Niestety, ta okazja wygasła 6 minut temu.
548°
Opublikowano 13 marca 2024
Rower Specialized S-Works Diverge 6990€
Darmowa z Niemcy
Opublikowane przez
KonradR
Dołączył w 2020
1
78
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Cześć,
topowy gravel z serii Diverge. Rama o komfortowej geomietrii, bezprzewodowy napęd Sram Red i karbonowe koła Roval. Waga: ok. 8,5 kg. Do tego regulowany future shox 2.0.
Cena katalogowa w Polsce: 68 800 pln.
Waga ok. 8,6 kg.
Dostępny rozmiar: 54 oraz 56.
Darmowa wysyłka.
Rama
S-Works Diverge FACT 11r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Kierownica
Roval Terra, carbon, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Mostek
S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
Owijka
Supacaz Super Sticky Kush
Siodło
Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
Sztyca
Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
Przedni hamulec
SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc, 160mm CenterLine XR rotor
Tylny hamulec
SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc, 160mm CenterLine XR rotor
Manetki
SRAM Red eTap AXS
Tylna przerzutka
SRAM XX1 Eagle AXS
Kaseta
SRAM XG-1295 Eagle, 12-speed, 10-50t
Mechanizm korbowy
SRAM Red 1 AXS
Zębatki
42T
Suport
SRAM DUB BSA 68
Łańcuch
SRAM XX1 Eagle, 12-speed
Przednie koło
Roval Terra CLX, 25mm internal width, 32mm depth, 21h, Tubeless ready, DT for Roval hub, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Tylne koło
Roval Terra CLX, 25mm internal width, 32mm depth, 21h, Tubeless ready, DT for Roval hub, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Przednia opona
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
Tylna opona
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
topowy gravel z serii Diverge. Rama o komfortowej geomietrii, bezprzewodowy napęd Sram Red i karbonowe koła Roval. Waga: ok. 8,5 kg. Do tego regulowany future shox 2.0.
Cena katalogowa w Polsce: 68 800 pln.
Waga ok. 8,6 kg.
Dostępny rozmiar: 54 oraz 56.
Darmowa wysyłka.
Rama
S-Works Diverge FACT 11r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Kierownica
Roval Terra, carbon, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Mostek
S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
Owijka
Supacaz Super Sticky Kush
Siodło
Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
Sztyca
Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
Przedni hamulec
SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc, 160mm CenterLine XR rotor
Tylny hamulec
SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc, 160mm CenterLine XR rotor
Manetki
SRAM Red eTap AXS
Tylna przerzutka
SRAM XX1 Eagle AXS
Kaseta
SRAM XG-1295 Eagle, 12-speed, 10-50t
Mechanizm korbowy
SRAM Red 1 AXS
Zębatki
42T
Suport
SRAM DUB BSA 68
Łańcuch
SRAM XX1 Eagle, 12-speed
Przednie koło
Roval Terra CLX, 25mm internal width, 32mm depth, 21h, Tubeless ready, DT for Roval hub, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Tylne koło
Roval Terra CLX, 25mm internal width, 32mm depth, 21h, Tubeless ready, DT for Roval hub, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Przednia opona
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
Tylna opona
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
226 Komentarzy
sortowanie:Trochę śmieszy już ta fobia z chowaniem kabli. Ciekawe jak przyjdzie wam wymienić przewody, mostek lub kierownicę to też będziecie tacy zachwyceni tymi wewnętrznymi kablami. (Edytowano)
rzygac sie chce jakie te rowery smieszne maja wyceny z dupy
troche waga tragedia jak na cene i jeszcze przewody wystaja
nie wysylaja do PL ze minus (Edytowano)
Zawsze mnie zastanawia sens kupna roweru za takie astronomiczne kwoty. Okej, jeszcze 10-15k zł jestem w stanie zrozumieć (sam mam gravela za 10k), ale już po 40-50k? Tam już nie ma takich różnic jak między samochodem za 70k a takim za 150k. No ale jak kogoś stać i nie ma na co wydawać, albo żyje z jeżdżenia na rowerze, to może i warto