Niestety, ta okazja wygasła 3 godziny temu.
98°
Opublikowano 4 dni temu

Rower 20" Scott Contessa 20 Rigid dla dzieci 5-8 lat Wrocław Bike-Skicenter 4 sztuki na stanie

1 399zł1 789zł-22%
Stacjonarnie: Dolnośląskie
Opublikowane przez
ArturFR
Dołączył w 2019
25
68

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Dobra promocja na lekki rower dla dziecka 5-8 lat tylko stacjonarnie we Wrocławiu w BIKE SKI CENTER (ul. Piękna, ul. Wałbrzyska).

Na stanie zostały tylko 4 sztuki, brak możliwości wysyłki kurierem (Polityka "premium" SCOTT) możliwe wysłanie własnym transportem ale nie jest tanio .

Druga najlepsza cena to 1793,90 zł z Włoch aktualnie promo evolutionbikes.pl/pro…694. W PL standardowo 1999zł - 2299 zł.

Z głównych zalet:
- model 2024
- Waga 9.2 KG
- Hamulce tarczowe
- 7 biegów
- Opony 2.4 z oplotem 30 TPI
- Rama i widelec z aluminium
- 5 lat gwarancji
- Cena 1399 zł
- używki chodzą po 1400-1600 zł

W porównaniu do WOOM 4:
- taniej o 950 zł
- cięższy o 1.5 kg (WOOM podaje wagę bez pedałów, SCOTT nie wiem - jeżeli do WOOM'a dorzucimy wagę pedałów około 200g różnica to tylko 1.3kg)
- SCOTT ma hamulce tarczowe - łatwiej je wyczuć i modulować siłą hamowania (Zawsze można wrzucić hydraulikę)
- szersze opony - lepsza stabilność na trawie itd

Biorąc pod uwagę różnicę w cenie, dokładając 500-600 zł spokojnie można zjechać z wagą SCOTT'a poniżej wagi WOOM

Jak można odchudzić rower:
Zmiana korby i suportu na Hollowtecha II 127mm długość ramienia 36T - 270 zł (ucina nam to łącznie jakieś ~350g)
pl.aliexpress.com/ite…pol
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

19 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika gonhez
    Kupiłem że wstawki tego amuleta: r-x-c.cz/pl/…22/. Spoko rowerek, lekki i w realu fajnie wygląda. Z przesyłką wyszło ok 1140 zł płatność w euro przelicznik via revolut. Przesmarowałem piasty i stery bo tak firmowo skromniutko tego smaru dali. Jak by były pytania to proszę pisać.
  2. Awatar użytkownika Amhon
    Ja bym w dziecięcym rowerze uznał tarcze za bardzo dużą wadę. Tarczy po uderzeniu już nie wyprostujesz. Zresztą tanie tarcze to jest piekło. Jak nie trafisz sztuką / modelem, to dłużej spędzasz na serwisiowaniu ich niż jeździe. (Edytowano)
    Awatar użytkownika oskar.olc
    Bez przesady. Przy 20" i wadze jeźdźca pewnie z 16-20 kg to te tarcze hamują jak złoto. W tym modelu Scott daje szerokie opony, więc opona amortyzuje uderzenia. Generalnie rower jest piękny, zachęca do jazdy. Córka uwielbia
  3. Awatar użytkownika atanor
    Opony 2,4 na 20" to istny fatbike, niby fajne, ale opory toczenia. Zasięg dziecka spadnie o połowę. Nie wiem czemu autor nie porównuje do rowerów o normalnej geometrii jak kubikes czy canul. Zawsze wszyscy klepią, że lepsze dobre V niż najtańsze tarcze. Oczywiście cena teraz najlepsza, ale kilo więcej od konkurencji... (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika nazwa-użytkownika
    Ile to waży?
    Awatar użytkownika ArturFR
    Autor
    9.2 kg
  5. Awatar użytkownika ostronos
    U nas był jeżdżony Scale JR20 rigid i bardzo fajny rower (ale już wyrośliśmy ), w terenie bardziej sprawny niż woom (chociaż jakby woom'a ubrać w inne opony to też na dziecięce potrzeby dałby radę). Do lasu w sam raz
  6. Awatar użytkownika ArturFR
    Autor
    Została już ostatnia sztuka Nie wiem czy będzie restock po tej cenie.
  7. Awatar użytkownika mateuszkt
    Ciężki dziad
  8. Awatar użytkownika pihex
    Co byście polecali dla 7 latki - 23 kg wagi i 130 cm ? (Edytowano)
    Awatar użytkownika MikeTheShopper
    W sumie to się podłączę.
    Ja myślę o Specualized Jett 24, małej podoba się też Kross Lea jr 2.0 light (ewentualnie 3.0). Dla dziewczynki wybór jest mniejszy moim zdaniem (no i szukam bez amortyzatora).
  9. Awatar użytkownika rydzo
    Hamulce tarczowe mechaniczne? Po co? To rower dla małego dziecka! Łatwo uszkodzić tarcze. Dziecko przewróci rower i krzywa tarcza będzie dość szybko. Nie ma tu chyba żadnych plusów tych hamulców w porównaniu do zwykłych vbrake. No chyba, że ktoś się boi, że vbrake nawet zabraknie klocków na wymianę. Ale to jeszcze nie grozi!

    Do tego te opony. 2.4? No grubo j gruba przesada. Większość jazdy to dzieci mają na chodnikach. Opory toczenia umęczą. Waga jeszcze jakoś ujdzie. Ale serio, opony są problemem. Nawet do lasu spokojnie duże węższe starcza a 2.4 to i tak po piasku będzie średnio.
    I co do samych cen. Woom kupisz za 2.2k. niektóre kolory drożej ale nadal mniejsza różnica w cenie.

    A 5 lat gwarancji to przy rowerach dziecięcych fikcja. Zobaczcie jak rower wygląda po roku użytkowania większego. Tam szybciej lakier będzie zdarty do cna niż coś się poważnego zepsuje. Jeszcze nie znam nikogo komu rama padła. Od normalnego użytkowania a nie skakania po tym! Tam się nic samo nie psuje. Psuje się jedynie od uszkodzeń przez dzieci.
    Jesli chcesz odchodzić ten rower do wywal wpierw te opony! Bo to jest główny problem tego roweru. Przy kołach 20 takie opony są trochę bez sensu.
    Awatar użytkownika ArturFR
    Autor
    Uszkodzenie tarczy przy odkładaniu roweru czy wywrotce raczej jest mało prawdopodobne, prędzej jakieś najechanie tarczą na drzewo, słupek itd. Hamulec tarczowy ma ogromną zaletę względem V-brake w postaci stałej sił hamowania i modulacji. Przy V-brake jak ściera się klocek to powiększa się przestrzeń pomiędzy obręczą a powierzchnią klocka co jest wyczuwalne na klamce -> wpływa to na zmianę modulacji siłą hamowania i skok klamki. Jest to niuans ale jako użytkownik wielu różnych systemów v-brake / tarczowych zdecydowanie wole tarczówki gdzie nie ma tego efektu. Koszt tarcz hamulcowych jest obecnie śmiesznie niski 13 zł za szt tarczy 160mm : pl.aliexpress.com/ite…om:

    Poza tym mając w rowerze mocowania IS możemy wrzucić każdy inny hamulec tarczowy - jakąś hydraulikę która obecnie też jest bardzo tania a znacząco podnosi jakość hamowania. Spec w najwyższej serii rowerów MTB dla dzieci montuje stockowo hydraulikę specialized.com/pl/…020

    Jeżeli chodzi o opony to patrząc w ujęciu 90% miasto + 10 % drogi szutrowe to masz rację. Natomiast jeżeli dziecko w większości czasu jeździ rowerem po działce a trawnik i grunt nie jest jak od linijki to te opony mają przewagę nad slickami - łatwiej jeździ się po nierównym terenie i w wyższej trawie. Dodatkowo możesz je napompować tak aby opona częściowo amortyzowała nierówności. U mnie poprzedni rower był typowo miejski na slicku i był problem z jazdą po trawie, w przypadku tego Scotta sprawdza się idealnie.


    Opona WOOM 4 Schwalbe Little Joe 20” x 1,40” (37-406) waży 290g a Kenda 448g. Nie jest to kolosalna różnica bo dwie są zwijane ale końcem końców można uciąć 320g z wagi. I jeżeli ktoś preferuje drogi utwardzone jest to kolejne rozwiązanie.

    Reasumując SCOTT VS WOOM widać tutaj najmocniej różne przeznaczenie rowerów.
Awatar użytkownika