Bardzo legi. Kupowałem tam swego czasu GTX1060 po dość fajnej cenie
KRsystem - jeżeli myślisz o tym z Krakowa to jak najbardziej legit - na rynku od około 8-10lat. Miałem okazję kilka razy kupować wysyłkowo i z odbiorem w sklepie - więc istnieją, a nie są wirtualnym sklepem.
Ja akurat mam nieprzyjemne doświadczenie z tym sklepem. Ale przyznaje, sklep jest legit, choć ja raczej tam już niczego nie zamówię. Kupiłem u nich 2 dyski do serwera, bo mieli najniższą cenę lokalnie a mi były potrzebne na już. Na ich stronie nie było żadnej informacji, że musi zostać dostarczony z magazynu i potrwa to dłużej o czas tej wysyłki do nich. Stąd założyłem, że dyski są u nich w sklepie stacjonarnym, zamówiłem je w niedziele. Otrzymałem potwierdzenie zamówienia i informacje, że zostane poinformowany przez sklep kiedy będą do odbioru. W poniedziałek zadzwoniłem do sklepu, dowiedziałem się że dysków nie mają na stanie i właśnie wystawiają zlecenie do kuriera. Dyski dotarły dopiero w środę. Pojechałem tam od razu. Dowiedziałem się, że skoro wybrałem płatność gotówką (a nie było na ich stronie możliwości płatności kartą - bo byłby to mój pierwszy wybór) to muszę dopłacić prowizję 0,5%. Niby bankomat za ścianą, ale udało mi się wyciągną 800 zł z prawie 3 tysięcy i kasa w bankomacie się skończyła. Niestety sklep czynny tylko 10-18 pn-pt, czyli w trakcie mojej pracy, więc mi się spieszyło i zapłaciłem dodatkowej prowizji 15 zł. Na domiar złego po powrocie do domu zauważyłem, że jeden dysk był mechanicznie wgnieciony i choć co prawda nie wpływało to na jego działanie, to poinformowałem o tym sklep od razu i podjąłem działanie, żeby dysk mi wymieniono.
Koniec końców, sklep pomimo mozolnej realizacji zamówienia i w mojej opinii oszukańczej praktyki ściągania prowizji przy płatności kartą, o której klient dowiaduje się przy ladzie, jest ok. Sklep wymienił dysk na nowy i nie robił mi dodatkowych problemów, choć przeszła mi przez głowę myśl, że może się wykłócać o to, że to ja mogłem go uszkodzić podczas transportu do domu.
Ta
Tak
Hej, czy ktoś z was ma doświadczenie serwisowania kasy fiskalnej w tej firmie? Mam model Aclas Kos ON kupiony od innego serwisanta, z którego jestem niezadowolona. Szukam serwisanta godnego zaufania. Jeśli macie jakieś doświadczenia w tej sprawie, podzielcie się
Nie zrealizowali zamówienia zgodnie z zamieszczona ofertą. Nie polecam. Szkoda czasu na nich.
7 Komentarzy
sortowanie:Kupiłem u nich 2 dyski do serwera, bo mieli najniższą cenę lokalnie a mi były potrzebne na już. Na ich stronie nie było żadnej informacji, że musi zostać dostarczony z magazynu i potrwa to dłużej o czas tej wysyłki do nich.
Stąd założyłem, że dyski są u nich w sklepie stacjonarnym, zamówiłem je w niedziele. Otrzymałem potwierdzenie zamówienia i informacje, że zostane poinformowany przez sklep kiedy będą do odbioru.
W poniedziałek zadzwoniłem do sklepu, dowiedziałem się że dysków nie mają na stanie i właśnie wystawiają zlecenie do kuriera.
Dyski dotarły dopiero w środę.
Pojechałem tam od razu. Dowiedziałem się, że skoro wybrałem płatność gotówką (a nie było na ich stronie możliwości płatności kartą - bo byłby to mój pierwszy wybór) to muszę dopłacić prowizję 0,5%.
Niby bankomat za ścianą, ale udało mi się wyciągną 800 zł z prawie 3 tysięcy i kasa w bankomacie się skończyła.
Niestety sklep czynny tylko 10-18 pn-pt, czyli w trakcie mojej pracy, więc mi się spieszyło i zapłaciłem dodatkowej prowizji 15 zł.
Na domiar złego po powrocie do domu zauważyłem, że jeden dysk był mechanicznie wgnieciony i choć co prawda nie wpływało to na jego działanie, to poinformowałem o tym sklep od razu i podjąłem działanie, żeby dysk mi wymieniono.
Koniec końców, sklep pomimo mozolnej realizacji zamówienia i w mojej opinii oszukańczej praktyki ściągania prowizji przy płatności kartą, o której klient dowiaduje się przy ladzie, jest ok.
Sklep wymienił dysk na nowy i nie robił mi dodatkowych problemów, choć przeszła mi przez głowę myśl, że może się wykłócać o to, że to ja mogłem go uszkodzić podczas transportu do domu.
Nie polecam. Szkoda czasu na nich.