Niestety, ta okazja wygasła 21 marca 2024.
774°
Opublikowano 16 marca 2024
Rower MTB Specialized Chisel HT 29´´
Darmowa z Hiszpania ·
Opublikowane przez
GuzioX
Dołączył w 2024
1
1
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Znalazłem rower w dobrej cenie:
Główne specyfikacje
Rama: Specialized D´Aluisio Smartweld M5 Alloy, hydroformowane rury, progresywna geometria XC, wewnętrzne prowadzenie linek, BSA BB, rozstaw 12x148mm, kompatybilna ze sztycą 30,9mm
Widelec: RockShox Judy Silver, amortyzator TurnKey, Solo Air, przesunięcie 42 mm, oś sztywna 15 x 110 mm, 100 mm skoku (XS - 80 mm skoku)
Tylny amortyzator:
Grupa grupowa
Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12-rzędowa
Manetki: SRAM SX Eagle, spust, 12 biegów
Korby: SRAM SX Eagle, Powerspline
Zębatki:
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Hamulec przedni: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Hamulec tylny: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Łańcuch: SRAM, SX Eagle, 12-rzędowy
Suport: SRAM Powerspline
Koła
Obręcze : Specialized Alloy, bez haczyków, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, szerokość wewnętrzna 25 mm
Opony: Specialized Fast Trak, Control Casing, mieszanka T5, 29x2.35
składniki
Kierownica: Specialized Alloy XC minirise, podwójnie cieniowany stop, 8-stopniowy wygięcie do tyłu, 6-stopniowy wygięcie w górę, wznios 10 mm, 31,8 mm
Mostek: stop kuty 3D, 31,8 mm, wzniesienie 7 stopni
Siodełko: Body Geometry Power Sport, stalowe szyny
Sztyca: Aluminiowa, zacisk na 2 śruby, 30,9 mm
Główne specyfikacje
Rama: Specialized D´Aluisio Smartweld M5 Alloy, hydroformowane rury, progresywna geometria XC, wewnętrzne prowadzenie linek, BSA BB, rozstaw 12x148mm, kompatybilna ze sztycą 30,9mm
Widelec: RockShox Judy Silver, amortyzator TurnKey, Solo Air, przesunięcie 42 mm, oś sztywna 15 x 110 mm, 100 mm skoku (XS - 80 mm skoku)
Tylny amortyzator:
Grupa grupowa
Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12-rzędowa
Manetki: SRAM SX Eagle, spust, 12 biegów
Korby: SRAM SX Eagle, Powerspline
Zębatki:
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Hamulec przedni: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Hamulec tylny: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Łańcuch: SRAM, SX Eagle, 12-rzędowy
Suport: SRAM Powerspline
Koła
Obręcze : Specialized Alloy, bez haczyków, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, szerokość wewnętrzna 25 mm
Opony: Specialized Fast Trak, Control Casing, mieszanka T5, 29x2.35
składniki
Kierownica: Specialized Alloy XC minirise, podwójnie cieniowany stop, 8-stopniowy wygięcie do tyłu, 6-stopniowy wygięcie w górę, wznios 10 mm, 31,8 mm
Mostek: stop kuty 3D, 31,8 mm, wzniesienie 7 stopni
Siodełko: Body Geometry Power Sport, stalowe szyny
Sztyca: Aluminiowa, zacisk na 2 śruby, 30,9 mm
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
225 Komentarzy
sortowanie:Musiałeś jakoś przygotować rower do 1 jazdy np. Nasmarować łańcuch?
Czy można jeździć bez jakiś przygotowań?? (Edytowano)
Wilier sprzedany, pozostałe części praktycznie wszystkie też i finalnie Spec w tej konfiguracji wyszedł mnie 4600zł. Myślę że ok, biorąc pod uwagę że na olx za trzyletniego w podobnej konfiguracji ktoś chciał 6100zł.
Jedyne czego żałuję to skrócenia za mocno rury sterowej, bo dołożył bym jeszcze jedną podkładkę.
(Edytowano)
Ja w swoim wymieniłem kierownicę na taką o prawie identycznej geometrii s-works z karbonu i zyskałem 200 gram.
Koszt ok 600-700, stara aluminiowa sprzedałem chyba za 90 zł.
Troszkę więcej, M bez pedałów.
Troszkę więcej, M bez pedałów. (Edytowano)
To akurat najniższa cena ze wstawek na Pepperze od listopada zeszłego roku, a w grudniu 2023 cena była ponad 4 000 zł.
Sami narzekacze na pepperze, dziwić się później że ludzie nie wrzucają wstawek.
Sam mam 12rz nx w rockriderze am100s i działa to kiepsko, pod obciążeniem przy zrzucaniu z największego blatu na niższy często zrzuca 2 na raz i ogólnie kultura tego napędu w porównaniu do deore (2/11 1/11 1/12) jakich używałem jest kiepska - nie wiem ja tak trafiłem czy sram tak ma (na yt mówili że sram tak ma i szybko te przerzutki tracą precyzję)
Planuję zmienić opony na węższe.
Wiem, że to MTB, ale w tych pieniądzach porządnego gravela nie kupię.
To dopiero początek przygody z rowerami, więc nie chcę się też pakować w duże koszty.
Pozostaje XL i mocno wysunięta sztyca siodełka do góry
Na stronie Speca masz narzędzie do wyboru rozmiaru:
"Znajdź swój zalecany rozmiar roweru i siodełka"
po prawej na stronie:
specialized.com/pl/…640
1. Rozmiar - mam 173,5 cm wzrostu, Rockhopper jest w rozmiarze M i jestem z tego rozmiaru zadowolony. Czy z uwagi na inną geometrię Chisela brać S-kę czy M-ka powinna być ok?
2. Zastosowanie - las, las i jeszcze raz las. Mieszkam na Mazowszu, więc jeżdżę głównie po płaskim i po małych górkach. Zdarza się, że do lasu trzeba dojechać, więc wówczas jadę te 5-10 km po asfalcie albo szutrze.
1. Ciężko powiedzieć. Ja przy 177 przymierzałem sie i M było w sam raz. I raczej brałbym taki rozmiar będąc Twojego wyrostu.
2. Jak las to dobry wybór. 5km po asfalcie da radę nim zrobić bez większego zmęczenia
Wiesz że marża na BMW jest większa niż na Fiacie?
Zresztą ten amor to i tak do wymiany jest. Na OLX mi za niego (nowy) proponowali 600 zł, a RockShox Reba z manetką do tego roweru od ponad 2000 zł się zaczyna
Wstawka na plus, rower na jednej z najlżejszych ram aluminiowych na rynku.
Sam kupiłem Chisela w wersji COMP za 8300 prawie rok temu i cieszyłem się, że dobra cena...
Minęło kilka miesięcy i zaczęły się nigdy wcześniej nie spotykane wyprzedaże