Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
359°
Opublikowano 2 marca 2024

Rower enduro Trek Fuel EX 8 2023 gen 5

10 699zł
99zł z Polska
Opublikowane przez
Tomek_Zacny
Dołączył w 2023
18
0

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Ładny rower do jazdy w terenie w pełnym zawieszeniu. Cena adekwatna do tej półki roweru górskiego. Dostępna rozmiarówka w dwóch kolorach od M do XL.

Trek Fuel Ex 8 XT jest dla Ciebie, jeśli...Lubisz odrywać koła od ziemi, ale lubisz też przejechać dłuższy dystans po lokalnych górach. Potrzebujesz roweru, który pokona każdy szlak i wyposażony jest w wyższej klasy części.

Użyte technologieRama ze stopu aluminium, widelec FOX Rhythm 34 o skoku 140 mm oraz damper o skoku 130 mm z superwydajnym tłumieniem RE:aktiv. Napęd 1x12 Shimano XT z dodakowym przełożeniem z 51 zębami na podjazdy, mocne 4-tłoczkowe hamulce, koła Bontrager z piastą tylną Rapid Drive z 54 zębami zapewniającą szybkie zazębianie i regulowana sztyca podsiodłowa Bontrager Line.

Jaki jest Fuel?Fuel EX 8 zapewni Ci dodatkową wydajność dzięki najnowszemu napędowi firmy Shimano o najszerszym zakresie przełożeń oraz unikalnemu damperowi RE:aktiv firmy Trek, który doskonale wspomaga pedałowanie bez utraty miękkości zawieszenia.

Dlaczego pokochasz Fuela Ex 8 XT 2023:
  • Szerszy zakres przełożeń i wydajniejsze zawieszenie pomogą Ci pokonać trudne podjazdy, które do tej pory były poza Twoim zasięgiem
  • Jeśli przeliczasz osiągi na pieniądze, Fuel EX 8 nie ma sobie równych Ten rower sprawi, że zapragniesz pokonać każdy zakręt czy kamienistą drogę i stawić czoła każdemu zjazdowi
  • Przypominająca manetkę, mocowana pod kierownicą dźwignia sztycy regulowanej pracuje wyjątkowo intuicyjnie i jest prosta w użyciu
  • Rozszerzyliśmy nasz zakres rozmiarów, aby zapewnić lepsze dopasowanie wszystkim rowerzystom.
  • Dodatkowo, dostajesz najszybsze koła pasujące do Twojej ramy: Ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i XL koła 29-calowe


Dane techniczneRamaAlpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona rury dolnej, ISCG 05, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm skoku

WidelecFox Rhythm 34, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 140 mm skoku

AmortyzatorSize: XS , S Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 52,5 mm
Size: S , M , ML , L , XL , XXL Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 55 mm

Maks. kompatybilny skok widelca150mm (561mm axle-to-crown)

KołaKoło przednieBontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm

Koło tylneBontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm

Piasta przedniaBontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm

Piasta tylnaBontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm

Zacisk tylnyBontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia

ObręczBontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Szprychy DT Swiss Champion, J-Bend, Black

OponaSize: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40”
Size: XS , S Bontrager XR4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,60"
Size: XS , S Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50”
Size: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60"
Size: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”

Element oponySize: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Size: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Zawór Bontrager TLR, 50 mm

Maks. rozmiar oponRama:29 x 2,60"

Widelec:Patrz dane producenta

NapędManetkaShimano XT M8100, 12-rzędowy

Przerzutka tylnaShimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T

Wkład suportuShimano MT500, 92 mm, PressFit

Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa

ŁańcuchShimano SLX M7100, 12-biegowa

Maks. wielkość zębatki34T Komponenty

SiodełkoBontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mmSztycaSize: XS , S Bontrager Line Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 345 mm długości
Size: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości

KierownicaSize: XS , S Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm
Size: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm

ChwytyBontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

66 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika KaPaCz
    Nie ma to jak kupić rower w cenie auta a potem jeździć w smogu albo wozić rower autem.
    Awatar użytkownika Marcin_Spiewak
    Nie znam się to się wypowiem
  2. Awatar użytkownika Wojtek_L
    To jest trail a nie enduro.
    Awatar użytkownika ele_mele_hele
    To zupenie zmienia postac rzeczy
  3. Awatar użytkownika Majczu
    W sumie po co mi samochód..
    Awatar użytkownika ichris
    Tyle to felgi kosztują do auta.
  4. Awatar użytkownika DeDe91
    Jeszcze ciemniejsze zdjęcia producent powininen wstawiać..
    Awatar użytkownika fl1cker
    Są piękne, nieprawdaż?
  5. Awatar użytkownika nioop
    Rower w cenie średniej klasy dętki.
  6. Awatar użytkownika Paweł_Ter
    [deleted]
    Awatar użytkownika Mateqqw
    Założyć podatek na nie miejskie rowery!
  7. Awatar użytkownika nazwa-użytkownika
    To nie jest enduro, enduro to slash, poza tym to jest gen5, aktualnie jest już gen6. Inna geometria itd. (Edytowano)
    Awatar użytkownika BrajanJagiello
    Czyli lepiej nie brać? Uff, odetchnąłem z ulgą.
  8. Awatar użytkownika Czrny84
    Treka masz na zawieszeniu Foxa, napęd XT, czyli osprzęt półkę jak nie 2 wyżej
  9. Awatar użytkownika Hakuri
    13,8KG jak na alu to całkiem spoko chyba, że mijają się z prawdą...
    Awatar użytkownika gregoi
    Całkiem sporo na rower z pełnym zawieszeniem to 16 kg.
  10. Awatar użytkownika Hakuri
    Ten trek czy może Radon Skeen Trail 9.0 ?
    Głównie Beskidy i Słowacja bez ostrego szaleństwa w dół.
    Awatar użytkownika marek.caputa
    Jaka rożnica w cenie?
  11. Awatar użytkownika Najdzel
    Rezi jeździ na enduro
  12. Awatar użytkownika Dario666
    Niby napęd XT, a na zdjęciach SLX...
    Awatar użytkownika woocache
    na zdjęciu widac korbę slx ale spokojnie są duże szanse że jej nie dostaniesz i będziesz miał jakiś zamiennik (ja tak miałem). Przerzutka jest XT jeśli koniecznie musisz ją mieć
  13. Awatar użytkownika woocache
    Kupiłem rok temu, świetny rower. Praktycznie w tej cenie nie ma wad. Jeśdziłem wszystkimi generacjami od 2016r i ta moim zdaniem jest najbardziej udana. Tak tanio nie było od przynajmniej 5ciu lat. Trzeba pamiętac że rok temu sprzedawano rocznik 2023 w 2ch generacjach i to jest ta starsza. Nowsza jest jeszcze bardziej zjazdowa ale i cięższa
  14. Awatar użytkownika cofajkwit
    No i czytając komentarze, wychodzi, że nie wiadomo jaki to rower. Prośba do osób ogarniających geo, do czego ten rower jest stworzony? Jazda po lasach z korzeniami?
    Awatar użytkownika woocache
    To jest rower trailowy tzw. ścieżkowiec. Nie ma co do tego wątpliwości
Awatar użytkownika