Niestety, ta okazja wygasła 22 maja 2023.
1157°
Opublikowano 19 maja 2023

Bagażnik na 2 rowery Thule ProRide 591

769,99zł999zł-23%
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika Pathfinda
Opublikowane przez
Pathfinda
Dołączył w 2019
6
31

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

W poszukiwaniu bagażnika na rowery trafiłem na dobrą ofertę Thule ProRide 591. Starszy model Thule jednak w cenie praktycznie podstawowego Freeride 532.

Dostępna jest również oferta na jeden rower za 395zł.
Centrum Rowerowe Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

161 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika TomPo
    TomPo
    bardzo fajny uchwyt, należy tylko pamiętać, że ze względu na sposób łapania dolnej rury nie nadaje się do przewożenia niektórych rowerów damskich gdzie 2 rury są blisko siebie jedna nad drugą np.

    13913013_1.jpg
    Łapanie przy korbie, gdzie szczęki zaciskowa sie zmieszcza jest mało bezpieczne bo szczęki łapią pod duzym kątem i za nisko. (Edytowano)
    Awatar użytkownika hieronim.marszczybroda
    hieronim.marszczybroda
    Dokładnie taki rower na dokładnie takim uchwycie fiknął mi z dachu. Więc tak- zdecydowanie odradzamy
  2. Awatar użytkownika krypton
    krypton
    Od lat (13? 15?) jeżdżę z najpierw 2x, potem 3x 591; przed poprzednim sezonem dokupiłem jeden 598 na rower drugiego dziecka. Kilka informacji, które mogą się przydać:
    * 591, pomimo używania przez cały rok (czyli w zimie wystawione na mróz i sól) doskonale działają cały czas; widać lekki ubytek na estetyce, ale nic poza tym; 598 pewnie będą takie same.
    * 598 wydaje się być nieco wygodniejszy (trochę większa łapa, ukośne paski), ale realnie nie ma dużej różnicy; jeśli ktoś musi kupić kilka i chce zaoszczędzić kilka stów, to bez zastanowienia brać 591
    * w dyskusję hak vs. dach nie wchodzę, ale powiem tylko, że mocno zapięte na dachu rowery o standardowym kształcie (MTB XC, gravel, dziecięce wersje MTB) nigdy nie spadły, ani nie sprawiały wrażenia jakby miały. Jeżdżę szybko, głównie prędkości autostradowe (nie wlekę się prawym pasem). Na te prawie 1000 razy, jak przez lata rowery zapinałem i odpinałem, pewnie kilka razy zdarzyło mi się zapomnieć któregoś paska. Nic się nie stało.
    * możliwe, że 598 są nieco wygodniejsze montażu rozumianym jako mocowanie ich do poprzecznych belek. Nie pamiętam szczegółów, dociekliwi mogą ściągnąć instrukcje w PDF i porównać. Jeśli tak jest, to może to robić różnicę osobom, które chcę zdejmować bagażnik rowery z belek (np. poza sezonem albo wymieniać na bagażnik na narty, choć w tym wypadku jednak polecam kupić drugi komplet belek i zdejmować całość, dużo wygodniejsze i szybsze; kilka razy na początku tak zrobiłem -- ale wtedy trzeba pamiętać o miejscu na przechowywanie zmontowanego bagażnika),
    * łapa w 598 ma więcej gumy, guma jest też bardziej miękka; osobom, które mają ramę roweru z karbonu może to robić różnicę (choć coś mi świta, że i 591 i 598 wymaga wkładki oficjalnie). Ja nie mam karbonu i nie będę miał z założenia, więc mi bez różnicy. (Edytowano)
    Awatar użytkownika rad_ek
    rad_ek
    Hak vs dach to chyba mało kto podważa solidność mocowania, ja bym powiedział, że raczej chodzi o samą wygodę użytkowania, nie musisz podnosić rowerów tak wysoko no i nie ma problemu z miejscami gdzie masz niżej strop/dach (garaże, parkingi piętrowe).
  3. Awatar użytkownika Gutozaur
    Gutozaur
    Czy ktoś wie czym to się różni od 532?
  4. Awatar użytkownika beczka
    beczka
    Pytanie do posiadaczy - ile takich uchwytów sensownie da się ustawić na bazie? 3?
    Awatar użytkownika _Ranger_
    _Ranger_
    Na kodiaqu mam 4 i mieszczą się bez problemu
    13918880-0CmDc.jpg (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika banshe
    banshe
    Dobra bo nie ogarniam tego mam ASX. Nigdy nic nie woziłem na dachu. Czy ja potrzebuję coś jeszcze dokupować do tego co w wstawce czy to już wszystko czego potrzebuje by zamontować na dach i wsadzić rowery ?
    Awatar użytkownika pawel1610
    pawel1610
    Potrzebujesz jeszcze bagażnika dachowego (belki) do których mocujesz bagażniki rowerowe.
  6. Awatar użytkownika jacek.kamil
    jacek.kamil
    Czy ktoś podpowie jaką bazę wybrać do takich uchwytów? Thule ma ich kilka w ofercie, a ja za cholerę nie wiem, która będzie dobra. Z planem na 4 rowery do suva (niestety bez haka). (Edytowano)
    Awatar użytkownika Gutozaur
    Gutozaur
    Chyba nawet na stronie Thule masz wyszukiwanie po samochodzie. Ja do swojego Kuga mk3 znalazłem złożony zestaw na Allegro ale rzeczywiście jest to trochę pogmatwane. Jest wysoko ale wożę w bagażniku schodki składane z curvera i jest idealnie.
  7. Awatar użytkownika Wojtek.J
    Wojtek.J
    Wrzucę tu opinię, którą dodałem kiedyś na Ceneo, może się komuś przyda.
    Choć dotyczyła 598, odnosiłem się w niej także do 591 - do minusów tego bagażnika, które skłoniły mnie do przesiadki na 598.

    Używałem uchwytów Thule 530, ProRide 591, a teraz ProRide 598 - podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami, może komuś przyda się mój skrótowy opis.
    Thule 530 ma prostą konstrukcję, jest cichy i niezawodny, ale równocześnie mało wygodny w użytkowaniu. Korzystanie z niego wymaga ciągłego użycia dwóch rąk (trzeba trzymać uchwyt w odpowiedniej pozycji podczas podnoszenia roweru), lepszej koordynacji ruchów (trzeba uważać by rower w trakcie montażu na dachu nie przewrócił się), sposób w jaki uchwyt zaciska się na ramie roweru często budzi obawy (ma się wrażenie, że rower wyleci z uchwytu lub odwrotnie ... rower trzyma się pewnie w uchwycie, ale czy rama roweru to wytrzyma?). Przejechałem z dwoma Thule 530 na dachu dobrych kilka tysięcy kilometrów i uważam, że jest co najwyżej poprawnym produktem - Thule 530 jest naprawdę solidny, ale Thule z serii ProRide (591 i 598) są nie tylko bardziej estetyczne, ale i dużo wygodniejsze w użyciu.
    Thule 591 zachwycił mnie początkowo wygodą użytkowania. Jeden ruch aby wysunąć ramię uchwytu do odpowiedniej pozycji (blokuje się w niej samo, nie opadając). Drugi ruch, by rower włożyć do uchwytu (nie trzeba wtedy trzymać uchwytu w ręce, można skupić się na podnoszeniu roweru). Trzeci ruch to zamknięcie klamry chwytającej ramę roweru (szybkie i wygodne, nie ma tu większej obawy o kondycję ramy). Uchwyt solidny, przemyślany, ale ... jest niestety "ale".
    Do szału w modelu 591 doprowadza mnie gwizd wydawany przez niego (niezależnie od użytego pod nim samochodu i bagażnika bazowego). Czy z rowerem, czy bez niego, zamiast szumu (akceptowalnego przy jeździe z rowerem na dachu) słychać gwizd. Irytujący gwizd. Był to jedyny prawdziwy powód, dla którego zacząłem myśleć o kupnie uchwytu Thule 598 (a nie kolejnego, znacznie tańszego 591) gdy postanowił kupić uchwyt na drugi rower.
    Thule 598 jest najdroższym produktem w stawce ... cena jest wręcz zbyt wysoka. Udało mi się kupić go za ok. 460 zł w lipcu 2016 - da się znaleźć go w dobrej cenie gdy dobrze poszukamy. To niestety wciąż +50% w stosunku do Thule 591. Różnica wielka, ... ale wg mnie warto wydać więcej. Minusy? Dla mnie tylko cena. Jest wręcz nieuzasadnienie wysoka. Plusy? Jest cichy, nie gwiżdze jak 591. To wbrew pozorom ważne. Jest nieco wygodniejszy w użyciu od 591 - "łapa" chwytająca ramę jest większa, obejmuje ramę całkowicie, siła zamykania jest kontrolowana (nie musimy martwić się o uszkodzenie ramy, po prostu kręcimy póki pokrętło na to pozwoli, nie przejmując się niczym). W końcu metalowe elementy leżące na bagażniku bazowym są podgumowane, nie rysują więc go jak Thule 591 (mała rzecz, a daje wyraźnie pozytywny efekt). Podobno zmiana układu pasków sprawia, że rower tkwi w uchwycie stabilniej (być może, nie potrafię tego stwierdzić). Bardzo łatwo jest przekręcanie uchwytu "na drugą stronę" - robiłem to także w 530 i 591, było zdecydowanie mniej wygodne.Który z uchwytów wolę? Bez wątpienia 598, ale wygoda i cisza okupione są bardzo wysoką ceną.Może komuś uda się trafić Thule 591, który nie wydaje irytujących dźwięków - nie jestem jednak jedynym użytkownikiem, którego trapi taki problem.Pozdrawiam!
    (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika rafalopatika
    rafalopatika
    Tylko na hak. Polecam
    Awatar użytkownika axis85
    axis85
    A jeżeli ktoś jeździ cały rok i co kilka dni przewozi rowery? Uważasz że zakładanie i zdejmowanie bagażnika ma jak min 2 razy na tydzień jest fajne? A co powiesz na to jak ktoś ma kilka rowerów za 30+ k zł i wozi je na haku i dostanie dzwona od starego dziada w rowery?
  9. Awatar użytkownika MrOgoor93_.
    MrOgoor93_.
    Czy ktoś orientuje się czy uchwyty są kompatybilne z innymi bagażnikami niż Thule? Kupiłem 2 szt. i chciałbym zamontować na Peugeot 207 ale nie widzę kompatybilnych dla tego modelu bagażników Thule
    Awatar użytkownika Wilkq123
    Wilkq123
    Są kompatybilne z każdym bagażnikiem na tzw. wsuwki - ja mam belki Cruz.
  10. Awatar użytkownika yaarek
    yaarek
    Polecam kupić używkę 598. Jest trochę bardziej dopracowany. W miejscu gdzie trzyma za ramę jest dodatkowy języczek, dzięki któremu nie da się ramy wyciągnąć w bok bez odblokowywania.
    W podstawkach pod koła ma też takie dodatkowe rowki na zaczepienie pasków, żeby nie przeszkadzały podczas wkładania w nie kół.
    I jak dobrze widzę na zdjęciu, w 591 nie ma pompek do naciągania pasków. (Edytowano)
    Awatar użytkownika z0lty
    z0lty
    No ja właśnie zastanaiwam się pomiędzy 591 a 598 ktory nowy jest drozszy o 100 na allegro.
  11. Awatar użytkownika R3miq
    R3miq
    Ja używam 598 od kilku lat, wtedy mocno myślałem o 591, ale jak zobaczyłem że można z nich wyciągnąć rower jednym szarpnięciem to odpuściłem. Dla ciekawych są filmiki na YT
    Awatar użytkownika Darkseeder
    Darkseeder
    Przy obecnych szlifierkach na baterię każdy rower z każdego uchwytu da się wyciągnąć w trymiga
  12. Awatar użytkownika Chst
    Chst
    Teraz dostępny za 569,99. Pozdrowienia dla tych co kupili za 769,99
    Awatar użytkownika naja
    naja
    Zauważ, że za 769,99 były dwa bagażniki
    Teraz tylko jeden za 569,99
  13. Awatar użytkownika Kamil.Pidel
    Kamil.Pidel
    Nie wiem skąd te minusy, bo cena jak za nowy bardzo dobra. Używki są wystawiane po 360 - 400zł/szt...
    Awatar użytkownika marek.panicz
    marek.panicz
    Dokładnie oferta bardzo dobra a montaż jest swietny
  14. Awatar użytkownika Matzon
    Matzon
    Dzięki bardzo dobra oferta. Mam dwa takie a teraz potrzebuje 3ci dla syna. Ostatni raz j
    ak patrzyłem to były za ponad 500
    Awatar użytkownika KM79_
    KM79_
    No to teraz tylko dorobić jeszcze jedna latorośl i brać
  15. Awatar użytkownika domelPL
    domelPL
    No jeszcze promke na bazę poproszę.
  16. Awatar użytkownika marek.panicz
    marek.panicz
    Wielki dzięki, kupione, świetna oferta choć pamiętam 2 lata wstecz był taki zestaw do kupienia za niecałe 600zl i chyba też w tym samym sklepie ale wiadomo inflacja i ceny w górę
  17. Awatar użytkownika VINCENZO
    VINCENZO
    To ten model co można wyszarpac rowery?
    Awatar użytkownika Pathfinda
    Pathfinda Autor
    Tak, jak z każdego . Kwestia odpowiedniego zrobienia dźwigni na ramie i nawet teoretycznie bardziej antykradzieżowy 598 nic tutaj nie zmieni.
  18. Awatar użytkownika Ozzie89
    Ozzie89
    To rozumiem nie wymaga haka? (Edytowano)
    Awatar użytkownika JohnFairPlay
    JohnFairPlay
    bagażniki rowerowe nie wymagają haka, bo przymocowane są do bagażnika bazowego na dachu
  19. Awatar użytkownika lakimakromedia
    lakimakromedia
    Jak z hałasem przy takim bagażniku na hak?
    Mam taki na klapę tylna do kombi, to paski niemiłosiernie hałasują już przy 50km/h... Tu w sumie nie ma tych pasków(?), ale jednak może coś hałasuje (same rowery)?
    Awatar użytkownika Maniek93
    Maniek93
    to nie na hak, tylko na dach.
  20. Awatar użytkownika braders
    braders
    Dwa takie po 300 zł na olx puściłem. Szukałbym używek, tam nie ma co się zepsuć. Hak jednak lepszy.
    Awatar użytkownika KrzychuKadetemTera
    KrzychuKadetemTera
    Już prawie kupiłem wszystko na dach ale ostatecznie wziąłem na hak. Zdecydowanie lepszy jest hak dla mnie
Awatar użytkownika