

lis 20. 2023 (22 g, 32 min)
Kurier nie dostarcza przesyłki, ewidentnie leci sobie w … przesyłka ma status zwrotu do nadawcy Amazon. Gdzie to zgłosić oprócz firmy kurierskiej?
Byłem w domu, mam też monitoring. Ani razu się nie zjawił, telefonów nie odbiera.
Byłem w domu, mam też monitoring. Ani razu się nie zjawił, telefonów nie odbiera.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Aktywność
17 Komentarzy
sortowanie:Najlepiej zadzwonić do firmy która się zajmuje wysyłką może uda się coś ustalić.
De facto firma kurierska nie ma prawa przyjąć od Ciebie reklamacji. Może też Cię po prostu spławić.
Reklamację musisz złożyć w amazonie. Ze wszystkimi szczegółami. I niech oni składają reklamację u przewoźnika.
A w firmie kurierskiej możesz niezależnie od reklamacji możesz co najwyżej złożyć skargę na kuriera. Takie rzeczy też działają. Przerabiałem to.
Na sortowni oficjalnie nic Ci nie wydadzą, chyba, że dwukrotna próba doręczenia się nie powiedzie. Wtedy jest szansa (ale to zależy od firmy kurierskiej), że będziesz ją mógł sam odebrać z magazynu.
Tak właśnie prawo pocztowe faworyzuje jednego przewoźnika. (Edytowano)