Niestety, ta okazja wygasła 2 minuty temu.
175°
Opublikowano 11 sierpnia 2023
Rower górski MTB Rockrider XC 120
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Szamba_de_janeiro
Dołączył w 2017
11
157
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
MTB XC 120 to nasz pierwszy model do rozpoczęcia przygody z wyścigami XC. Osprzęt największych marek, takich jak SRAM i ROCKSHOX, łączy precyzję, lekkość i wytrzymałość.
Z kolei koła kompatybilne z tubeless ready oferują dobrą dynamikę.
Idealny rower górski do doskonalenia swoich umiejętności!
RamaAluminium 6061 i 6013 o zróżnicowanej grubości.
Kompatybilna z dwoma koszykami na bidon (prócz rozmiaru S).
Standard BOOST.
Widelec powietrznyRockShox RECON GOLD RL standard BOOST,skok 100 mm,blokada Combolock 2 na kierownicy,sztywna oś.
Napęd jednorzędowySram NX EAGLE 12 przełożeń.
Kaseta Sram PG1230 11-50.
Jednorzędowy mechanizm korbowy Sram NX.
Tarcza 32 zęby (kompatybilne 30, 34 i 36).
Hamulce hydrauliczneSram Level,
z tarczami 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.
Koła kompatybilne z tubeless readyKoła 29-calowe Sun Ringle Duroc 30 BOOST,
szczelne łożyska maszynowe.
Rura kierownicyAluminiowa Rockrider, prosta,
szerokość 720 mm,
kąt 6,5°,
256 g.
MostekRockrider z aluminium,
60 mm w rozm. S,
70 mm w rozm. M,
80 mm w rozm. L,
90 mm w rozm. XL.
SiodłoRockrider XC Ergofit,
265 g.
Sztyca siodłaRockrider z aluminium,
prosta,
przekrój 31,6 mm,
długość 400 (350 mm w rozmiarze S).
Opony kompatybilne z tubelessVittoria Saguaro 29 x 2,25" tubeless ready,
osnowa 60 TPI nylon.
PedałyPlatformowe ROCKRIDER 520 GRIP.
KonserwacjaAby zapewnić dobre działanie tego roweru, niezbędne jest regularne serwisowanie:
- regularne odtłuszczanie i smarowanie łańcucha,
- odtłuszczanie tarcz hamulcowych,
- sprawdzanie stanu zużycia napędu,
- regularna konserwacja amortyzowanego widelca (najlepiej co 50 h użytkowania),
- regularne dodawanie płynu uszczelniającego do opon tubeless ready.
Waga kompletnego roweruWażony bez pedałów, w wersji tubeless:
S: 11,9 kg,
M: 12,0 kg,
L: 12,2 kg,
XL: 12,3 kg.
Z kolei koła kompatybilne z tubeless ready oferują dobrą dynamikę.
Idealny rower górski do doskonalenia swoich umiejętności!
RamaAluminium 6061 i 6013 o zróżnicowanej grubości.
Kompatybilna z dwoma koszykami na bidon (prócz rozmiaru S).
Standard BOOST.
Widelec powietrznyRockShox RECON GOLD RL standard BOOST,skok 100 mm,blokada Combolock 2 na kierownicy,sztywna oś.
Napęd jednorzędowySram NX EAGLE 12 przełożeń.
Kaseta Sram PG1230 11-50.
Jednorzędowy mechanizm korbowy Sram NX.
Tarcza 32 zęby (kompatybilne 30, 34 i 36).
Hamulce hydrauliczneSram Level,
z tarczami 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.
Koła kompatybilne z tubeless readyKoła 29-calowe Sun Ringle Duroc 30 BOOST,
szczelne łożyska maszynowe.
Rura kierownicyAluminiowa Rockrider, prosta,
szerokość 720 mm,
kąt 6,5°,
256 g.
MostekRockrider z aluminium,
60 mm w rozm. S,
70 mm w rozm. M,
80 mm w rozm. L,
90 mm w rozm. XL.
SiodłoRockrider XC Ergofit,
265 g.
Sztyca siodłaRockrider z aluminium,
prosta,
przekrój 31,6 mm,
długość 400 (350 mm w rozmiarze S).
Opony kompatybilne z tubelessVittoria Saguaro 29 x 2,25" tubeless ready,
osnowa 60 TPI nylon.
PedałyPlatformowe ROCKRIDER 520 GRIP.
KonserwacjaAby zapewnić dobre działanie tego roweru, niezbędne jest regularne serwisowanie:
- regularne odtłuszczanie i smarowanie łańcucha,
- odtłuszczanie tarcz hamulcowych,
- sprawdzanie stanu zużycia napędu,
- regularna konserwacja amortyzowanego widelca (najlepiej co 50 h użytkowania),
- regularne dodawanie płynu uszczelniającego do opon tubeless ready.
Waga kompletnego roweruWażony bez pedałów, w wersji tubeless:
S: 11,9 kg,
M: 12,0 kg,
L: 12,2 kg,
XL: 12,3 kg.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
43 Komentarze
sortowanie:p.s.
może być z zachodniego sklepu. (Edytowano)
No i nie mogę nic złego powiedzieć.
Zrobiłem potem upgrade amorka w Stoic i 34mm Suntour poszedł do Rockridera i śmigają równo.
W tym rowerku bardzo fajny amorek RS Gold RL to już bardzo dobry 35mm amorek już DebonAir, 12s na NX, to już prawie jak Deore.
Jedyne co mam do zarzucenia to brak sztycy teleskopowej (ale w sumie to każdy sam musi dla siebie dobrać) oraz słabe hamulce. To już mogli przynajmnej lepsze hamulce dać.
Odrazu bym wymienił pedały i na przód dał hamulce Deore M6120 + tarcza 200mm (przednia 180mm na tył) i dropper Brand X Acend XL.
Magury MT5 odradzam, może dobrze hamują, ale tyle plastiku, że do serwisowania bolączka. (Edytowano)