Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
117°
Opublikowano 31 marca 2024
Rower górski MTB XC Rockrider Race 900S GX Eagle Mavic Crossmax
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Mariusz-95
Dołączył w 2023
1 477
330
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Waga
Waga, w podstawowej wersji GX i z kołami Mavic Crossmax
S: 11,7 kg,
M: 11,8 kg,
L: 11,9 kg,
XL: 12,0 kg.
Waga bez pedałów, z dętkami.
Rama
Full carbon (rama i zawias),
1980 g w rozmiarze M z zawiasem i śrubami,
Skok 120 mm,
Sztyca siodła 31,6 mm,
Kompatybilna ze sztycą teleskopową (przejście wewnętrzne),
Sztywna oś,
Standard BOOST,
Suport PressFit 92,
Kompatybilna z 1 uchwytem na bidon.
Hak przerzutki Sram UDH. Rama niekompatybilna z przerzutkami T Type.
Napęd
2 konfiguracje przerzutki/shiftery do wyboru:
Opcja 1.
Tylna przerzutka Sram GX Eagle 12-rzędowa i shifter Sram GX Eagle.
Opcja 2.
Tylna przerzutka Sram GX AXS i shifter Sram GX AXS.
Mechanizm korbowy Truvativ Stylo 6K z aluminium (170 mm w S i M oraz 175 mm w L i XL).
Tarcza 32 zęby (kompatybilne 30, 32, 34 i 36 zębów).
Kaseta SRAM PG1275 10-52 (520%).
Suport Sram PF 92.
Amortyzacja
Widelec RockShox Reba RL 120 mm,
golenie 32 mm,
sztywna oś,
standard BOOST,
blokada RockShox Twist Lock 2022 (2 pozycje) na kierownicy.
Waga: 1670 g.
Amortyzator RockShox SidLuxe Select+ 190 x 45 mm.
Model dostosowany specjalnie do kinematyki roweru.
Waga 236 g.
Koła
2 konfiguracje kół do wyboru:
Opcja 1:
Mavic Crossmax 2022 Tubeless Ready
1760 gramów,
wewnętrzna szerokość: 25 mm,
24 płaskie szprychy,
mocowanie tarcz na 6 śrub,
bębenek XD,
szczelne łożyska maszynowe.
Opcja 2:
Reynolds TR309/289 XC 29,
1665 g,
obręcze z włókna węglowego, z gładkimi brzegami, Tubeless Ready,
szerokość: wewnątrz 30/28 mm,
piasty: Reynolds TR MTN,
Szprychy (przód/tył): 28 / 28.
Mocowanie tarcz Centerlock.
Dożywotnia gwarancja (pod warunkiem rejestracji na stronie Reynolds).
Hamulce
Sram Level T.
Tracze Sram Centerline 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.
Mocowanie na 6 otworów.
Pozycja na rowerze
Mostek Rockrider z aluminium,
kąt -20°,
60 mm w rozm. S,
70 mm w rozm. M,
80 mm w rozm. L,
90 mm w rozm. XL.
Kierownica płaska z aluminium Rockrider,
szerokość 720 mm,
kąt 6,5°,
256 g.
Gripy: Rockrider 900 Lock On.
Siodło / sztyca podsiodłowa
Siodło: Fizik Argo Vento,
230 g.
Karbon 31,6 mm.
Długość 350 mm (rozmiar S i M), 400 mm (rozmiar L i XL),
255 g.
Opony
Przód:
Hutchinson Kraken Racing Lab 29 x 2,30,
Tubeless Ready,
guma Race Ripost XC,
osnowa 127 TPI,
waga: 700 g.
Tył:
Hutchinson Kraken Racing Lab Hardskin 29 x 2,30,
wzmocnienie Hardskin,
Tubeless Ready,
gum Race Ripost XC,
osnowa 127 TPI,
waga: 800 gramów.
Pedały
Platformowe z żywicy Rockrider 520 GRIP.
Waga, w podstawowej wersji GX i z kołami Mavic Crossmax
S: 11,7 kg,
M: 11,8 kg,
L: 11,9 kg,
XL: 12,0 kg.
Waga bez pedałów, z dętkami.
Rama
Full carbon (rama i zawias),
1980 g w rozmiarze M z zawiasem i śrubami,
Skok 120 mm,
Sztyca siodła 31,6 mm,
Kompatybilna ze sztycą teleskopową (przejście wewnętrzne),
Sztywna oś,
Standard BOOST,
Suport PressFit 92,
Kompatybilna z 1 uchwytem na bidon.
Hak przerzutki Sram UDH. Rama niekompatybilna z przerzutkami T Type.
Napęd
2 konfiguracje przerzutki/shiftery do wyboru:
Opcja 1.
Tylna przerzutka Sram GX Eagle 12-rzędowa i shifter Sram GX Eagle.
Opcja 2.
Tylna przerzutka Sram GX AXS i shifter Sram GX AXS.
Mechanizm korbowy Truvativ Stylo 6K z aluminium (170 mm w S i M oraz 175 mm w L i XL).
Tarcza 32 zęby (kompatybilne 30, 32, 34 i 36 zębów).
Kaseta SRAM PG1275 10-52 (520%).
Suport Sram PF 92.
Amortyzacja
Widelec RockShox Reba RL 120 mm,
golenie 32 mm,
sztywna oś,
standard BOOST,
blokada RockShox Twist Lock 2022 (2 pozycje) na kierownicy.
Waga: 1670 g.
Amortyzator RockShox SidLuxe Select+ 190 x 45 mm.
Model dostosowany specjalnie do kinematyki roweru.
Waga 236 g.
Koła
2 konfiguracje kół do wyboru:
Opcja 1:
Mavic Crossmax 2022 Tubeless Ready
1760 gramów,
wewnętrzna szerokość: 25 mm,
24 płaskie szprychy,
mocowanie tarcz na 6 śrub,
bębenek XD,
szczelne łożyska maszynowe.
Opcja 2:
Reynolds TR309/289 XC 29,
1665 g,
obręcze z włókna węglowego, z gładkimi brzegami, Tubeless Ready,
szerokość: wewnątrz 30/28 mm,
piasty: Reynolds TR MTN,
Szprychy (przód/tył): 28 / 28.
Mocowanie tarcz Centerlock.
Dożywotnia gwarancja (pod warunkiem rejestracji na stronie Reynolds).
Hamulce
Sram Level T.
Tracze Sram Centerline 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.
Mocowanie na 6 otworów.
Pozycja na rowerze
Mostek Rockrider z aluminium,
kąt -20°,
60 mm w rozm. S,
70 mm w rozm. M,
80 mm w rozm. L,
90 mm w rozm. XL.
Kierownica płaska z aluminium Rockrider,
szerokość 720 mm,
kąt 6,5°,
256 g.
Gripy: Rockrider 900 Lock On.
Siodło / sztyca podsiodłowa
Siodło: Fizik Argo Vento,
230 g.
Karbon 31,6 mm.
Długość 350 mm (rozmiar S i M), 400 mm (rozmiar L i XL),
255 g.
Opony
Przód:
Hutchinson Kraken Racing Lab 29 x 2,30,
Tubeless Ready,
guma Race Ripost XC,
osnowa 127 TPI,
waga: 700 g.
Tył:
Hutchinson Kraken Racing Lab Hardskin 29 x 2,30,
wzmocnienie Hardskin,
Tubeless Ready,
gum Race Ripost XC,
osnowa 127 TPI,
waga: 800 gramów.
Pedały
Platformowe z żywicy Rockrider 520 GRIP.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
27 Komentarzy
sortowanie:Nowy ROCKRIDER RACE 940S już w drodze do sklepów.
i pewnie 27999zl w drozej...
Merida big nine 100 ( 2024)
Focus whistler 3.9
SENSA Livigno Evo Sport