Ta okazja kończy się 30 czerwca o 21:59
1301°
Opublikowano 22 grudnia 2023

DeLonghi - dodatkowy rok gwarancji na ekspres automatyczny

Opublikowane przez
JaMaj
Dołączył w 2022
6
44

O tej okazji

EDIT
Z tego co zauważyłem to oferta znów jest dostępna. DeLonghi cały czas ma aktywną tą ofertę, co jakiś czas zmieniają termin jej trwania

Kup produkt w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 30.06.2024 r.

Po zakupie zarejestruj swój ekspres za pomocą specjalnego formularza* do 31.07.2024 (podczas obowiązywania standardowej 2-letniej gwarancji producenta). Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie uzyskania dodatkowego roku gwarancji.

Rejestracja na dodatkowy rok - delonghi.com/pl-pl/gwarancja
Regulamin + lista modeli - pm-delonghi-assets.com/gwarancja/img/Delonghi-Regulamin-3-lata-gwarancji.pdf


Jako, że ostatnio było trochę wstawianych ekspresów DeLonghi, podsyłam darmowe przedłużenie gwarancji.

Co zrobić BY OTRZYMAĆ 3-LETNIĄ GWARANCJĘ? Wybierz jeden z modeli automatycznych ekspresów De’Longhi objętych akcją. Listę produktów znajdziesz w regulaminie. Kup produkt w okresie od dnia 01.07.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. Po zakupie zarejestruj swój ekspres za pomocą specjalnego formularza.

Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie uzyskania dodatkowej gwarancji. Od teraz zamiast 2 lat masz aż 3 lata gwarancji, dzięki której korzystanie z ekspresu będzie jeszcze przyjemniejsze.

UWAGA!
Utwórz konto użytkownika i zarejestruj swój ekspres w ciągu miesiąca od zakupu.


Rejestracja na dodatkowy rok - delonghi.com/pl-pl/gwarancja

Regulamin + lista modeli - pm-delonghi-assets.com/gwarancja/img/Delonghi-Regulamin-3-lata-gwarancji.pdf


P.S.
Jak ktoś tak jak ja kupił na okazjach allegro (24 listopada) ekspres ECAM 21.117.B (czarny ze zdjęcia oferty) - to mamy czas na rejestrację dodatkowego roku do wigilii (wtedy mija miesiąc kalendarzowy)

EDIT
Czytając nowe komentarze - użytkownicy piszą, że mimo ponad miesiąca od zakupu dostali przedłużoną gwarancję. Warto próbować
DeLonghi Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

62 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Tomasz_D
    Pytanie jak rozpatrują reklamację bo słyszałem że różnie.
    Awatar użytkownika Krzysiek77
    Mają zewnętrzny serwis - JoinLabs. Mój poprzedni ekspres pod koniec gwarancji zaczął się psuć, naprawiali go 2 razy, mimo wszystko dalej usterka występowała i za 3 razem stwierdzili, że nie do naprawy i wystawili protokół, na podstawie którego sklep zwrócił pieniądze. Wysyłka do serwisu za free.
  2. Awatar użytkownika Krzysiek77
    Ta promocja jest już od dobrych kilku lat, systematycznie przedłużana.
  3. Awatar użytkownika Hipnotica
    Przyszedl mail że produkt zostal zarejestrowany ale nie ma nic o 3 letniej gwarancji… ten mail o gwarancji przyjdzie pozniej?
    Awatar użytkownika JaMaj
    Autor
    W regulaminie jest coś, że potem będzie następny e-mail. Pewnie muszą sprawdzić czy na fakturze masz odpowiedni model, jak i czy termin został zachowany
  4. Awatar użytkownika Ocet
    Czy w waszych ekspresach delonghi, w tacce na fusy, po uruchomieniu ekspresu, pojawiają się krople wody? Od tygodnia jestem posiadaczem ekspresa delonghi i nie wiem czy zgłaszać to jako reklamację klinikaekspresow.pl/eks…usy
    Awatar użytkownika big.beat
    Nie ma absolutnie żadnej wody
  5. Awatar użytkownika mudbuster
    Zastanawiam się po co ta promocja jak mój Delonghi działa już 6 lat bez żadnych awarii. Mogliby i 5 lat dawać na taki sprzęt i nic by to nie zmieniło. No chyba że mi się trafił jakiś bezawaryjny model
    Awatar użytkownika Lamikoboy
    Ale uszczelki to chyba musisz wymieniać?
  6. Awatar użytkownika InspektorGadzet
    Przeciez to trwa od bardzo dawna
  7. Awatar użytkownika krz.g
    Korzystałem z tej gwarancji ze wcześniejsze promocji. Mój ekspres popsuł sie 2 tygodnie po skończeniu podstawowej gwarancji, a ta promocyjna uratowała całą sytuację. Naprawa od drzwi do drzwi trwała 3 dni. Polecam.
    Awatar użytkownika Sztefen
    a gdzie zgłaszałeś naprawę?
  8. Awatar użytkownika mrx123
    To żadna okazja, przecież dodają nawet taką ulotkę do ekspresów, minus
    Awatar użytkownika JaMaj
    Autor
    Ja nie miałem takiej informacji, przypadkowo ją znalazłem, bo muszę wysłać swój na serwis
  9. Awatar użytkownika Fedurrr
    To generalnie jest od zawsze na wybrane produkty. Mi formularz nie przeszedł rok temu musiałem mailowo załatwiać, a jeden z peperkowiczow mówił że od ręki na infolinii załatwił zgłoszenie i potwierdzenie tj certyfikat wysłali.
    Awatar użytkownika wg86
    Mnie infolinia odsyłała 5 razy na różne działy
  10. Awatar użytkownika Sebastian_Pasich
    Bez sensu, ten sprzęt jest niezepsuwalny..
    Awatar użytkownika szuwarek
    mylisz się, mój ecam był 4 razy w naprawie więc bywa różnie.
  11. Awatar użytkownika bart_cd
    Dziękuję podeśle mamie
  12. Awatar użytkownika mustasz
    A dostaliście paragon do ekspresu? Ja nie mam, na mailu też żadnej faktury.
    Awatar użytkownika becool
    Gdzie kupiłeś? Sprawdzałeś panel klienta /użytkownika i zakładkę "Moje zamówienia" (lub podobną)?
  13. Awatar użytkownika SimonTheSorcerer
    Mój z maja ma awarię akurat. W różnych chwilach robienia kawy z mlekiem wywala różnicówkę. Brak wilgoci, przebicia też brak. Zgłoszony do zabrania przez kuriera do serwisu. Zaczęło się ze 2tyg temu. Do tego czasu wszystko było super.
  14. Awatar użytkownika Kloszi
    W mailu jest paragon . Dzięki super
  15. Awatar użytkownika Hipnotica
    Jasna d… ledwo zdążyłem kupiłem w tej mega promocji ten 455.55 i dosłownie faktura jest z 24.11 czyli na ostatnia chwile to zarejestrowałam…
  16. Awatar użytkownika KasiastyBidok
    Dzieki, teraz musze sie rozejrzeć za jakimś ekspresem
  17. Awatar użytkownika Daito
    Mój ESAM 3200 się nie kwalifikuje. Co za dyskryminacja
    Awatar użytkownika Krystal
    Do sądu z nimi
  18. Awatar użytkownika big.beat
    Informacyjnie, wlaśnie zarejestrowalem produkt kupiony w październiku i dostałem przedluzenie gwarancji po godzinie
    Awatar użytkownika szuwarek
    jak brzmi treść maila?
    Ja kupiłem w sierpniu, zarejestrowałem teraz, ale w mailu brak info o przedłuzonej gwarancji, mam tylko @:

    "
    Dziękujemy za rejestrację produktu De'Longhi. Poniżej znajduje się podsumowanie podanych przez Ciebie informacji:
    "

    i tyle chyba że dochodzi po jakimś czasie kolejny? (Edytowano)
  19. Awatar użytkownika Alexious.sh
    Tak, działa nawet z wcześniej zakupionymi!
    16647308-fJXsS.jpg
    Awatar użytkownika Hipnotica
    Gorzej jak zgłosisz zaczną weryfikowac zgłoszenie i dopatrza się że nie dotrzymałes terminu. Regulamin jest ważniejszy niż potwierdzenie na maila pamiętaj o tym. To że dostałes maila zupełnie nie ma znaczenia.
  20. Awatar użytkownika MNS
    Sam korzystałem, nie każdy wie o tym więc +
Awatar użytkownika