁNY zestaw do tubeless czyli wentyle, mleko, taśmę, konwersje do innych rozmiarów osi oraz opony Vittoria Corsa G2 28c. Sam zestaw i opony to około 500 zł.

W tej cenie nie ma możliwości o lepszy zestaw. Koła Prime są sprawdzone i godne polecenia. Sam posiadam taki zestaw na obręczach 2020 czyli węższe i stozek 50 mm.

Co ciekawe, piasty są oparte na systemie Ratchet Star (znanym z DT Swiss) zatem można przerobić je z 36T na 52T.






Pitu pitu:

Prime Doyenne 44 Carbon Disc Bundle

Doyenne to nowa nazwa rodziny poprzedniej wersji RD-44 Disc Wheelset firmy Prime. Aby zaznaczyć tę ewolucję, marka wyposażyła ten zestaw w oszałamiającą technologię, aby zaoferować najnowocześniejsze osiągi we wszystkich dyscyplinach. Dla Prime, rodzina produktów Doyenne reprezentuje technologię, innowację i wydajność.

Ten ekskluzywny zestaw zawiera zestaw Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset, dwie opony Vittoria Corsa tubeless ready oraz uszczelniacz Lifeline 150ml.

Zestaw kołowy Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset

Wyposażony w dwie wysokiej jakości obręcze z włókna węglowego T700 unidirectional (UD) i technologie przystosowane do wyścigów, ten zestaw kołowy jest idealnym ulepszeniem wydajności do ścigania się w trudnym terenie i jazdy po szybkich trasach szutrowych. Dzięki wysokiej jakości konstrukcji obręczy z włókna węglowego, oferuje doskonałą kombinację sztywności i trwałości bez zbędnej wagi. Prime wyposażył tę wersję w obręcz o głębokości 44 mm, która zapewnia płynne toczenie i zwiększoną aerodynamikę podczas przecinania wiatru.

Opracowane we współpracy z Team Spectra

Opracowany we współpracy z Team Spectra, zestaw Prime Doyenne 44 Carbon Disc Wheelset został poddany procesowi testowania CFD, w którym testowane są różne rozmiary i kształty, zanim powstanie idealne połączenie wytrzymałości, wagi i aerodynamiki. W rezultacie otrzymasz produkt końcowy Prime, któremu możesz zaufać dzięki testom drogowym przeprowadzonym przez profesjonalnych kolarzy.

Łącząc piasty SR2D, 36T Ratchet System, obrabiane CNC piasty ze stopu 6061 z szprychami J-Bend Pillar PDB1415, ten gotowy do wyścigów zestaw kołowy jest gotowy na każdą kolejną przejażdżkę. Zastosowano w nim również piasty Star Ratchet, które zapewniają najwyższą niezawodność dzięki temu, że każda z zapadek załącza się jednocześnie za każdym razem.

Łatwa konserwacja i możliwość montażu bezdętkowego

Nowo opracowany kształt kapturków końcowych z wbudowanym nacięciem znacznie upraszcza demontaż, a tym samym sprawia, że konserwacja jest jeszcze łatwiejsza. Ponadto, beznarzędziowa wymiana piasty umożliwia łatwą modernizację i konserwację w przyszłości.

Zestaw kołowy Prime Doyenne 44 Carbon Disc, wyposażony w technologię tubeless ready, pozwala cieszyć się zaletami tubeless, takimi jak możliwość stosowania niższego ciśnienia w oponach, co zwiększa trakcję, komfort i zmniejsza ryzyko przebicia opony. To sprawia, że jest to idealny upgrade, który zwiększy wydajność Twojej jazdy.
Chain Reaction Cycles Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

142 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika mateusz.cr
    mateusz.cr
    czy sklep jest legit, można zaufać? Siedziba jest w UK, nie grozi cło?
    Awatar użytkownika Szuchov
    Szuchov
    Bardzo legit. Grupa CRC/Wiggle jest chyba największym graczem w Europie jeśli chodzi o sklepy rowerowe. Są jeszcze właścicielem Bike24 i Bikester i chyba Probikeshop.
    O cło się nie bój, podatki są już w cenie. Sporo towaru wysyłają również z magazynów w EU.
  2. Awatar użytkownika Komaryt
    Komaryt
    A teraz tak serio bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie.
    Promka super jeśli chodzi o karbony tylko czy większą prędkość nadaje sam materiał czyli karbon czy wysokość stozka? Pytam bo aktualnie nie mam pieniędzy na kola a w sezonie chciałem kupić aluminiowe Accent TGR PRO - waga ta sama co te na promocji, cena przez pół (nie liczę ceny z promocji).

    Accent ma stozek 35mm co w terenach gdzie jeżdżę byłoby idealnie bo gdzie bym się nie ruszył to są podjazdy. Szukałem odpowiedzi na to pytanie czy to ważniejszy jest materiał czy wysokość stozka i nawet accent na to pytanie mi nie odpisal. Większość znajomych mówi po prostu "karbony są szybsze" ale na pytanie dlaczego to już nie są w stanie odpowiedzieć. Waga dla mnie nie ma pierwszorzędnego znaczenia ale jeśli mam mieć koła które ważą 1800g za 2k a koła które ważą tylko 400g mniej za ponad 4k no to dla mnie wybór jest oczywisty i biorę tańsze koła.
    Różnice w prędkościach widać niesamowicie bo w poprzedniej szosie zmieniłem standardowe koła na dt aluminiowe że stozkiem 32mm i średnią przelotowa przy podobnym wysiłku zwiększyła się aż o 4kmh...

    Wiec czy ktoś byłby w stanie sensownie wytłumaczyć czy znaczenie ma wysokość stozka czy materiał (pomijając oczywiście względy wagowe). Dzięki za odpowiedzi!
    Awatar użytkownika Golomp
    Golomp
    Karbony są tak samo szybsze od kół aluminiowych jak Porsche od Audi.
    Jest tak dużo zmiennych, że trudno to opisać w kilku zdaniach - wysokość stożka to jedno, ale do zachowania laminarnego przepływu bardzo ważny jest np. stosunek szerokości zewnętrznej obręczy do rzeczywistej szerokości opony (zresztą te opony w zestawie tj. 28mm powinny dobrze współgrać z obręczą o szerokości 30mm). Liczy się całość przekroju obręczy w stosunku do kąta natarcia, ułożenie nypli, szprychy. To z jakiego materiału jest wykonana obręcz ma stosunkowo małe znaczenie, wysokość stożka będzie ważniejsza, ale jeżeli np. zakładasz stożek do gravela z oponami 40mm to nie ma znaczenia czy obręcz ma 35, czy 50mm - w obu przypadkach stożek prawie nic nie da


    Pamiętaj też, że 1800g nie zawsze się równa 1800g. Oddalenie od osi obrotu ma jednak znaczenie przy przyspieszaniu

    Różnice w prędkościach widać niesamowicie bo w poprzedniej szosie zmieniłem standardowe koła na dt aluminiowe że stozkiem 32mm i średnią przelotowa przy podobnym wysiłku zwiększyła się aż o 4kmh...
    Raczej skrajnie nieprawdopodobne, że aerodynamika zrobiła tak dużą różnicę. Tym bardziej jeżeli mówisz o obręczy 32mm, którą trudno nazwać stożkiem. Pewnie kombinacja nowych łożysk (założyłeś też nowe opony?) i placebo Nowy sprzęt zawsze jest szybszy, nawet jeśli jest wolniejszy xD (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Liam-al
    Liam-al
    Witam mam pytanie. Czy piasty w tych kołach są uszczelniane na podobnym poziomie co DT350?
    Czy ma ktoś porównanie tych kół (lub podobnych) z jakimićś aluminium na dt 350 i obręczach też dt - tj odczucia z jazdy Ew. Wytrzymałość

    Mam aktualnie koła Bontrager affinity waga pewnie jakieś 2.2 kg i zastanawiam się nad jakąś zmianą i trochę się zastanawiam.

    Ma ktoś jakieś sugestie limit kasy to 2000 do max 3500 zł (lepiej mniej)

    Ew od osób posiadających porównanie - może jednak nie warto?
    Dzięki
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    Nie wiem czy to pomoże ale rzuć okiem na prezentację podobnej piasty: facebook.com/wat…012


    Co do kół to mam model 2020 i są bardzo wytrzymałe, nie były oszczędzane i wyglądają jak nowe. Kolega miał kilka lat temu pod hamulce szczękowe, robił na nich kilkanaście tysięcy kilometrów rocznie, nogę ma jak koń i sprzedał tylko dlatego, że z nowym rowerem miał inne, lżejsze koła. Jeśli masa Ci nie przeszkadza to myślę, że w tym budżecie nic lepszego nie znajdziesz na obręczach z włókna węglowego. Jeśli chcesz jak najlżejsze to myślę, że tutaj można do 3500 zł swobodnie coś poskładać na aluminiowych obręczach (np. DT R470), piastach 240s i lżejszych szprychach.
  4. Awatar użytkownika ujm
    ujm
    A tak serio co w nich takiego fajnego jak to tyle waży? I to jeszcze carbon, przeciez to powinno być lżejsze o co najmniej 400g, a raczej więcej.
    Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    Z tym 400g+ to grubo przesadziłeś
  5. Awatar użytkownika pJacek
    pJacek
    Poleci ktoś rower w cenie tych kół?
    Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    Jasne. Polecam
  6. Awatar użytkownika Resource.register.
    Resource.register.
    Za tyle to porządnych nakrętek na osie nie kupicie a co dopiero mówić o kompletnych kołach
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    Ledwo dętki za tyle można kupić.
  7. Awatar użytkownika suchy_lub
    suchy_lub
    I po co przepłacać za jakieś evensrajty. Bardzo dobra okazja.
    Awatar użytkownika Krzysiek.Koszula
    Krzysiek.Koszula
    No nie wiem, nie wiem. Większa waga, nie masz opcji podjechać do serwisu osobiście i piasty
  8. Awatar użytkownika Gregory_W
    Gregory_W
    karbonowe i waga 1875 g... śmiech na sali w zeszłym tygodniu odebralem zamowione kola na obręczach alu DT swiss RR 511 + piasty DT 350 + szprychy DT 2.0/1.8 + nyple mosiezne na 24/28 szprychach z max. obciążeniem 130kg (te karbo mają max.110kg), ważą i kosztuja mniej no, ale look na korzyść karbo
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    Kolejny inteligent powiatowy.
  9. Awatar użytkownika Pasza122
    Pasza122
    Za tyle to macie sami wiecie co do sami wiecie czego żeby pojechać po sami wiecie co 😁
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    Zapomniałeś dodać, że jeszcze sami wiemy ile tysięcy trzeba dołożyć żeby kupić w końcu coś porządnego.
  10. Awatar użytkownika RoyamI
    RoyamI
    23 wew, 30 zew, całkiem zacne koła
  11. Awatar użytkownika Szuchov
    Szuchov
    Plus. Wrzucałem kiedyś ten promocje na ten zestaw. Nic lepszego za te pieniądze się nie znajdzie.
  12. Awatar użytkownika pawel.pawelxlo
    pawel.pawelxlo
    Jakbym założył te koła do swojego roweru to byłby warty wtedy 2600 zł
    Awatar użytkownika glan_ik
    glan_ik
    A z Tobą na nim to by jeszcze trzeba było dopłacać
  13. Awatar użytkownika Jedrusiek
    Jedrusiek
    Brać. Zaraz nie będzie 😃dzięki za wstawkę 👏👏🏆💪
  14. Awatar użytkownika Sicknature
    Sicknature
    Aż mnie cebula piecze bo kupiłem Vinci w listopadzie za 3500
    Edit. Ok już przeszło to te są mega ciężkie. Moje 50mm 1550gr (Edytowano)
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    No spoko. Zapłaciłeś niemal 2x więcej.
    Porównujmy jabłka do jabłek. Twoje mają raczej lżejsze komponenty.
  15. Awatar użytkownika mewa336
    mewa336
    Koła droższe niż komplet opon do auta.
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    H O R R O R
    Co dopiero można pomyśleć gdy rower kosztuje 10x tyle, albo 20x więcej. (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika glan_ik
    glan_ik
    23mm wewnętrznej, to i na gravela się nada
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    Owszem.
  17. Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    Ciężkie jak skurczybyk, ale cena bardzo dobra
    Awatar użytkownika aro52
    aro52
    To waga całego zestawu "1675g (Added bundle weight)", a prawdopodobnie piasty i obrecze takie same jak u naszych składaczy kół z chin (pomijając dopłatę do piast DT).
  18. Awatar użytkownika _Volt_
    _Volt_
    Kurcze, koła fajne ale musiałbym do nich szosę dokupić bo mam zabytek na szczękowe hamulce :P
    Awatar użytkownika Przemek_8
    Przemek_8
    Jeśli nie mieszkasz w górzystym terenie to tarcze są zbędne, a do tego cięższe niż szczęki
  19. Awatar użytkownika radek.pisarek
    radek.pisarek
    Jakieś propozycje do 3000 na szczęki i oponę 700x23 ?
    Awatar użytkownika uxs
    uxs Autor
    Opony 23c? Wow.
  20. Awatar użytkownika Szukszuk
    Szukszuk
    Coś pod szczęki i dętki?
Awatar użytkownika