Brak zwrotu pieniędzy od x-kom

cze 17. 2022
Siema,mam takie pytanie,czy miał ktoś może problem ze zwrotem pieniędzy od sklepu x-kom po odstąpieniu od umowy? 25 Maja kupiłem smartfon Motorola G100,jednak telefon nie przypadł mi do gustu. 1 czerwca nadałem paczkę inpostem,6 czerwca otrzymałem informację,że otrzymam zwrot pieniędzy. Od tamtej pory cisza,na moje zapytania,kiedy otrzymam zwrot zawsze słyszę ten sam tekst : "zwrot trwa od 3 do 7 dni roboczych" Ale od momentu odebrania od nich paczki mija dzisiaj 10 dni roboczych. Czuje się jakbym gadał z botami,które klepią tylko jeden tekst. Wystawiłem dzisiaj negatywa na opineo,zobaczę czy się jakoś do tego odniosą.
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Usunięty346270
    Anonymous User
    Muszą zwrócić środki niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru/odstąpienia (tutaj decyzja sprzedawcy).
    Jeżeli po 14 dniach dalej nie będzie środków, to pozostaje przedsądowe wezwanie do zapłaty, a później esąd (najszybciej, bo należność jest bezsporna).
  2. Awatar użytkownika Arkadiusz_Olech
    Arkadiusz_Olech Autor
    Usunięty34627017/06/2022 13:55

    Muszą zwrócić środki niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia otrz …Muszą zwrócić środki niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru/odstąpienia (tutaj decyzja sprzedawcy).Jeżeli po 14 dniach dalej nie będzie środków, to pozostaje przedsądowe wezwanie do zapłaty, a później esąd (najszybciej, bo należność jest bezsporna).


    14 dni już minęło, a ciągle klepią ten sam tekst. No trudno, będę próbował się jeszcze dojadać, a jak nie, to w przyszłym tygodniu zrobię tak jak mówisz.
  3. Awatar użytkownika Usunięty346270
    Anonymous User
    Arkadiusz_Olech17/06/2022 14:26

    14 dni już minęło, a ciągle klepią ten sam tekst. No trudno, będę próbował …14 dni już minęło, a ciągle klepią ten sam tekst. No trudno, będę próbował się jeszcze dojadać, a jak nie, to w przyszłym tygodniu zrobię tak jak mówisz.


    Zadzwoń sobie przy okazji w poniedziałek do rzecznika praw konsumenta ze swojego urzędu miasta/powiatu/gminy, może szybko zareaguje, choć wątpię, że coś to da.
    Jeżeli tylko dzwoniłeś, to napisz mailem, może trafi do kogoś kompetentnego. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Usunięty616437
    Anonymous User
    Ostatnio złodzieje trzymali pieniądze 15-16 dni.
  5. Awatar użytkownika Giver
    Giver
    Mam ten sam problem z x-kom od 16 dni nie oddali mi pieniędzy za zwrot. Wiszą mi 3199zł. Ciagle piszą że do 3 dni oddadzą i że przekazali sprawę do księgowości. Naprawdę ten sklep leci w balona !!!
Awatar użytkownika