Niestety, ta okazja wygasła 3 minuty temu.
574°
Opublikowano 26 kwietnia 2024

Rower szosowy Triban RC500 z hamulcami tarczowymi @ Decathlon

3 099zł3 799zł-18%
29,99zł ·
Opublikowane przez
preseant Edytor
Dołączył w 2020
4 414
1 305

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Rower szosowy Triban RC500 z hamulcami tarczowymi w Decathlonie za 3099 zł. Wysyłka kosztuje 29.99 zł lub darmowy odbiór w sklepie.

Zalety produktu - dokładna specyfikacja na karcie produktu
  • Komfort roweru
    Komfortowa, szosowa geometria, opony 28 mm, piankowa owijka, nowe siodło ErgoFit
  • Wszechstronność
    Inserty do bagażnika i błotnika, do opon o max. szer. 36 mm, koła tubeless ready
  • Precyzja
    Grupa Shimano Sora R3000, mechanizm korbowy, przerzutka przednia, tylna i klamki
  • Kontrola hamowania
    Hamulce tarczowe, mechaniczne: skuteczne i progresywne, nawet w mokre dni.
  • Wieczysta gwarancja
    Triban zapewnia dożywotnią gwarancję na ramę, mostek i kierownicę.

829053_1.jpg
Decathlon Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

118 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Erehr
    Mam od prawie 5 lat i sobie chwalę. Jako entry level szoso/gravel na pierwszy raz był wtedy idealny. Na dłuższe wyprawy / bikepacking pod namiot też się sprawdził.
    18367983-Clxmn.jpg
    Awatar użytkownika Viejra
    Co to za uchwyt pod przednia lampke/komputer?
  2. Awatar użytkownika lolpok
    Najgorszy rower jaki miałem. Koła z ciastoliny. wibrujący napęd, hałasujace hamulce. Przedni widelec, który jest z karbonu ale tak nie do końca.
    Po 3 miesiącach użerania się z debilami z serwisu odsprzedałem i nigdy więcej tego szrotu.
    Awatar użytkownika sentiniacz
    z kołami się zgodzę - plastelina totalna
  3. Awatar użytkownika Worm_Nimda
    Ale ludzi plują na ten rower w komentarzach przez koła i przebite opony.
    Awatar użytkownika Cebul0man
    Od 2 lat Tribany mają już nowe, szersze obręcze które nie mają problemu z zakładaniem lub zdejmowaniem opon.
    Kupiłem żonie damska RC520 na tych kołach i opony można zdejmować i zakładać palcami, oczywiście przez taśmy Tubless jest trochę ciężej niż w tradycyjnych kołach bez Tublessa ale nadal akceptowalnie (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika tomek.golebiewski
    Mam ten rower od 5 lat i zdecydowanie polecam. Zrobione na nim tysiące kilometrów i zero problemów z kołami. Może trafiłem dobrą szutkę, a może coś z ludźmi jest nie tak. Opony zmieniane wielokrotnie (szosowe, gravelowe, a na zimę trenażerowa) - zero problemów. Chciałoby się wymienić na coś fajnejszego, ale szkoda odkładać ten model na bok.
    Awatar użytkownika Looban
    Mam tak samo ze zmodyfikowanym rc120. Ceny rowerów spadły, dużo okazji na fajne karbon a ja... nie moge, nie chce..
    Koła ma zdaje się te same co w 500 czy 520, pare krawężników i korzeni niechcący zaliczonych i nic się nie dzieje, nawet gumy nie złapałem. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Biedafuckerz
    Jako 1 szosa polecam. Miałem ( płaciłem jescze w czasach korony 3799 ). Zrobiłem na nim 5k km w półtorej sezonu. Z czego 1/3 na oponach gravelowe 700x38 . Fajna zabawka z dobrym osprzętem za rozsądny hajs. Przez 2 lata zero awarii, na pierwszą szosę polecam
    18379942-h4spG.jpg
    Awatar użytkownika W.Mario
    Jak jazda na szerokim kapciu? Polne drogi, lasy itp czy jednak wolisz asfalty i ścieżki rowerowe?
  6. Awatar użytkownika sentiniacz
    Posiadam Rc500 i opony akurat schodzą lekko z obręczy. Na początku było z nim trochę problemów bo dostałem jakieś wadliwe opony, które biły, a w decathlonie pracują bardziej amatorzy niż normalni serwisanci i nie widzieli problemu. Opony polecam na starcie wymienić. Klocki przy jeździe po płaskim dość szybko zużyte. Ogólnie w tej cenie nie jest tragicznie, ale kilka rzeczy do zmiany. Póki co koło 5k kilometrów przejechane, ale jakbym mógł cofnąć czas, to bym dołożył do czegoś lepszego. Jako entry akceptowalny rower (Edytowano)
    Awatar użytkownika bieluu
    Też bym rozważył kupno czegoś lepszego. Ale 3 rok już leci i bezawaryjna jazda, właściwie żadnych problemów.
  7. Awatar użytkownika mrbartuss
    Jakaś alternatywa dla pierwszej szosy w podobnej cenie?
    Awatar użytkownika Peko
    Coś z Sensy? np. Romagna? Różne wersje są z klasami przerzutek i hamulcami. Od chyba 2500zł do 3800zł
  8. Awatar użytkownika frunio_fruik
    Chciałbym zobaczyć ludzi na żywo którzy mają problem ze zdjęciem opony, to dopiero będzie stand up na żywo
    Awatar użytkownika kivka_wkixach
    Dziewczyna kupila rc520 i dzisiaj jej zmienialem na oponki bardziej gravelowe. Wymiana bez problemu, lyzek jako takich nie mialem, ratowalem sie lyzka jadalna. Caly internet o tych kolach straszy ale chyba to poprawili bo naprawde nie ma z tym problemu.
  9. Awatar użytkownika OgórczastyKapelusznik
    Rama widać bardziej xc i w sumie nie wiem czy to dobrze czy źle.Mniej agresywna więc chyba fajna opcja dla początkującego.
    Awatar użytkownika ciambauamba
    Tribanello to klasyka dla osób szukających szosy na początek. Dla wielu kończy się na tym, bo to dobry prosty rower. Szczególnie RC520 był kiedyś królem opłacalności.
  10. Awatar użytkownika Tasaqqt
    Planuję w przyszłości kupić jakąś szosę na początek. Czy warto szukać takiego tribana czy polować na jakąś promkę z czymś innym? Jaki osprzęt dla amatora powinien być ok?
    Awatar użytkownika Peko
    Ja również polecę Sense. Czy to model z tarczowymi hamulcami czy szczękowymi to a obu przypadkach są to bardzo opłacalne rowery. Na zagranicznych forach Sensy są chwalone i polecane. Myśle, że jak kupisz na pierwszą szosę to na długi czas wystarczy Ci
  11. Awatar użytkownika mustasz
    Całkiem dobra cena. Przed pandemią ten model kosztował 2800 zł bez promki.
  12. Awatar użytkownika Interlokutor
    Ja nie wiem czy narzekający mają dwie lewe ręce czy co. Ściągałem fabryczne opony z tych felg i wszystko co trzeba zrobić to spokojnie przejechać po całej opinie dookoła i znaleźć odpowiednie miejsce do włożenia łyżki a potem idzie już samo.
    Awatar użytkownika Cebul0man
    To objechanie dookoła i odklejenie opony jest kluczowe bo oryginalne opony to szajs i mam wrażenie jakby się wulkanizowały i przyklejały do obręczy, bez przejechania łyżką po całej długości w takim wypadku to trzebaby chyba je zrywać siłownikiem. Ale po odklejeniu schodzą bez problemu
  13. Awatar użytkownika Viejra
    Mam ten rowerek od 2019. Wymieniłem opony na 32 continentala i smiga się poetycko. Polecam.
  14. Awatar użytkownika Cebula_Dymka
    To jedynym mankamentem, który przecież można wymienić to są te opony? Szukam pierwszej szosy i zastanawiam się czy to byłby dobry wybór.
    Awatar użytkownika mamshalik
    Dla mnie to szybki turystyk, ja założyłem slicki 34mm (większy balon, wygodniejsze). Oryginalne opony jak tylko na szosę mają być to nie są złe, nie słuchaj "expertów". Pojeździsz, zetrzesz, nabierzesz doświadczenia to będziesz wiedział jakie następne są Tobie potrzebne.
  15. Awatar użytkownika jbednarek
    Polecam, opony zmienione na szersze bez żadnego problemu. Wygodny rower na dłuższe trasy.
  16. Awatar użytkownika FreshJuice
    Hrrr tfu. Sensa lepsza
    Awatar użytkownika mamshalik
    Jak założysz do niej sakwy i zrobisz chociaż jedną parudniową wyprawę to wrócimy do tematu, wtedy wypowiesz się ponownie 💪
  17. Awatar użytkownika Cebul0man
    cena stówkę niższa na stronie
    Awatar użytkownika preseant
    Autor
    Tak, dzięki
  18. Awatar użytkownika Meanie
    Ten czy esker 4.0? (Edytowano)
    Awatar użytkownika Jarek_SSAX
    Jeśli musi być gravel to osobiście rozważyłbym bardziej esker 2.0 gen2 (
    ) albo coś na GRX i z sztywnymi osiami. (Edytowano)
  19. Awatar użytkownika parnikus
    To plus wymiana opon czy m bike grv 100?
  20. Awatar użytkownika Cebul0man
    Tak
Awatar użytkownika