Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
350°
Opublikowano 5 dni temu
Hulajnoga elektryczna RUPTOR R1, Zielona (500W, max. 45km/h, zasięg do 80km) @ 7way
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
BetPay Edytor
Dołączył w 2018
2.111
9.835
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Cena spada z kodem RUPTOR500
RUPTOR R1
Dzięki silnikowi o mocy 500 W - jest on w stanie udźwignąć nawet osobę o wadze 120 kg. Nie trzeba więc mówić, że żadne wzniesienie, czy przeszkoda nie powinny stanowić dla niego większego problemu. Co więcej - posiada on napęd na tylne koło, tak, jak motocykl. Dzięki temu bardzo gładko wchodzi w zakręty i błyskawicznie zbiera się do dalszej jazdy!
Recenzja:
Specyfikacja:
- Darmowa dostawa i zwrot !
- W innych sklepach od 3000 zł: allegro.pl/lis… r1
RUPTOR R1
Dzięki silnikowi o mocy 500 W - jest on w stanie udźwignąć nawet osobę o wadze 120 kg. Nie trzeba więc mówić, że żadne wzniesienie, czy przeszkoda nie powinny stanowić dla niego większego problemu. Co więcej - posiada on napęd na tylne koło, tak, jak motocykl. Dzięki temu bardzo gładko wchodzi w zakręty i błyskawicznie zbiera się do dalszej jazdy!
- bateria o pojemności 20 Ah (zasięg nawet do 80 km)
- zamontowana na podeście mata antypoślizgowa oraz amortyzowane koła i zawieszenie wahaczowe
- przejrzysty wyświetlacz, aby otrzymać wszystkie informacje
- posiada moduł Bluetooth - Oprócz sprawdzenia, co się dzieje z Twoim pojazdem w czasie rzeczywistym - możesz też zmienić jego ustawienia
Recenzja:
Specyfikacja:
- Moc silnika 500 W
- Pojemność baterii 20 Ah
- Napięcie baterii 48 V
- Koła 10.0 Cal
- Maksymalny zasięg Około 80 km
- Maksymalna prędkość 45 km/h
- Rodzaj hamulca 2x Tarczowy
- Maksymalne obciążenie 120 Kg
- Waga 24,5kg
- Typ silnika Bezszczotkowy
- Wodoodporność IP54
- Czas ładowania 9-10 h
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
36 Komentarzy
sortowanie:z pozytywów:
dobry zasięg 50-70km zależnie od prędkości i terenu, z baterią 20ah czyli v2 k
dość szybka
łatwe odblokowanie prędkości maksymalnej
duże grube opony opony
ładnie się prezentuje i wygląda solidnie
ekran z dużą ilością infomracji
sztywna amortyzacja która mało zbiera bez możliwości regulacji, dobra na duże prędkości ale nie dla wygody
fajne hamulce tarczowe
dobre mocne światła
taśmy led podświetlające spód zwiększające widocznośc w nocy
wysoko zawieszony łatwiej pokonywać progi
mechanizm składania i składana kierownica, jest dość kompaktowa do przechowywania i przewozu, mechanizm skladania z kilkoma zabezpieczeniami wydający się być solidny
fajny metalowy podnóżek o który można oprzeć nogę podczas jazdy
negatywy:
słaba jakość wykonania
wiele raportów o łamaniu się kierownicy, ja miałem tylko luzy
zgodnie z tym co piszą użytkownicy trzeba w tym ciągle grzebać i poprawiać, dokręcać, pilnować, dla niektórych to być może zaleta, dla mnie nie
amortyzacja raczej na pokaz, bardziej sportowa niż dla wygody, dla mnie negatyw ale może dla kogoś będzie to na plus
słaba zawkleczka portu ładowania baterii trzeba kupić raczej własną zakręcaną z aliexpress (g19)
brak blokady hulajnogi poprzez kluczyk, app w najnowszej wersji oprogramowania, wcześniej podobno działało
przekłamania w liczniku dystansu i prędkości, pokazuje więcej niż w rzeczywistości, około 15%
manetka prędkości ma duży dead zone na początku
manetka prędkości ma problem że nie odbija i czasami hulajnoga sama jedzie
ma kierunkowskazy ale są one słabo widoczne, i ciężko się je włącza
przez wysokie zawieszenie ciężko się jeździ w niższych prędkościach
tryb eko i standard rwie gdy dobija się do prędkości maksymalnych
przyciski kontrolne są bardzo blisko siebie i łatwo pomylić w nocy
za mało pasywnych elementów odblaskowych, powinien być odblask z przodu, tyłu i po bokach na sztycy, kompensują to na pewno ledy i reflektor ale imo mogło by być
deck jest dość śliski trzeba samemu kombinować z przylepną taśmą antypoślizgową
KERS czasami dość dziwnie działa ale od biedy można przeboleć, miałem przygody że zatrzymuję się by ustąpić pierwszeństwa dodaje gazu a nie mogę jechać gdy chce przejechać skrzyżowanie
w standardzie nie ma opon samoregenerujących
brak dźwięku kierunków więc łatwo zapomnieć
wg mnie zbyt głośne działanie sygnału wciśnięcia przycisku
gumowe nakładki gdzie trzyma się ręce na kierownicę ruszają się mimo dokręcenia
hamulce są dość daleko od kierownicy więc ciężko mieć je cały czas pod kontrolą podczas jazdy zwłaszcza jak ktoś ma mniejsze dłonie
reflektory oślepiają innych uczestników ruchu, jakieś odcięcie od góry można by zrobić fabrycznie bez lepienia taśmą lub regulacja kąta
mały kąt skrętu więc ciężko manewrować w garażu
zawleczka składania niektórym wypada, są dwa inne zabezpieczenia niemniej jednak to niepokojące
hulajnoga jest reklamowana jako ip54, ale oficjalne serwisy mówią że można jedynie pochlapać z kubka wodą, a nie jest odporna na deszcz. Więc to takie Chińskie ip54 że będzie działać jak sobie pochlapiesz parę kropelek na deck. Ale jak Cię załapie deszcz lub ulewa to będzie po hulajnodze. Serwisy oferują dodatkowo płatną usługę uszczelniania co pozwala na jazdę wg nich na jazdę w mżawce. Użytkownicy natomiast raportują wiele problemów z osprzętem że nie jest wodoodporny i zalecają zakładanie worków lub folii plastikowej spożywczej na wyświetlacz i przyciski sterujące. Ci którzy rozbierali mówią że te gumy zabezpieczające przed wodą były u nich niespasowane i nie chroniły przed wodą. IP54 przynajmniej wg standardu międzynarodowego oznacza ochronę przez deszczem (pionowym, pod kątem do 60 stopni oraz zachlapaniem), do 6 poziomu ochrony zakres ochrony się kumuluje czyli 4 poziom chroni też przed tym opisanym w 3,2 i 1. Teoretycznie ta hulajnoga nie ma jedynie ochrony przed wodą z węża (myjnia na poziomie 5, i karcher/wąż strażacki mniejszy na poziomie 6 oraz zatopieniem), ale tutaj to jest tylko teoretyczne niestety. A przypominam że większość osprzętu elektrycznego np łączniki i gniazdka w łazience, dzwonki, zewnętrzne skrzynki elektryczne itd ma ip54 lub ip44. Wg mnie po tym co piszą użytkownicy prawdziwa odporność to albo IP50 albo IP52 po płatnym uszczelnieniu. Tak wygląda test ip54:
hulajnoga ma problem z zawieszaniem się, gdzie sama odjeżdża z maksymalną prędkością bez dodawania gazu na manetce, mi się coś takiego zdarzyło i nie da się w takim przypadku jej wyłączyć, zatrzymać przyciskami, trzeba odłączyć kabel od zasilania do decku by ją unieruchomić. Po ponownej próbie włączenia piszczała bez pokazywania wyświetlacza, potem po jakimś czasie pokazywała kody błędów 10,14,15 (błędy w czujnikach halla i połączenia z płytą główną). Hulajnogę zwróciłem do sprzedawcy i szybko otrzymałem zwrot pieniędzy bez żadnych problemów, wiec to na pewno na plus. Wydarzenie powyżej miały miejsce przy przebiegu około 240km, 20h jazdy, klika ładowań/doładowań
Po zwrocie przesiadłem się na ninebot max g2, naprawdę wodoodporny (ipx5), czuć amortyzację, lepszy osprzęt, lepsza manetka gazu, odblaski, kers, nie oślepia innych (kosztem słabszego doświetlania niestety), app jest dużo lepsza, możliwość wyboru do ile ma się naładować, alarm jak ktoś ruszy, w trybach eko i standard nie rwie gdy osiąga się max prędkość, lepiej się jeżdzi przy niskich prędkościach, lokalizacja przez apple airtag, brakuje natomiast prędkości i zasięgu, szerszych opon, silnego reflektora, taśm led, wyświetlacz też słabszy. Ale lepszy na dojazdy bo nie trzeba się martwić że zaskoczy deszcz czy burza. Kukirin i inne budżetowe chińskie też mają z podobnymi rzeczami podobne problemy. Na spokojne dojazdy ninebot lepszy, ruptor bardziej wyczynowy, grand turismo na weekendowe wycieczki gdy wiesz że deszcz nie zaskoczy plus lubisz przy tym dłubać, ale jak dla mnie nie do codziennej jazdy. Wszystko powyżej to moja subiektywna opinia i moje prywatne przemyślenia na temat tej hulajnogi w kontekście tego czego ja potrzebuje, a nie ogólnych potrzeb każdego czy obiektywnych faktów. (Edytowano)
Tanie chińczyki trzeszczą, stukają, pukają czasem już po pierwszych kilometrach. Wymagają też dużo dłubania od właściciela.