Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Amazon zablokował moje konto bez powodu.

paź 14. 2023
No więc tak, jak w tytule, moje konto na amazonie zostało zablokowane, bez żadnego powodu. Przy logowaniu dostaję taki oto komunikat:732495_1.jpgOczywiście mail też dostałem, i odpisałem na ten podany do kontaktu: 732495_1.jpgI cóż, nie wiem w jaki niby sposób złamałem regulamin amazona, skoro nic nie kupowałem, nic nie zwracałem, jedynie co robiłem to używałem prime video, i prime gaming. Oczywiście teraz nie mogę nawet się do prime video zalogować, co jest o tyle słabe że niedawno kupiłem sobie prime na rok. Więc wychodzi na to że amazon wziął kasę, a potem postanowił mnie wydymać. Ktoś miał podobny problem? Tak więc ostrzegam, i radzę uważać na amazona, najlepiej nie korzystać wcale.
Aktualizacje społecznościowe

26 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika kaziupir
    Bo amazon to gówno
  2. Awatar użytkownika xyz2a
    Amazon to stan umysłu ;-) Po 45 dniach piszę na support .de że but (za 400zł) mi się rozkleja - co robić? Generują etykietę, wysyłam do nich czyste. Zwracają kasę i po tygodniu piszą że łamię ich regulamin zwrotu produktów i to moje ostatnie ostrzeżenie. Więc im odpisałem że odesłałem buty uszkodzone i dołączyłem zdjęcie. Nie wiem czy oczekiwali że skleję sam i odeślę naprawione?
    Awatar użytkownika JayDustheadz
    Amazon, sprawdzajac odeslany produkt 15566886-kG1ir.jpg
  3. Awatar użytkownika jm26
    Wklej ze strony, nie każdy ma apke🙃
  4. Awatar użytkownika MichalPa
    Amazon jest bezprawny w Polsce. Robi co chce o nikt mu nic nie zrobi. Tak samo w tym przypadku. Zablokował konto i tyle. Już dziesiątki takich przypadków było.
    Awatar użytkownika aaro.saifullah
    to dziwne bo ja mam konto ponad 10 lat i mi nie zablokowal, nie wiem co wy robicie, po 20 kont nowych kont na 1 zakup z kuponem czy co
  5. Awatar użytkownika bloom
    U mnie podobnie, ale w polskim - uszkodziły się głośniki Creative'a, zaczęły szumieć. Napisałem do supportu z pytaniem, czy mogę wysłać na gwarancję do naprawy, bo nie miały roku. Zadzwonił jakiś Pan z obsługi z informacją, że nie naprawią, ale mam spakować i odesłać, to dostanę zwrot pieniędzy i kupię nowe. Tak zrobiłem, po czym dostałem od nich maila z ostrzeżeniem, że naruszam zasady zwrotu. Konta na szczęście nie zablokowali.
  6. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    Nie łapiesz się już na chargeback w banku? Jak tak to uderzaj do banku o chargeback płatności za prime a Amazon olej ciepłym moczem.
    Awatar użytkownika marcin19883
    Chyba zwracają kasę, po zablokowaniu w ciągu kilku dni. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika Forra6
    Mi też blokowali swego czasu ale obsluga z DE, UK itd co skutkuje też kontem w PL. Niby łaczą po nr karty al3 jednak niektóre konta nadal działają, a na niektóre mam blokade zakupów innych niż cyfrowe. Także troche balety są
  8. Awatar użytkownika nan3nab
    Autor
    No i się wyjaśniło. Tzn.: nadal nie wiem czemu konto zablokowali, ale w końcu odblokowali. Dzięki za podanie mi numeru do nich.15592337-BofWW.jpg
Awatar użytkownika